Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/20/11 v Příspěvky

  1. rozhodně ne, nejedná se o stejné motory, 63kW je konstrukčně úsporná varianta... ale už se dokonce pár dnů montují přepracované verze, které mají být v prodeji s modelovým rokem 2012.
    1 bod
  2. -1 bodů
  3. vim k cemu je bov kdyby sis precetl poradne muj prispevek tak bys pak nemel takove debilni narazky a zbytecne nespamoval
    -1 bodů
  4. vsak prave proto jsem potreboval vedet jestli tam je pretlak a nebo ne ted uz to vim,diky za odpoved vim jak bov funguje,jinak bych tam asi o pretlaku nepsal,ne?
    -1 bodů
  5. Ahojte,chci se zeptat, blow off ventil lze napojit na turbo motory,ale chci se zeptat, nepujde to napojit i na sani motoru? (konkretne myslim otevrene) Protoze od trubky vede jeste jedna trubicka na vyrovnani tlaku v dusledku pretlaku. Cili pokud se pusti plyn, tak by se mela uzavrit klapka a pretlak pujde touto trubickou ven,ne? Nebo se mylim?
    -1 bodů
  6. Z toho si nic nedělejte. To je jenom další "vychytávka" tohoto motoru - 1.2 TSI 63 kW. Mně to několikrát týdně taky "zařehtá" po startu, jedno jestli studeného nebo zahřátého motoru. Údajně je to předzvěst skočení rozvodového řetězu - nejspíš je už vytahaný. Píše se o tom i ZDE.
    -1 bodů
  7. Ne. Někdy několikrát za den, jindy nic (ovšem u mě je denně i přes dvacet startů)...Prvních cca 17 - 18 000 km to nedělalo. Teď najeto přes 23 000. Jikra - a jak řeší ta aktualizace sw ten hluk? Nevíš podrobnosti?
    -1 bodů
  8. Hm,specifický zvuk a normální,tak proč to nedělá od začátku,ale až po najetí x tisíc km?
    -1 bodů
  9. Bodejť bys nebyl spokojený,když už máš novou polovinu dílů na motoru. Tak,teď už jenom vyměnit ten zbytek,než skončí záruka.
    -1 bodů
  10. Těžko říct,mě to vyměněný turbo zatím drží. Všechno ukáže čas.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...