Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/05/12 v Příspěvky

  1. Vždyť to je napsáno, podtáčení vytváří vibrace(to samosebou víme) a pocitově člověk nepojede když motor "netáhne". A nám netahá a tak jedeme výš a tam vibrace nejsou.... Budeme-li reklamovat vyšší spotřebu tak to okecají vyšším vytáčením a tak dokola..... To bylo chytáků- zátah pomalu od volnoběhu, nízká spotřeba atd..... Hmmmmmmmmm, kde ty loňské sněhy jsou.
    2 body
  2. dík dnes jsem předělal i znaky do kol a chystám nášlap nohy od milotecu
    1 bod
  3. Viktor Koska, gratuluji k nájezdu a můžu poprosit o trošku informacích ?Olej měníte a jakej po kolika km a kolik ho žere ? Jak ste snim celkově spokojen ?Co jste na motoru za tu dobu vyměnil a jak jezdí po podložkové akci diky . Mám zatím najeto o 110tkm mín a motor jede fajn
    1 bod
  4. No zjavne bude problém v tom, že pri tých nízkych otáčkach mal veľmi vysoký točivý moment, ktorý ale kvôli nízkym otáčkam spôsobovalo rázy a vibrácie. A to samozrejme hlavne rozvodom nesvedčilo. Tak ten točivý moment mierne znížili v nízkych otáčkach a vo vyšších sa im motor podarilo ešte trochu lepšie vyladiť. Preto je teraz ten dojem, že motor neťahá. Ale obávam sa, že iné riešenie asi nebude existovať. Ohľadom spotreby je jasné, že čím vyššie otáčky, tým vyššia spotreba. Tak sa obávam, že úplne na pôvodnú hodnotu sa to už po akcii nevráti, hoci do istej miery môže pomôcť naučiť sa s motorom jazdiť inak. Zrýchliť na trochu vyšších otáčkach ako pred úpravou a potom už udržiavať konštantnú rýchlosť na vyššom prevodovom stupni.
    1 bod
  5. Prostě bla bla bla klasické pro mastodonta jejich kvalit.
    1 bod
  6. Ptal jsem se na to technika při předávání auta , když jsem si prohlížel ten graf. Neřekl mi k tomu ani slovo. Jen na to koukal , krčil rameny a vypadalo to že se bojí vůbec něco říct. Jediné co z něho vypadlo je , že tak to dostali ze škodovky. Napsal jsem ještě ten samý dotaz na infolinku. S těmi parametry nad 3500 ot. máš pravdu , ale to už není o chybějícím tahu v nízkých otáčkách. A od toho se zřejmě odvíjí i ta spotřeba. Před akcí zabralo turbo , auto se rozjelo a mohl si tam hodit další rychlost dříve , než teď po akci. Teď se to musí vytočit trochu výš a za to vytáčení zaplatíš zvýšenou spotřebou. Graf si nameřili sami , tak jsem zvědavý jak to vysvětlí. Pokud to bude opět nějaká výmluva , tak potom už mi zbývá jen znalec , právníci a soud. Nevidím důvod proč bych měl nést následky jejich nevyžádaných kultivací. Tady je kousek z komunikace s infolinkou (bez adres) , aby jste si udělali představu , že o všem ví. : Uhlazením průběhu výkonu máme na mysli méně agresivní chod, se kterým jste se mohl před přehrátím softwaru setkat. Je to opatření, přispívající k větší kultivovanosti chodu motoru. Z tohoto místa je obtížné odhadnout, jak se chování Vašeho motoru změnilo, znovu opakujeme, abyste kontaktoval servis a seznámil je s Vaším poznatkem, případně nám zašlete název opravny a VIN číslo karoserie, poté budeme schopni opravnu kontaktovat sami. S pozdravem,
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...