Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

paja13

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli paja13

  • Hodnost
    Nováček
  1. paja13

    Spatne spalovani

    Ahoj, to by mi asi moc nepomohlo Nemuze to byt vadnou vahou vzduchu ? Na serizeni a cisteni vstriku jsem byl a vse je v poradku. V pameti sice nic o vaze vzduchu neni, ale treba je jen castecne vadna a pak nema motor spravne mnozstvi vzduchu ?? A navic ten motor zere trochu vic nez ostatnim se stejnou motorizaci, cca 5.5 na lehkou nohu, normalne 6-6.3l. Uz jsem fakt v koncich, zkuste poradit co by jeste mohlo pomoci. Dik.
  2. paja13

    Spatne spalovani

    Ahoj, mam problem u Octavie 1.9Tdi 81kW r.v. 2001, nehorazne rychle se mi zanasi Turbo a to tak, ze kdyz je vycistene, tak cca po mesici je opet zadrene a totalne zanesene. Jine problemy auto nema, motor vypada ze bezi spolehlive. Cim to muze byt, pomohlo by serizeni vstriku ? Poradte prosim jak postupovat dale, diky za rady.
  3. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Ahoj, tak je tu zase ten samy problem, cca mesic po vycisteni je regulace Truba opet zatuhla. Clovek ktery ho opet vyndal rikal, ze to Turbo vypada jak kdyby za ten mesic najelo 100tkm, ze je opet uplne totalne zanesene, ze to vypada jako kdyby motor spatne spaloval nebo co, a nevi cim by to mohlo byt. Muzete prosim poradit, co by s tim motorem mohlo byt ? Diky moc.
  4. paja13

    Razeni trojky

    Uplne jsem na to zapomel :-) mam Octavia 1.9 Tdi 81kW r.v. 2001. Me jde razeni naprosto zlehka, jen ta trojka tam nechce za nizsich otacek, stava se to casto (jeden ze 3 zarazeni).
  5. paja13

    Razeni trojky

    Zdravim, zlobi mi razeni trojky, nekdy se povede i petka ze zazlobi. Uz jsem tu videl na razeni temata 2, ale u obou to byl trosku odlisny problem. Pokud zaradim pri vyssich otackach (od 3000), zapadne tam nadherne, ale pokud to sudlam po meste v hustsi doprave a zaradim v nizsich otackach (cca 2000-2500), tak je tam jakoby mechanicka prekazka a musim paku vratit zpet a pak tam teprve zapadne. Co by pomohlo ? Diky za rady.
  6. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Tak ja to ted mam po vycisteni turba, pry tlacilo hodne malo. Zatim to vypada dobre, motor ma i klidnejsi chod.
  7. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Tak podtlak u hadicky co vede k regulacni membrane jsem pusou udelal, a zadne uchazeni tam neni. Je krasne videt ze to hybe regulaci, a jde to hezky jemne bez drhnuti az do konce. Pokud jde regulace takhle bez problemu a N75 je po vymene, je mozne ze by to stale byla regulace ktera zapricini "nouzak"? Nemuze to byt treba pridrene lozisko turba a pak netoci jak ma a je tam mensi tlak ? (i kdyz roztoceni turba je slyset pri seslapnuti plynu)
  8. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Tak u me to s velikou pravdepodobnosti vypada na zadrenou regulaci turba. Zkousel jsem striknout trochu oleje na regulacni tycku a chvili jsem s tim rumploval, par dni to jelo v pohode a pak to zas padlo. Pokud to trochu prozenu behem prvnich 4 minut po nastartovani, kdy RJ toleruje odchylky v tlaku, regulace se rozhybe a pak to vetsinou jede. Pokud to po natoceni sudlam a po nejake dobe slapnu na plyn, tak je to vetsinou hned v nouzaku. Jsem z Kladna. Pokud se najde nekdo z okoli kdo by turbo vycistil a zkontroloval regulacni banku, rad mu to sverim. Diky moc.
  9. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Tak hadicky po kontrole a tlakovy ventil vymenen, ale bohuzel problem stale pretrvava. Takze to vypada na regulaci turba. Navic jsem si vsiml, ze kdyz na studeny motor vic pridam plyn aby turbo zabralo, motor pri zaberu turba jakoby zacukava a je to doprovazeno pri zacuknuti jakoby sicivym zvukem. (pokud turbo jede pri teplem motoru, je to ok). Je nekdo, kdo je schopny to vyresit jinak nez vymenou noveho turba ? Ve skodovce chteji za nove 30t. Diky
  10. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Tak diagnostika hlasi tuhle chybu : 17965 P1557 035 Regulace plniciho tlaku regulacni mez prekrocena sporadicka Jinak tahlo regulace turba slo rukou ovladat bez drhnuti. Co se tyce "nouzaku", tak uz se mi stalo ze to do nej skocilo i za jizdy. Ale spis je problem hned po startu, budto to je ok, nebo ne. Co s tim ? Diky.
  11. paja13

    Turbo pri studenem motoru

    Ahoj, chtel bych se zeptat, cim muze byt, ze pri nastartovani auta pri studenem motoru je temer vzdy RJ v nouzovem rezimu (vubec nezabere turbo). Po ohrati motoru, kdyz chcipnu a znovu nastartuji turbo jede bez problemu. Octavia I 1.9tdi 81kW r.v. 2001. Diky za rady. Pavel
×