Přejít na obsah

paja13

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení paja13

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, tak je tu zase ten samy problem, cca mesic po vycisteni je regulace Truba opet zatuhla. Clovek ktery ho opet vyndal rikal, ze to Turbo vypada jak kdyby za ten mesic najelo 100tkm, ze je opet uplne totalne zanesene, ze to vypada jako kdyby motor spatne spaloval nebo co, a nevi cim by to mohlo byt. Muzete prosim poradit, co by s tim motorem mohlo byt ? Diky moc.
  2. paja13

    Razeni trojky

    Uplne jsem na to zapomel :-) mam Octavia 1.9 Tdi 81kW r.v. 2001. Me jde razeni naprosto zlehka, jen ta trojka tam nechce za nizsich otacek, stava se to casto (jeden ze 3 zarazeni).
  3. paja13

    Razeni trojky

    Zdravim, zlobi mi razeni trojky, nekdy se povede i petka ze zazlobi. Uz jsem tu videl na razeni temata 2, ale u obou to byl trosku odlisny problem. Pokud zaradim pri vyssich otackach (od 3000), zapadne tam nadherne, ale pokud to sudlam po meste v hustsi doprave a zaradim v nizsich otackach (cca 2000-2500), tak je tam jakoby mechanicka prekazka a musim paku vratit zpet a pak tam teprve zapadne. Co by pomohlo ? Diky za rady.
  4. Tak ja to ted mam po vycisteni turba, pry tlacilo hodne malo. Zatim to vypada dobre, motor ma i klidnejsi chod.
  5. Tak podtlak u hadicky co vede k regulacni membrane jsem pusou udelal, a zadne uchazeni tam neni. Je krasne videt ze to hybe regulaci, a jde to hezky jemne bez drhnuti az do konce. Pokud jde regulace takhle bez problemu a N75 je po vymene, je mozne ze by to stale byla regulace ktera zapricini "nouzak"? Nemuze to byt treba pridrene lozisko turba a pak netoci jak ma a je tam mensi tlak ? (i kdyz roztoceni turba je slyset pri seslapnuti plynu)
  6. Tak u me to s velikou pravdepodobnosti vypada na zadrenou regulaci turba. Zkousel jsem striknout trochu oleje na regulacni tycku a chvili jsem s tim rumploval, par dni to jelo v pohode a pak to zas padlo. Pokud to trochu prozenu behem prvnich 4 minut po nastartovani, kdy RJ toleruje odchylky v tlaku, regulace se rozhybe a pak to vetsinou jede. Pokud to po natoceni sudlam a po nejake dobe slapnu na plyn, tak je to vetsinou hned v nouzaku. Jsem z Kladna. Pokud se najde nekdo z okoli kdo by turbo vycistil a zkontroloval regulacni banku, rad mu to sverim. Diky moc.
  7. Tak hadicky po kontrole a tlakovy ventil vymenen, ale bohuzel problem stale pretrvava. Takze to vypada na regulaci turba. Navic jsem si vsiml, ze kdyz na studeny motor vic pridam plyn aby turbo zabralo, motor pri zaberu turba jakoby zacukava a je to doprovazeno pri zacuknuti jakoby sicivym zvukem. (pokud turbo jede pri teplem motoru, je to ok). Je nekdo, kdo je schopny to vyresit jinak nez vymenou noveho turba ? Ve skodovce chteji za nove 30t. Diky
  8. Tak diagnostika hlasi tuhle chybu : 17965 P1557 035 Regulace plniciho tlaku regulacni mez prekrocena sporadicka Jinak tahlo regulace turba slo rukou ovladat bez drhnuti. Co se tyce "nouzaku", tak uz se mi stalo ze to do nej skocilo i za jizdy. Ale spis je problem hned po startu, budto to je ok, nebo ne. Co s tim ? Diky.
  9. Ahoj, chtel bych se zeptat, cim muze byt, ze pri nastartovani auta pri studenem motoru je temer vzdy RJ v nouzovem rezimu (vubec nezabere turbo). Po ohrati motoru, kdyz chcipnu a znovu nastartuji turbo jede bez problemu. Octavia I 1.9tdi 81kW r.v. 2001. Diky za rady. Pavel
×
×
  • Vytvořit nový...