Přejít na obsah

Buldok

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Buldok

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já myslím, že kvalitou nafty to nebude. Tankuji jedině na Shell a přesně tyhle aditiva tam leji. Vliv na počasí to taky nemá nebo jsem alespoň žádné nepostřehl...Projevuje se to vždy od studeného motoru až po zahrátí na provozní teplotu(90°) a vždy jen při lehkém přídání plynu, jakmile přidám víc, tak je po cukání...Spíš mi to připadá jako kdyby to někde nasávalo falešnej vzduch nebo byl přidřený nějaký ventil, ale jsou to jen předpoklady...Bohužel nevím vůbec jak a kde začít. Nenašel by se tady nějaký koumák, co by se na to kouknul? Jsem z Prahy... Díky
  2. Zdravím Vás pánové, mám problém se svojí Fábkou 1.9TDi PD, r.v. 2008, je bez DPF. Za studena mi cuká motor při lehkém přidání plynu a to jak při rozjezdu, tak třeba i řazení...vždy jako by motor vynechal. Jakmile se s autem jede svižněji nebo se motor zahřeje, tak není absolutní problém. Auto startuje a táhne bez problémů, ani spotřeba není mimo rozsah. Vag nic nepíše. Dal jsem to do škodovky a nic tam nenašly, prý jsou vstřiky, setrvák i turbo vpořádku. Motor má najeto 90tis. Budu vděčný za každou radu kde začít. díky
  3. Zdravím pánové, koukám na dodělání parkovacího asistenta a musím říct, že to vypadá moc supr. Nenašel by se tady někdo, kdo by mi to dokázal za nějaký peníz namontovat? Bylo by to na FII r.v. 2008 a jsem z Prahy. Popřípadě poprosím o radu, kde bych koupil levněji origo parkovací ho asistenta. Díky
  4. Ahoj , tak je pro vaše info celá závada tohoto divného cukání přišla od kontaktů u vstřiků přišel kámoš řekl, uhni a vyměnil ty kontakty...po cukání ani památky...takže jestli budete mít někdo podobný problém, začněte u kontaktů
  5. Mechanik co mi to proměřoval, říkal že vstřiky jsou o.k. že to prý ukazovalo všude nulu, tak by měly být v pohohodě...s tim čipovánim motorů to neni špatný nápad, jenže nikoho takového neznám a zajít jen tak za cizím člověkem a chtít půjčit ŘJ by nevim jak dopadlo...tady na fóru nikdo takovej není?
  6. Ahoj kolegové Chtěl bych vás poprosit o radu, jestli ste se někdo nesetkal s tímto problémem. Při studeném motoru se nic neděje a auto jede, tak jak má...ale jakmile teplota motoru přesáhne hranici 80 stupňů, tak je zle Motor začne hrozným způsobem cukat, jako by šel na jeden válec, spotřeba vzroste z 5litrů třeba až na 8 litrů a přestane jít za plynem. Ani volnoběh není v pořádku, přiněm se auto třese jako traktor. Pod 2 tisíce otáček se prakticky nedá ject... Někdy se povede, když několikrát za sebou chcípnu a nastartuju motor, tak běží zase chvíli normálně. Byl jsem s tím na VAGu a ten nic neukázal....Na dieselpower foru jsem četl pár podobných témat, že by to mohla být třeba řídící jednotkou nebo vstřikama...někdo dokonce psal, že mu pomohlo vyměnit těsnící kroužky kolem vstřiků nebo přihnout kontakty vstřiků a bylo to o.k. V autorizáku mi řekli, že by začali postupně vyměnovat tyto věci a vidělo by se...Jelikož je to docela drahá záležitost, tak se mi to zdá dost bizardní řešení Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...