Přejít na obsah

Griessl

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Griessl

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Zdar chlapi, chtěl bych si nechat namontovat originál přední mlhovky do nárazníku. Byl jsem v servisu a tam mi řekli ať si to nechám udělat od nějakého elektrikáře. Je to tam na to nějak připravené? Co všechno musím dokoupit? Mlhovky, nový přepínač světel a co dál. Půjde to vůbec zprovoznit? Mám Yettiho 5/2015 facelift. Dík za info.
  2. Také jsem řešil problém s otevírající schránkou před spolujezdcem a přišel jsem na věc proč to dělá. Odšrouboval jsem ty horní tři šroubky, co jsou vidět po otevření schránky a schránku jsem odklopil, jde to docela dost, tak, že je vidět komlet celý mechanismus otvírání. Vyndal jsem obě páky ,na jejichž koncích je ozubený hřeben a tím pádem mi zůstalo ozubené kolečko volné. Zjistil jsem, že se otáčí poměrně ztuha a tím pádem mechanismus chodil pomalu a nedocvakl se úplně. Vyndal jsem ozubené kolečko a opatrně ho protáhl kulatým pilníkem a na závěr půlkulatým jehlovým pilníkem, namazal, vsadil zpět a začalo se točit krásně volně. Sesadil jsem komplet páky na svá místa a hle zavírání chodí krásně lehce i na původní pružinku co tam je. Myslím si, že tento problém řeší asi hodně majitelů Yeťáků, tak snad vám to pomůže.
  3. Tak dnes namontováno, jediný trošku problém byl s hlavním topným kanálem, ale povedlo se to tam usadit.
  4. Tak jsem se do toho dneska pustil a naštěstí se zásuvkou nebyl žádný problém. Tím, že jsem měl vyndaný celý střední panel a byla to jen zásuvka na 12V bez osvětlení, tak stačilo ze spodu zmáčknout ty dva zobáčky a celek vysunout ven.
  5. Zdarec, zítra si chci namontovat nový Jumbo Box s loketní opěrkou. Musím ale přehodit spínač centrálního zamykání, tady problém nevidím, ale horší to je se zásuvkou. Hledal jsem návody různě po forech, někde píšou, pouze ze spodu odmáčknout zobáčky a celek vytáhnout, nebo vytáhnout plechovou objímku a potom tem plastový kroužek, dokonce jsem našel, že je nutno použít přípravek na vytažení zásuvky, byl tam i s obrázkem. Dělal to někdo? Nevíte jak na to, ať to nezničím? V pátek ráno zase musím jet, tak to potřebuji během zítřka udělat. Dík za radu.
  6. Dobrý den, mám Yeti 1,4TSI model 2015 facelift. Ve voze nemám loketní opěrku a zvažuji o její dodatečné montáži. Chtěl bych tam mít originál. Co je potřeba vše dokoupit?
  7. Ono to žere 70 až 80 mA. Mám 3 dny volna, pak jedu jen jeden den a zase 3 dny volna. Tak nechci, aby ji to moc vyšťavilo. Nenabíjel jsem ji, změřil ji přede mnou a měla 12,7V.
  8. Tak já dnes ráno, měření jako Ty, voltmetr v zásuvce, teplota + 3,2°C a voltmetr 14,5 - 14,6V. Večer teplota 7,3°C voltmetr 14,3V. Jedna cesta 14km, Aku se zatím vždy po 12h. stání, drží na 12,4V. O víkendu má svítit slunce, tak dám za okno solární panel, auto bude stát 3dny, tak aby to udrželo baterku.
  9. Díky, to vím, co jsem koukal za originál Moll Start Stop EFB 59Ah, co jsem tam měl, tak chtějí 5000Kč. Koupil jsem Exido Start Stop EFB 60Ah. Výměna i s naprogramováním v jednotce vyšla na 2600Kč. Přeměřili mi i alternátor. Když jsem odjížděl, tak auto nedobíjelo ukazovalo to za jízdy 12,8V až když jsem ubral plyn a začal brzdit tak to vyskočilo na 14,9 - 15V, ale po přidání opět spadlo na 12,7 - 12,8V. Tak jsem se nas… a opět vypojil ten konektor na mínus pólu a začalo to nabíjet stále 14,2 - 14,4 V. Teď jde o to, co je pro baterku lepší, jestli to nenabíjení - nabíjení, nebo to konstantní nabíjení. Pokusím se sehnat někoho, kdo to umí přenastavit přímo v řídící jednotce, aby to nebylo takhle prasácky.
  10. Díky za info. Tak to asi budu muset nechat v servisu nastavit, protože auto už bylo třikrát odpojeno úplně. Nechám zapojit krabičku a nastavit aku a potom odpojím zase krabičku a budu jezdit bez ní.
  11. Hmm, tak baterie už je asi v pr……., už to po nabití spadne za 3 dny, kdy auto stojí na 11,8V. Když tam dám novou baterku , musím to nechat naprogramovat v počítači, když jezdím s odpojenou krabičkou na mínus pólu ?
  12. To Rayx: z tou kapotou, nevím, když se auto zamkne s otevřenou kapotou, tak tě jenom alarm upozorní několika pípnutími, že není něco uzavřeno, alarm se nespustí. Ten se spustí pouze, když se auto zamkne komplet uzavřené a kapotu by někdo otevřel. Tak je možné, že spotřeba bude ještě o něco menší, když jsem to měřil při otevřené kapotě? Jo a ještě, mylně jsem napsal, že mám akumulátor 65Ah - nemám - má pouze 59Ah. Omlouvám se za mystifikaci.
  13. To Osobne:: děkuji za důkladné vysvětlení. Asi jsem si také něco nadrobil sám. Když jsem měl auto nové, tak asi po 4 měsících ježdění, mi najednou začala automatika zhasínat pomocné funkce a změřením aku , jsem zjistil, že je na 11,8V. Tak jsem nelenil,( nevědom nových věcí), aku jsem vyndal a nabil mimo vůz. Dal zpět a jezdil dál. Až teprve letos, jsem se dozvěděl, že když se toto udělá, tak je potřeba znovu zadat akumulátor do paměti. Teda laicky, když bych toto udělal dnes, nebo dal novou baterku s vyšší kapacitou, kdy mám odpojenou krabičku na - polu, tak by se nikam nic zadávat nemuselo? Chápu to dobře? Píšeš, že se hodí chyba (J367), kterou je potom potřeba vymazat. Co je pro to potřeba zakoupit? Koukal jsem, že se prodávají nějaké chytré krabičky, se kterými jde některé věci v programu upravovat, poradíš, co pořídit? Nemám Maxidot, ale pouze palubní počítač. Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...