Přejít na obsah

Mikebart

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mikebart

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. http://www.tdipower.sk/2013/06/05/motor-pd-zaslepky/ tady to je
  2. Já jsem auto koupil se slovy bývalého majitele, že je "bez investic" ... no každopádně si myslím, že to tlakovalo do vody už při koupi, bylo to před 4 měsíci, takže soucítím s Tebou, jsme na tom podobně... prvotní radost z auta byla hned pryč. Tak snad teď už bude vše ok. Každopádně přeji hodně štěstí a hlavně aby ta hlava byla pouze křivá a ne prasklá:)
  3. Měl jsem stejný problém, ve 145 000Km ... šla dolu hlava, nové těsnění, hlava na tlakovou zkoušku + broušení hlavy. Materiál: cca 8 000kč, - nový olej, chlad.kapalina, těsnění pod hlavu, rozvody včetně pumpy, nové šrouby hlavy a všelijaké nové těsnění spojené s montáží hlavy. 2000kč tlak zkouška + broušení hlavy. Celkem 10 000kč. Práci jsem naštěstí neplatil, protože mám strýce mechanika. Po těhle pracích už jsem konečně nemusel "odfoukávat" expanzku, vše bylo v pořádku a chladící systém se přestal tlakovat.
  4. Ahoj, měl jsem úplně stejný problém, tlakovala se mi chladící soustava, po jízdě mi vždy trochu ubyla chladící kapalina a po otevření nádržky zabublala a vrátila se zpět na původní hladinu. Jednou jsem jel na dálnici na plný plyn, zrychlil jsem z 80Km/h na 150Km/h, najednou jsem cítíl, že mi začala být zima a auto přestalo úplně topit a teplota motoru vzrostla na 110 stupňů. Po povolení plynu se teplota vrátila na 90 a začalo to topit zase. Olej se mi neztrácel a chladící kapalina také ne, ani se mi nemísila chlad. kap s olejem. Pouze mi probublávala voda, když jsem šlapal na plyn a někdo zrovna koukal do otevřené expanzky. Takže šla dolu hlava, tlaková zkouška a následně zbroušení hlavy - prý byla hodně křivá, následné zbroušení o 0,15mm. Nové těsnění pod hlavu a ještě jsme v motoru našli vypadlé hliníkové záslepky na vahadlech, takže se vahadla a vačka špatně mazaly. Zbylé nevypadlé záslepky jsem vyndal, díry v práci nechal zavařit COčkem napevno a snad mám klid.
  5. Čau, můžete se prosím někdo podívat na toto video a říct co by to mohlo dělat? https://www.youtube.com/watch?v=xm7zR4kP1jA začalo to dělat z ničeho nic ze dne na den. Není to typický zvuk pro pískající turbo, občas je to "kvílení" slyšet i ve výběhu a i v nízkých otáčkách pod 1500. Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...