Ahoj, měl jsem úplně stejný problém, tlakovala se mi chladící soustava, po jízdě mi vždy trochu ubyla chladící kapalina a po otevření nádržky zabublala a vrátila se zpět na původní hladinu. Jednou jsem jel na dálnici na plný plyn, zrychlil jsem z 80Km/h na 150Km/h, najednou jsem cítíl, že mi začala být zima a auto přestalo úplně topit a teplota motoru vzrostla na 110 stupňů. Po povolení plynu se teplota vrátila na 90 a začalo to topit zase.
Olej se mi neztrácel a chladící kapalina také ne, ani se mi nemísila chlad. kap s olejem. Pouze mi probublávala voda, když jsem šlapal na plyn a někdo zrovna koukal do otevřené expanzky.
Takže šla dolu hlava, tlaková zkouška a následně zbroušení hlavy - prý byla hodně křivá, následné zbroušení o 0,15mm. Nové těsnění pod hlavu a ještě jsme v motoru našli vypadlé hliníkové záslepky na vahadlech, takže se vahadla a vačka špatně mazaly. Zbylé nevypadlé záslepky jsem vyndal, díry v práci nechal zavařit COčkem napevno a snad mám klid.