Přejít na obsah

astrodi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení astrodi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Je to vyrobna vada, ktoru staci raz dat do poriadku, alebo to po case odide znova? V clanku ohladom 1.2 TSI sa da docitat nasledovne: Predpokladam, ze teda zivotnost viem ovplyvnit setrnejsou jazdou - obmedzit vysoke otacky, sportovy rezim do kopca, kickdowny atd. Aj ked to vraj nie je nutne, snazim sa motor nechat bezat a dochladit turbo po dlhsej jazde po dialnici, alebo takych sviznejsich jazdach. Odkedy to odislo, mam dost obavy tomu trochu pridat, ze to po roku budem musiet to iste menit znova. Tak ci nahodou niekto nevie, nakolko je to spolahlive, alebo ci repair-kit je len ekvivalentna kvalita tomu co bolo doteraz... Teraz tam mam suciastku s cislom: VAG 03F198725 Vdaka
  2. Cca pri 29 000km sa problem signalizovany kontrolkami EPC+katalyzator objavil znovu, navyse EPC sa objavovalo uz aj v priebehu jazdy -> casty nudzovy rezim. V servise vymenili suciastku, ktoru spominal @Pawouk Pomerne draha zalezitost na to, ze je to takmer nove auto, snad to vydrzi dlhsie... (250EUR + praca)
  3. No neviem, tiez som z toho trocha zmateny (len predpokladam, ze to co som sfotil v detaile je skutocne rozvodovy remen).
  4. @e1. diky za upresnenie, podla servisnej knizky tam je CBZ. Dneska som si navyse vsimol hlucny studeny start (1-2sekundy po nastartovani taky basovy, pocit vibracii, potom normalne) - moze to byt to turbo? alebo skor zapalovanie?
  5. Nazdar. Mam sice VW, ale vzhladom na to, ze mam 1.2 TSI a podobny problem s EPC, rozhodol som sa prispiet do tejto debaty Auto je r.v 02/2014, 1.2 TSI, 66kw s DSG, aktualne najazdene cca 22 000 km. Od nova to bolo predvadzacie vozdilo, ja ho mam od jesene 2015 cca od 8500km. Jazda v meste alebo po dialnici vacsinou pol na pol. Servisovane samozrejme kazdy rok s vymenou oleja. Minulu zimu som mal prehryzeny kabel k cidlu tlaku oleja, kabelaz bola vymenena. Tento rok, mesiac po konci predlzenej zaruky! mi nabehlo najprv EPC (auto v nudzovom rezime bez tahu, lenive - bal som sa vojst do krizovatky). Niekedy restart pomohol, niekedy nie. Skontroloval som brzdovee svetla - OK, tak som jazdil dalej. Asi po tyzdni sa pridala aj kontrolka katalyzatora a nezmizlo to ani po opakovanom nastartovani. To som uz necakal a hned isiel na diagnostiku - Nastavovač plniaceho tlaku + Audio 3.0 (asi poistka) Chlapik vymazal pamat a povedal, ze treba jazdit, ak sa zavada zopakuje, bude to treba riesit - moze byt skrat, sviecky, ventily, turbo... Je pravda, ze obcas som ho prevetral do kopca, alebo na zladovatelom parkovisku - mohlo to tomu turbu pridat... Ale som trochu prekvapeny, ze take problemy sa objavuju aj na relativne novych motoroch (len pre info, je tam uz remen, nie retaz) Dam vediet, ako to dopadlo, kadzopadne je to super forum, clovek zisti ze nie je jediny co ma taky problem
×
×
  • Vytvořit nový...