Nazdar. Mam sice VW, ale vzhladom na to, ze mam 1.2 TSI a podobny problem s EPC, rozhodol som sa prispiet do tejto debaty
Auto je r.v 02/2014, 1.2 TSI, 66kw s DSG, aktualne najazdene cca 22 000 km. Od nova to bolo predvadzacie vozdilo, ja ho mam od jesene 2015 cca od 8500km. Jazda v meste alebo po dialnici vacsinou pol na pol. Servisovane samozrejme kazdy rok s vymenou oleja.
Minulu zimu som mal prehryzeny kabel k cidlu tlaku oleja, kabelaz bola vymenena. Tento rok, mesiac po konci predlzenej zaruky! mi nabehlo najprv EPC (auto v nudzovom rezime bez tahu, lenive - bal som sa vojst do krizovatky). Niekedy restart pomohol, niekedy nie. Skontroloval som brzdovee svetla - OK, tak som jazdil dalej.
Asi po tyzdni sa pridala aj kontrolka katalyzatora a nezmizlo to ani po opakovanom nastartovani.
To som uz necakal a hned isiel na diagnostiku - Nastavovač plniaceho tlaku + Audio 3.0 (asi poistka)
Chlapik vymazal pamat a povedal, ze treba jazdit, ak sa zavada zopakuje, bude to treba riesit - moze byt skrat, sviecky, ventily, turbo...
Je pravda, ze obcas som ho prevetral do kopca, alebo na zladovatelom parkovisku - mohlo to tomu turbu pridat...
Ale som trochu prekvapeny, ze take problemy sa objavuju aj na relativne novych motoroch (len pre info, je tam uz remen, nie retaz)
Dam vediet, ako to dopadlo, kadzopadne je to super forum, clovek zisti ze nie je jediny co ma taky problem