Přejít na obsah

NNNTomas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1169
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

3041 zobrazení profilu

Oznámení NNNTomas

  1. Je nutno to hned měnit, nebo se s tím dá jezdit, (bez toho aby ty vibrace ničili třeba převodovku) ? Kolik cca vyjde výměna v autorizáku?
  2. Ale jinak sluchově nebouchá/necinká - ani při chcípnutí, ani v tahu auto nevibruje,...a nedělá to pokaždé....nemohl by to být nějaký silentblok - převodovky, motoru?
  3. U mě (MR2020) musí být na budíkách zobrazeno info o telefonu jinak to přijmout/ukončit myslím nejde...
  4. Blbe vyndava...bez sundani narazniku se mi to nepodarilio nikudy vytáhnout...mozna pres podbech by to dalo kdybys nemel webasto... Ja to jen odsrouboval, vyklonil, zalepil prasklinu v kraji plexi... Ale ted se z toho nejak jizdou samovolne nechce z toho dostat ta vlhkost...tak mam zamlzeno..snad pres leto to utece... Nevim ani kde by byl nejaky odvetravaci otvor jak tam pod naraznikem nevidim, ze bych tu mlhovku treba vyfoukal teplym vzduchem...
  5. Zdravím, co muze způsobovat občasné vibrace pri ubrání plynu, když se se brzdí motorem pri jízdě z kopce (nekdy se zda ze to je častější po podřazení DSG)? Zároveň se mi projevuje nějaká vůle pri pomalé jízdě, je to slyšet nejvíce na 1. a 2. rychlost přidám, uberu, přidám, uberu - jakoby kovový zvuk - cinkala (klapla)...poloosa, setrvačník? Nevim zda to spolu souvisí... Setrvačník pri chcípnuti motoru ale necinka. Motor se mi taky trochu pohupuje... Ještě jsem si všiml, ze když pri stani, na neutral, na volnoběh tuknu do plynu, tak aby se motor vice "zhoupl" tak obcas zazní takový kovový ťuknutí...
  6. Tak jsem byl na testu DCC tlumičů rezonanční metodou v autorizáku, nedalo mi věřit tomu jak se všude píše, že po 100-120tis. jsou skoro vždy v háji. Info: Levý přední nepatrně prosakuje, pravý trochu více, oba zadní suché. Po roce, při výměně pneu letní / zimní, je to tam prostě trochu mastnoty, rsp. již zaprášený, ale tmavý flek, dá se říci, že nic velkého. Při setření je ubrousek spíš od "šmíru" než přímo mokrý od oleje. Superb Combi, rv. 2020, 2.0TDI, 143tis. najeto, kola léto R19 / zima R16 Metodika EUSAMA / metoda C.A.P.: Účinnost přední pravý - 85% / 0,49 Účinnost přední levý - 90% / 0,58 Účinnost zadní pravý - 82% / 0,49 Účinnost zadní levý - 81% / 0,46 (EUSAMA: Ani nové auto nemá 100% - to by dle této metodiky nesměl tlumič nikdy ztratit kontakt s vozovkou / CAP: hodnota pro limit špatný je 0,2; limit přijatelný 0,25) Šel jsem tam kvůli tomu, že se mi to zdálo, že se to na NORMAL furt houpe Ale bylo mi i tam řečeno, že Superby se houpu tak "nějak uměle jak lodě" Jinak pociťový rozdíl při jízdě na R19 letní nebo R16 zimní je nepatrný, z toho jsem tak trochu usuzoval, že ty tlumiče na tom nemůžou být tak špatně, když není pocit diskomfortu ani na R19 (defakto sluchově je to jen jiný typ rány, při přejetí např. kanálu). Třeba to někomu poslouží, k tomu aby hned tlumiče neměnil, a šel na orientační test (zdůrazňuji orientační, a test defakto celého zavěšení kola - vyhodnocuje to přilnavost k vozovce).
  7. Jak jsem tu už jednou psal: Dílenská příručka říká: Netěsnosti tlumičů Nepatrný únik oleje (rosení) na těsnění tyče pístu není důvodem k výměně tlumiče. Je-li olejová skvrna viditelná (ale matná, případně prachem vysušená) a nerozšiřuje-li se dále od horního uzávěru tlumiče (těsnění tyče pístu) ke spodní misce pružiny, je tlumič v pořádku. Poznámka Nepatrný únik oleje je předností, protože se tím maže také těsnicí kroužek, a tím se zvyšuje jeho životnost. Toto platí o tlumičích na přední i zadní nápravě. Stanley_: Úplně v pořádku to tedy nemáš, olej je už u misky, a skvrna "vysušená" také není ..."Umyl" bych to a po nějakém čase (na jaře) bych na to znova koukl, zda je to zase omaštěný... Já to mám taky trochu, možná méně - před rokem/najeto 15tis./ jsem to otřel a teď je tam zase skvrna, jak píšou - u levého "prachem vysušená", u pravého tlumiče větší i mokřejší. Ty "dnešní" auta jsou prostě těžký na předek, tak to pak trpí ( i pružiny) ...a i s gumama (nerovnoměrně sjeté, apod.,) napříč značkama...
  8. Zdravím, nevíte kde je problém, že nesvítí magnetická svítilna v kufru u Combi po otevření kufru? Osvětlení kufru ve víku normálně svítí (originál světýlka). Lampička je funkční (nová), v ruce po zapnutí svítí... Asi často rozšířená závada, že lampičku škodovka radši u novějších modelů (od r.2021?) úplně vyřadila 🙂 Díky za případnou radu.
  9. Našel jsem, že kromě originálu tlumičů od škodovky (za cca 10-12ti.s) a přímo od Monroe (za 5tis.) lze dát i Bilsteiny (za cca 8tis.).... ? Jsou tedy taky plně kompatibilní?
  10. Zas takovej rozdíl v plavání auta mezi R19 nebo R16 teda nepociťuji. Možná jsem to ale jen přes léto zapomněl. 😀🙈 Ale nutno dodat, ze zatáčky za pískotu gum nejezdím...to se mi nestalo ani na jedněch ani jednou. 😀 Ten těžkej diesel vůbec nepíská 🤔 EDIT: Tak je zima, mám tam R16, rozdíl oproti R19 to je, ale né zásadní. Rozdíl poznám hlavně, když přejedu na "utopené" víko kanálu - ta rána je taková "tupější", ale stejně to drncne... 🙂😄
  11. Co si pamatuji dobře je, že na zimních R16 to auto bylo od kol o dost tišší... Na kolik ty R19 foukáte? Podle tabulky (2,5)?
  12. Mam ty zimní R16 - 215/60 SottoZero3, 4lety. No je fakt, že nějakej úplně velkej rozdíl to taky není... počkám na zimu abych si to připomněl tedy... 😀
  13. Jo, taky mi přijde že jsem se ptal na něco jiného... rene: Já jezdím v klidu...proto radši komfort. Ale jestli to nebude moc znát, nemá cenu měnit. Radši dám peníze do nových silentbloků a tlumičů... Předpokládám, že když cítím přejetí kanálu na R19 budu ho cítit i na R18........ a zimní mám R16 🙂
  14. To mám jako měnit gumy po 1,5 roce? 😄 Dokud tlumiče netečou, nic by jim nemělo být, takže bych to takto nepaušalizoval... servis říkal, že se životnost nedá říct, že je to různé, podle toho kdy tečou...
  15. Auto má najeto 135tis., dvě gumy 2roky a dvě gumy 4roky staré.
×
×
  • Vytvořit nový...