Jak jsem tu už jednou psal:
Dílenská příručka říká:
Netěsnosti tlumičů
Nepatrný únik oleje (rosení) na těsnění tyče pístu není důvodem k výměně tlumiče. Je-li olejová skvrna viditelná (ale matná, případně prachem vysušená) a nerozšiřuje-li se dále od horního uzávěru tlumiče (těsnění tyče pístu) ke spodní misce pružiny, je tlumič v pořádku.
Poznámka
Nepatrný únik oleje je předností, protože se tím maže také těsnicí kroužek, a tím se zvyšuje jeho životnost. Toto platí o tlumičích na přední i zadní nápravě.
Stanley_: Úplně v pořádku to tedy nemáš, olej je už u misky, a skvrna "vysušená" také není ..."Umyl" bych to a po nějakém čase (na jaře) bych na to znova koukl, zda je to zase omaštěný...
Já to mám taky trochu, možná méně - před rokem/najeto 15tis./ jsem to otřel a teď je tam zase skvrna, jak píšou - u levého "prachem vysušená", u pravého tlumiče větší i mokřejší.
Ty "dnešní" auta jsou prostě těžký na předek, tak to pak trpí ( i pružiny) ...a i s gumama (nerovnoměrně sjeté, apod.,) napříč značkama...