Ahoj,
mam taky zvlastny problem. Mám Oktávku 1,6 GLXI 55 kW rok 1998. Pred 2 mesiacmi mi spadli budíky (len prava strana-rychlomer uplne mrtvy a ukazovatel paliva sa obcas prebudil a obcas zaspal) Isiel som vylucovacov metodov od toho najlacnejsieho tak som zohnal za 2 kila cidlo rychlomeru na vrakovisku. No rucicky sa ani nepohli. Dal som auto do servisu a tam mi povedali ze musim vymenit budiky za nove (samozrejme pre nich najlepsia mozna varianta). Ja som ale kupil zase na vrakovisku budiky a vratil som sa do toho servisu. Chlapek mi to za 700 Kc nejakym sposobom nastavil na moje auto (zevraj pretaktoval). Vsetko fungovalo bez problémov 2 mesiace. Az na tu zahadnu udalost. Rano som isiel do prace asi 500 metrov pred firmov mi vyplo radio, potom mi zasvietila kontrolka "ze nemam zapnute pasy", potom mi začala blikat pristrojovka a vypli svetla a nakoniec aj zhasol motor. Zostal som stat s uplne mrtvim autom. Uz som ju nenastartoval. Auto som dotlacil do firmy. O dve hodky som isiel skusit nastartovat a naskocila na prvy pokus. Dal som ale preistotu baterku na nabijacku. Baterka ma pol roka a bolo mi divne ze je vybita. Ale neriesil som dal som ju nabit. Po 14 dnoch to ale zacalo znova tym ze vyplo radio a zacala svietit kontrolka "nezapnute pasy" hned som vypol svetla aby som dosiel do prace, zacal skapinat motor ale to uz som bol v praci. Dal som baterku nabit a isiel som do najblizsieho servisu-po ceste do servisu mi zase spadli budiky a uz sa neprebudili. Tam mi povedali ze alternator dobija v pohode. No nic viac mi nepovedali (myslim si ze nemali cas na ostatne) ze mam navstivit poriadny autoelektro servis. Skusi mi niekto poradit akoby som mal postupovat, aby to nezrujnovalo moju penazenku? Viem, ze tu niekto ponuka opravu budikov ale neviem ci to vyriesi moj problem. Este som sa skusil pozriet ci nahodou neje vadny mikrospinac v kufri na svetlo ale ziarovka ked zavriem kufor zakazdym vypne. Skusi niekto poradit???