Přejít na obsah

Radim29

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Radim29

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám 103 kW. Silnější 125kw se snad ani nedávali do 4x4 ne? Ale je fakt ze ten rozdíl v otáčkách by tomu mohl odpovídat
  2. Mam 2.0tdi 4x4 103kw. Bylo mi řečeno že tam je pouze 1 typ a ze tam obsadili tu stejnou. Ale realita mi přijde jiná. I ta 4 mi přišla že je jinde otackama. Označení ale neznám. Je možné že by tam dal špatný typ? Například z 4x2?
  3. Zdravím, jdu si pro radu. Byl jsem nucen k výměně převodovky, byl tam zlomený zub. Po výměně mám problém s PP, neumí rozeznat od 3 co je zařazeno, nic neukáže. Až u 6 ukáže zarazenou 5 a ze mam preradit na 6.otacky jsou vyšší o cca 300 bez byly před výměnou. Díky tomu že neukáže kvalt tak nesepne ani tempomat. U 3 a 4 když pustím spojku tak je cítí a i slyšet jakoby tuknuti. Přišlo mi jakoby si to tam teprve dosedlo po zařazení. Spojka jinak chodí normálně a jinak zvuk je ok. Byl menen i olej a i v Haldexu. Prosím o radu někoho zkušeného.
  4. Dobré ráno. Procitam si uz x-ty příspěvek ohledně výběru motoru 1.2tsi vs 1.4 16v... rád bych,aby vydrželo pár let a ne ze bude víceméně často v servisu. Beru ze první generace motoru 1.2tsi byly špatně řešeny a poruchove. Mám vybranou fabii combi s 1.2 tsi 63kw, r.v. 5/2014 a 64 tisíci km. Nebo starší 1.4. 16v 63kw, r.v. 7/2009 a 105 tisíc km. Zatím jsem se přikláněl k 1.2 tsi, táta ji ma v golfu z roku 2010 a zatím bez problémů a bez výměny rozvodů a řetězu. Ale moc chváli se tomu tady nedostava. Jezdíme převážně cca 30km trasu do práce z práce. Občas nějaké obchody a výlety do okolí či k rodičům cca 200km. Převážně město bych jezdil s autem. Určitě bych auto nejdřív vzal do Origo servisu a nechal prohlédnout. U tsi asi hned udělat raději rozvody a svíčky vzhledem k ujetym km? Moc děkuji za jakoukoliv radu
×
×
  • Vytvořit nový...