Přejít na obsah

sprcek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli sprcek

  • Narozeniny 07/30/1957

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sprcek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Dobrý večer pánové používáte někdo jiný program na vytvoření trasy a pak odeslání do Columbuse? Vytvořit delší trasu s několika průjezními body v programu connect je dost neohrabané. Vytvářet trasu bod po bodu zde nejde - musí se zadávat u průjezdů adresa a nejdou použít ani již nalezené cíle. Dříve u Amundsena to šlo podstatně lépe. Ještě vyzkouším vytvořit trasu přímo v autě no uvidíme. Děkuji za poznatky a zkušenosti.
  2. Dobrý večer pánove mám asi 14 dnů nového Superba - SPORT LINE benzín 140 kW a zatím (mám najeto 1200 km) jsem nepostřehl, že by po ubrání plynu a sjezdu z dlouhých kopců probíhalo "plachtění". Dříve musel být nastaven ECO režim. Nyní je v dokumentaci uvedena podmínka, že musí být nastaven režim "D" aby plachtění bylo funkční. Nevíte jestli se tato funkce aktivuje později - po zajetí?
  3. Děkuji hned jsem si to stahnul. Malý neskromný dotaz :) - nemáš náhodou ---------Údržba – přesné pokyny ; Sešit Superb III - Za týden mi jde do výroby SPORT LINE s motorem 2,0 TSI 140 kW tak jsem lačnej :):) Děkuji.
  4. Zdravím -- taky řeším motorizaci u SUPERBU Spotr Line -- stále se nemohu rozhodnout mezi 200 kW a 140 kW oba samozřejmě benzín. Máte někdo zkušenosti - poraďte -- Ďíky.
  5. Ahoj je tu někdo kdo umí objasnit jak se chovat při jízdě s navigací -AMUNDSEN-. Jedu delší (900km) trasu podle navigace, kterou mám uloženou - trasa má několik (6) průjezdních bodů. Když zastavím třeba na kávu nebo načepovat tak se po nastartování navigace někdy zeptá jestli chci pokračovat v trase (což je v pohodě) ale většinou tento dotaz nepřijde a musím navigování po trase zapnout znovu a přeskákat již projeté průjezdní body. Nevím proč se někdy AMUNSEN zeptá a někdy se navigování vypne. Díky za radu.
  6. Mám u RS 245 7° automatickou převodovku (celá v oleji) -- DQ 381 a náplň oleje je prý společná s VAG, ale co jsem se nedozvěděl je interval výměny, jak v km tak časový. Nevíte někdo interval výměny oleje u této DQ 381.
  7. Děkuji za odpověď když ty radary vyexpotuji do formátu GPX tak asi již u radarů nebude funkční zvukové upozornění, nebo ano?
  8. Když nahraji do AMUNSENA z poi-radary.eu vybrané radary, tak, aby k nim byl přiřazen zvuk (použita varianta pro SD kartu) – vše je funkční, ale po nahrání se zase se ztratí mé zvláštní cíle, které jsem nahrál přes Škoda connect. A obráceně je to také tak. Po nahrání mých zvláštních cílů zmizí radary, které jsem tam nahrál z SD karty. Je nějaký prográmek nebo možnost spojit jak mé zvláštní cíle, tak radary z poi-radary.eu do jednoho souboru a nahrát na SD kartu a pak to celé nasypat do AMUNSENA? Vážený ?? WOMBAT je nějaká možnost? Děkuji za odpověď
  9. Jdou do AMUNDSENA nahrát radary z poi-radary.eu tak aby se zobrazovaly spolu s akustickým signálem? Jde to někomu? (amundsen r.v. 2018)
  10. sprcek

    funkcia DSG

    Paráda - jen tak dál :):):) Ten LOG je z té nové (mokré) 7°DSG ? Nebo je to ta starší 7°DSG ?
  11. Pánové vložka olejového filtru u těchto motorů (1,8 -- 2,0l) byla změněna z HU 6002 z na HU 6013 z (oba MANN)-- rozměry jsou stejné ale papír je nyní bílý dříve u staré vložky HU 6002 z byl žlutý nevíte jaké důvody vedly k této náhradě? Nebo nějaké info o vlastnostech - porovnání??
  12. Domnívám se, možnost pachtění je přiřazena k nové (mokré) 7° DSG.
  13. Mám RS 245 a plachtění je funkční jen do 130 - 135 km/hod. Pokud jedu rychleji tak to do plachtění nepřepne.
  14. Jdou do AMUNDSENA nahrát radary z poi-radary.eu tak aby se zobrazovaly spolu s akustickým signálem? Jde to někomu? (amundsen r.v. 2018)
×
×
  • Vytvořit nový...