Jump to content

barbuja

Uživatel
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

barbuja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Litr na 700 už je docela dost. Co používáš za olej a jak často měníš? Můžou to už být zapečené pístní kroužky. Často za to může prodloužený interval výměny 30tkm v kombinaci s řídkým olejem 5W30 Long life.
  2. Poměrně dobře je to popsáno v tomto článku, kde popisují několik možností, jak prodloužit převodovku (např. vyměnit jen soukolí pětky). https://www.auto.cz/prodlouzili-jsme-prevody-u-octavie-1-6-mpi-snizila-se-spotreba-a-co-dynamika-104320 Dávat do tohoto auta 6kvalt převodovku je ekonomický nesmysl za desetitisíce Kč.
  3. Ahoj, tak už i já mám konečně tempomat. Opravdu stačilo jen nechat vyměnit páčku a nakódovat, kabel se tahat nemusel. Díky všem za rady!
  4. Ahoj, dobrá práce, díky za post. Taky uvažuju o instalaci tempomatu. Mám OII 1.6 MPI BSE rok 2008 s palubním počítačem. Bylo kromě páčky potřeba koupit i kabeláž? Nebo stačí ta stávající?
  5. Přetěsnění motoru je poměrně nákladná záležitost. Jako první krok bych zkusil při příští výměně dát olej 10W-40.
  6. Litr po jedné jízdě po dálnici už mi přijde dost. Kontroluješ olej pravidelně nebo jen po dálniční jízdě? Řešením může být použití hustšího oleje, jak píše graun. Jaký používáš teď? Já leju 5W-40 a mezi výměnama (po 15 tis.) dolívám cca 1,5 litru. Emulze na víčku se mi dělá hlavně v zimě a při krátkých trasách. Na jaro když se oteplí a nebo po dálniční jízdě pak zmizí. Voda mi nemizí, ani v chladicí kapalině nemám olejové skvrny. To by mohlo značit prasklé těsnění pod hlavou.
  7. Tu emulzi tam máš teď na jaře? Nebo tam byla v zimě? Jinak to, že při vyšších otáčkách 1.6 žere olej zase tak neobvyklé není.
  8. Jak už jsem v tomto vláknu psal, měl jsem stejný problém. Shodou okolností těsně před výměnou rozvodů ve 120 tisících. Můj mechanik si nejdřív myslel, že to bude napínací kladka nebo klínový řemen, protože když ho sundal, přestalo to. Tak jsem nechal vyměnit s rozvody i kladku a klíňák, ale nepomohlo to. Nakonec to byl opravdu klimakompresor, který je taky poháněný přes klínový řemen, proto nás to zmátlo, když byl řemen dole. Nechal jsem doplnit chladicí médium, které zároveň kompresor maže a výrazně se to zlepšilo, teď ve 145 tisících se to skoro nevyskytuje. Chyběla asi půlka náplně. Přiznám se, že na doplňování klimy jsem několik let kašlal a začalo se to projevovat takto. Tak třeba by to mohlo pomoct i tobě.
  9. Máš doplněnou klimu? U mě doplnění média hodně pomohlo a drhnutí se ztišilo. Pokud je málo média, kompresor špatně maže.
  10. Generálka? Z jakého důvodu? To bych řešil, až by motor žral litr oleje na 1000 km :) Co všechno chceš dělat, pístní kroužky, těsnění pod hlavou? Tvůj problém to ale vůbec nemusí vyřešit.
  11. Jestli myslíš ten pulzující zvuk, co je slyšet hlavně na volnoběh, tak to klidně může být kompresor klimatizace. Já jsem měl stejný problém. Bylo to slyšet hlavně v interiéru z výduchů klimy. Máš doplněnou klimu? Pokud je málo náplně, kompresor trpí. U mně se to po doplnění chladicího média výrazně zlepšilo.
  12. U rozvodů se mění/vypouští jen chladicí kapalina, olej měnit nemusíš (aspoň tak to dělal můj mechanik). Ale pokud je to rok, stejně bych to udělal, ať máš pokoj.
  13. Mně kolísání otáček na volnoběhu u stejného kódu motoru (BSE 2008) způsobovala vadná lambda sonda před katalyzátorem. Svítila kontrolka emise do dílny a diagnostika hlásila chybu vyhřívání lambda sondy. Pomohla výměna lambda sondy + mechanik ještě preventivně vyčistil klapku. Tobě kontrolka motoru nesvítí?
×
×
  • Create New...