-
Motor 2.0 TDI CR 103 kW
je to marný, je to marný :-(
-
Motor 2.0 TDI CR 103 kW
- Ako je to so snímačom opotrebenia brzdových platniciek?
Já ho vzadu nemám - nic mi nehlásilo, že desky byly na plech, jen pískot:-(- Cvakaní
No, aby to nebylo toto: http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/zavady-spojek bod 7/ potkalo to mé dva známé :-(- Táhne do prava
Jestli jen při akceleraci, tak tipuji homokineťák.- Táhne do prava
Když je geo přední nápravy o.k. co zadní náprava?- Voda v pátých dveřích
Také mi, když po dešti otevřu kufr, kape voda do kufru. Není ti nic dramatického, tak jsem to neřešil, ale spíš mi to připadá, že je problém v lepení okna na spodní hraně - bylo za minulého majitele měněné:-(- Tupe rány
u mě to byla tyčka na levé straně - spodní čep a vzadu to doplňoval urezlý štít brzdy pod horním šroubem :-( 206tkm Opraveno a je klid :-)- Nosnost kufra s3 face lift hatchback
Jj, mám jen standard paket pro špatně cesty a rozumných tipuji max 250kg- Nosnost kufra s3 face lift hatchback
neřešil bych jen hmotnost, ale i umístění - něco jiného je jen v kufru (vše za nápravou) x položené sedačky a rozloženo i na ně! Odvezl jsem v kufru 36 betonových dlaždic naivně se domnívajíce se že nemají víc jak 7 kg/kus. Jelikož zadek auta byl na doraz, jednu jsem pak zvážil - 10kg :-( Náprava to přežila bez újmy, ale jel jsem dost opatrně :-)- Vibrace volantu
Pak už to není závada, ale vlastnost :-( A jediná výhoda je že nad 140 neusneš za volantem :-) Pořád jako příčinu vidím nevyváženost pneu - ty vibrace se mění v táhlých zatáčkách, např. na D3- AKUMULÁTOR
- AKUMULÁTOR
- Vibrace volantu
Jj zimáky na plechu, bez převažování a klid- Vibrace volantu
řešení jdou 2: - nechat převážit kola :-( - jezdit buď 130, nebo 150 :-) Já po přezutí na zimáky klid - Ako je to so snímačom opotrebenia brzdových platniciek?
_Stenly
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva