Přejít na obsah

viktor48837

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení viktor48837

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, chcel by som poprosiť o radu, niečo podobné rieším teraz aj ja. Žiaľ bohu 😅. Na začiatok, do motorických častí sa nevyznám. U mňa je zvuk kus iný, zo začiatku zvuk išiel len pár minut po naštartovaní, doslova to pískalo, (pískanie ovplyvňovali aj otáčky, čím vyššie, tým vyššie pískanie) dal som vymeniť klinový remeň, na remeň nastriekal originál sprej od VW (keďže je tam výrobná vada), piskľavý zvuk zmizol, ostalo len také šuchotanie avšak tiež z priestoru klinového remeňa/rozvodov. Vo vnutri auta to nepočuť. Šuchot sa nemení pri nízkych alebo vysokých otáčkach, stále je rovnaký. Mechanik povedal, že môže to byť aj vodná pumpa, no môže a byť… Interval na výmenu rozvodov dosiahnem za 30 000km a úfam sa, že VW dovtedy odstráni výrobnu vadu pri klinovom remeni a dal by som to vymeniť na komplet - rozvody, vodná pumpa a klinový remeň. Samozrejme podľa okolností, ale ak situácia bude na okamžitú výmenu, vymením hneď. Ak tak viem pridať aj zvuk. Vopred ďakujem za rady a návrhy.
  2. @chester9113 len teraz neviem, ci to orejde cez stk... nwm ako to je ked robia kontrolu smeroviek, ci pri zapnutom motore alebo vyp... pretoze ak to das cez rele, pri vyp kluciku ti vystrazne nepojdu a ani svetlo pri otvoreni dveri, vsetko to nabehne az po otoceni klucikom
  3. @chester9113 nie nenasiel, spravilo sa to cer rele na princip, ze ked sa otoci klucikom do orvej polohy, vtedy zopne poistku c. 43....
  4. @DAVID7001 tak toto mi nejak ušlo... Čiže odber po odpojeni radia mohol klesnúť... Dnes pride bratranec - elektrikar, tak to budeme merat a hladat. Zatial Ti patri moja velka vdaka. Ak nieco zistime, hodim to sem.
  5. Okej, kuknem, dalujem za ochotu len mam obavu, ze radiom to nie je, pretoze ked vytiahnem a dam naspat poistku c. 43, tak stale nieco puka (asi relatko)... cize z toho mi vyplyva, ze ten prud stale ide v obvode aj napriek tomu, ze radio je odpojene, opravte ma ak sa mylim...
  6. Aha, idem to pozrieť... Ďakujem za nápad @DAVID7001 Len mi charakterizuj stranu u radia zo strany auta... V tychto veciach som laik. Máš ešte niečo, čo by mi to pomohlo nájsť?
  7. Ľudia, viem, je tu už veľa tém na túto problematiku a teda veľký odber prúdu pri poistke č. 43 (označená ako BSG). Odber je 120mA, batéria menená pred cca rokom. Na aute je najazdené okolo 78 000 km. Ak sa niekto pýta, či po vytiahnutí klesne prúd, tak áno, klesne o 100mA... Rozobral som zadné dvere, tapacirung, v domnení, že systém, ktorý zatvára/otvára dvere, je poškodený, bohužial to tak nie je. Predné dvere reagujú na otvorenie zapnutím svetla (obidvoje). - čiže predné dvere som vylúčil, že s nimi niečo može byť. Čítal som niečo o mikrospínačoch a tak moja prvá otázka znie, či mikrospínače sú aj v zadných dverách, pretože po otvorení zadných dvier svetlo v aute (lampička) sa nezapne. Prosím Vás o rady, čo to ešte môže byť. V aute je nainštalované neoriginálne rádio a taktiež alarm... Neriešil by som to, ale v zime je to neskutočná otrava, a aj takto v lete po týždni je baterka vyšťavená.
×
×
  • Vytvořit nový...