Zdravím všechny,
scháním informace o NT . Nemáte někdo zkušenost s montáží, nebo který servis provádí dodatečnou montáž teplovodního nezávislého topení do Karoqu.
Budu rád za foto uložení, napojení, typ origo NT, prostě cokoli.
Děkuji
Mám takový tušení, že skandinávský mod aktivuje i permanentní dobíjení baterie a tím i malinko zvýšená spotřeba cca 0,5 l/100 km. Budu sledovat dobíjení za provozu.
Pokud to tak je, tak za mě 👍, baterka bude stále dobita jak tomu bývalo dříve u normálních aut😀.
Ta vlečná náprava má nepřirozeně umístěný brzdy, to vidím prvně.
Tak ve 30 k musí vypadat k světu👍.
Já mám skoro 80k a ještě by něco možná dali, ale destičky se už dost sypaly, byly rozežraný od solí a kotouče zevnitř taky.
Tak jsem se do toho pustil s diagnostikou OBDeleven.
Elektronická parkovací brzda odjištěna na jedno kliknutí👍.
Jedna strana je hotová , ale může e k těm šroubům držáku brzdičem celkem dost špatně🤔.
Nevím kam to zařadit, tak to sám jsem.
Jedná se o senzor kvality vzduchu, který je před kabinovým filtrem, přístupný z motorového prostoru.
Diagnostika hlásí že je vadný, tak jsem ho vyndal a profouk a znova vrátil zpět.
Má to ovládat zavírání klapky pro vzduch z venčení a v případě nějakěho smraďocha před autem se zapne vnitřní cirkulace.
Máte někdo zkušenost?