Přejít na obsah

harmi2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení harmi2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nedarilo sa mi nahrat aktualizaciu mapy 8515 niekolko dni, aj som si pokusmi akumulator vymlatil, potom som aj RNS510 vymontoval a vycistil optiku DVD mechaniky podla youtube ruskeho navodu, aj SD kartovu metodu som skusal a vsetko bolo marne, stale boli DVD odmietane, hoci som sa pokusal tam dostat uz aj niekolko rokov staru V6 EAST (single layer), co som nasiel. Uz som zacal zvazovat moznost, ze musim oslovit nejakeho odbornika s RNS managerom, ale posledne dva dni sposobene dazdami/dopravou v Bratislave zapricinili, ze som celkom vela casu stravil v aute (hoci nie som sofer z povolania). A tak som jedno napalene Verbatim DVD+R DL s 8515 mapou tvrdohlavo opakovane pocas jazdy pchal do mechaniky popri radiu a mp3 pocuvani, dokonca aj sledovani trasy (mapa sa vykresluje aj pocas kopirovania a asi vdaka minimalnej rychlosti v kolonach stihala aj kopirovat). Az som si zrazu vsimol, ze kopirovanie je asi za polovicou, cize mechanika asi prekonala kriticky bod, lebo niekedy mi to vyplulo DVD kdesi uplne na zaciatku, inokedy po 10-15mins. Asi posledna patina kopriovania uz dobehla pri stojacom aute a vypnutom zapalovani, na displayi som s obavami sledoval kopirovanie a nakoniec to seriozne skoncilo s oznamenim, ze mozem DVD vybrat. Takze ak nemate optiku mechaniky odidenu este uplne, mozno staci byt tvrdohlavejsi nez RNS510 a nakoniec WEST 8515 do RNS sa dostane.
  2. Uz aj ja som stravil pekne dnesne sobotne predpoludnie opravou twindoor kablov. Asi dva mesiace dozadu sme odchadzali na predlzeny vikend, kufor nabaleny, zena sa ma este opytala, ci som nezabudol uz neviem co nalozit a ked som sa chcel pozriet, uz som kufor neotvoril. Nebol som ochotny to uz prekladat do druheho auta, tak som s tym aj odisiel a vykladal/nakladal obsah kufra cez zadne dvere. Potom doma som pri zavretom kufri vytrhal calunenie na malom kufri, aby som sa dostal k zamku a kufor otvoril. Len som odpojil konektora na zamku kufra a po pripojeni zase vsetko fungovalo, velky, maly, cele auto zamknut aj opakovane bez zamknutia, tak som si myslel, ze to len nejaky kontakt zblbol a ze uz je vsetko OK. Dorobil som si ale pre istotu na zamok kufra lanko, ktoreho koniec som schoval pod kosodlznikovu krytku calunenia, ktorou sa da dostat odzadu na lave zadne svetlo na malom kufri. A chvilu to sice chodilo, ale onedlho som bol rad, ze som si to lanko tam urobil. Gombik na velky kufor stale fungoval, akurat zamok bol stale zamknuty. Takze ak sa mi kufor neotvoril, dieta alebo v najhorsom aj ja som kufor otvoril lankom. Demontaz plastov okolo som si vyskusal uz niekolko mesiacov dozadu, ked som sa rozhodol vymenit tlakove vzpery twindooru, ktore uz nevladali maly kufor otvorit. Takze po skusenostiach viacerych z vas tu popisanych som tych 11 (ci kolko ich bolo) kablov po jednom pekne nahradil na useku asi 20cm. Len jeden bol uplne zlomeny a 4 uz nalomene, dokonca niektore aj na dvoch miestach asi centimeter od seba. Pouzil som len zmrstovaciu buzirku, spoje som sa snazil mat vzdy na inom mieste, aby po zmotani dokopy nevznikli bubliny. Je dost smutne, ze v ohybanej casti skodovka pouzije takto tvrde kable. Mozno sice aj umiestnenie zvazku tesne pri okne prispelo k stvrdnutiu tej izolacie, ale keby chceli, isto najdu vhodnejsie kable. Twindoor povazujem za velmi prakticky nielen kvoli moznosti otvorit len maly kufor kvoli drobnostiam, ale otvorenie maleho kufra hned nevychladi (v zime) alebo neohreje (v lete) cele auto ako je to pri otvoreni celeho kufra. ph
×
×
  • Vytvořit nový...