Josef Síkora
Uživatel-
Počet příspěvků
15 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Josef Síkora
Nováček (1/14)
12
Popularita
-
AMUNDSEN - aktualizacia map
Josef Síkora odpověděl na Armyk téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Já jsem aktualizoval na ECE7 minulý týden a zatím vše bez komplikací. Zkusil jsem cca. před hodinou zadat ten Slovenský ráj a normálně to naviguje do SVK a mapa ukazuje vše co má. -
Obraz mi nebliká, ale po nainstalování LED žárovek do zpátečky se mi vyskytl jiný problém a to že se mi display na přístrojovce někdy vůbec nepřepne na obraz ze zadní kamery, ale zůstane tam i během couvání rádio. Dnes to zkusím vrátit zpět na klasické žárovky a budu to pozorovat. Nějak se mi nezdá, že by to mohlo souviset, ale jistý na 100% si nejsem. Možná je vadné čidlo, ale zase když se zapnou zadní světla, tak by mělo čidlo na řadící páce být OK, ale možná jsou tam čidla dvě. Mám Karoq 1.5 man Style.
-
Jsem majitelem 1.5 TSI man MR 2019 vyrobeného v srpnu 2018 s nejnovějším SW v řídící jednotce a rozjezdy jsou stále problematické. Největší problém je ztráta výkonu při přeřazení na II rychlostní stupeň, kdy motor je již v potřebných otáčkách, ale po přeřazení najednou ztratí výkon a skoro zastaví. Pokud na to nemyslíte a motor při rozjedu z místa nevytočíte na I stupeň více, tak někdy po přeřazení na II stupeň dokonce i zhasne. Nicméně nestává se to vždy, Někdy se rozjezdy uskutečňují bez jakýchkoliv komplikací a ztrátu výkonu nepozoruje. Bavil jsem se o tom s prodejcem, ale žádné řešení momentálně není. Celkově je motor s filtrem pevných částic chová opravdu o poznání hůře, než stejný moto bez filtru. Mohu to porovnat, protože ve firmě máme stejný vůz vyrobený v dubnu 2018 a tak žádné problémy se ztrátou výkonu při rozjezdech nepozoruji.
-
I já jsem objednal výše zmíněné LEDky a včera vyměnil všechno bez problémů. V garáži jsem si nejprve myslel, že LED ve směrovkách svítí až moc a mohly by oslňovat, ale při dnešním testu po cestě do práce, kdy kamarád, který jel za mnou v jiném autě žádné možné oslnění nehlásil a to ani při průjezdu v neosvětleném tunelu. Ještě to vyzkoušíme dnes v noci někde na nějaké okresce.
-
Mam Karoq, Style - 1.5 TSi, mam. , MR2019. Najeto 2000 km. ( 65% dalnice, 20% mesto, 15% okresky) Prumerna spotreba klesla na 7.4. Tankoval jsem: Shell, MOL a ONO. Rozdil v benzinech nulovy = priplacet za premiove znacky nema zadny smysl. PS: Zkousim kolik se da najet na rezervu. Rezerva se ohlasila pri 90km dojezdu. Auto hlasi uz 2 dny 0 km dojez a porad to jede, najeto uz cca 40km od te doby :)
-
Moje auto bylo dodáno týden po uvolnění. Stálo někde v okolí Kvasin. I dnes jsem viděl na cestách kamióny plné Karoqů. Rozváží jak mohou....
-
Mám motor 1.5 TSi manuální převodovka, filtr pevných částic, MR 2019. Auto včera ráno převzato a rovnou jsem jel na letiště do Vídně pro manželku. Najeto 500km a průměrná spotřeba 8.2 . Jel jsem docela pomalu do 110km/h. Taková spotřeba mě docela děsí, snad se to zlepší. Výkon motoru také docela zklamání. Hlavně druhý rychlostní stupeň vůbec netáhne. Pokud ale motor vytočím přes 2500 otáček, tak už to jede docela dobře. Odstupňování převodovky, hlavně 5 a 6 stupeň jsem moc nepochopil. Mezi 4 a 5 nevidím skoro žádný rozdíl. Typoval bych jak jeden zub maximálně :) Stupeň 6 se dá navolit už od 60 km/h bez problému. Panel štít často hlásí, abych přeřadil z 4 rovnou na 6 :)
-
Tak jsem se konečně dočkal i já. Právě mi v poště přistál email od prodejce, že v úterý 25.9. bude auto k převzetí. Karog 1.5 TSi man, Style, červená metalíza, digi. panel, kola Ratikon, VarioFlex, Line assist,Light assist, čtení značek, tažné zařízení. Objednáno: 4KT, vyrobeno: 35KT, dodáno: 39KT. Jdeme s rodinou otevřít dlouho schovávané šampaňské a všem co čekají, přeji brzké dodání.
-
V nejnovějším tištěném čísle časopisu Svět motorů je krásný test a porovnání motoru 1.0 TSi s filtrem a bez filtru pevných částic. Test je udělán jak v reálném provozu, tak na válcové zkušebně a to pro 70kW a 84 kW motor. Test potvrdil, že motory s filtrem mají bohužel horší vlastnosti a dokonce i nepatrně vyšší spotřebu. Rozdíl je patrný u všech sledovaných hodnot a u motoru s nižším výkonem je výraznější. Největší rozdíl je pak v dynamice při zrychlení z 0-160. Motory s filtrem mají až o 2 sekundy hoří čas. Je to bohužel daň za ekologičtější motor.
-
Dnes ráno jsem potkal na Severu Brna směrem od Svitav 3 velké kamiony plné Karoqů. Všichni měli obutí Continentál. Někdo z brněnských čekatelů by se mohl tento týden dočkat. Držím palce :)
-
Existuje novější verze z 8/2018, tu náhodou nemáš ?
-
Nemá někdo prosím aktuální tabulku popisující náběhy a výpadky jednotlivých motorizaci pro Karoq ? Prodejce mi ji bohužel včera odmítl ukázat, jen mi řekl, že došlo k dalším nepříjemným posunům.
-
Já dlouhodobě používám k zavírání kufru od řidiče výhradně hlasové ovládání a funguje výborně. Stačí zakřičet "Zavřít kufr" a po chvilce už manželka hlásí "Zavřeno".... Víc nepotřebuji :)
-
v 5TK 2018
-
Zdravím, I já rovněž čekám na objednaný Karoq 1.5 TSi man. Aktuální info od prodejce: Auto již vyrobeno ( 33kt), dodání v 39kt nejdříve. Nejprve prodejce (Brno) tvrdil, že auto dostane ihned po vyrobení. Po mém upozornění, že nejspíš stále probíhá homologace, nejprve nechápavý obličej, (jakoby vůbec netušil o čem mluvím). Rozloučili jsme se s tím, že vše ověří a ozve se. Po hodině telefonát s informací, že auto skutečně dostane v 39kt nejdříve po dokončení homologace. Prioritou jsou prý momentálně dobíhající homologace pro Kodiaq. Auto je MR 2019 a má filtr pevných částí, dva katalyzátory a dvě lambda sondy. Jako drobné odškodnění za pozdní dodávku dostanu prý sadu gumových koberečků (platí prodejce). Informaci, že madla u dveří již v MR 2019 nevržou, nemohl prodejce potvrdit, protože MR 2019 ještě neviděl a do 39kt sotva uvidí.