Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kaaka

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Omlouvám se, nechal jsem se unést.. vyplynulo to s toho jaký motor/pohon zvolit do nového Citiga.
  2. O životnost článků bych se asi nebál.. kolega co má 5 let Toyotu Auris která má malou baterku (dojezd tuším 20km) a jízdou se nabíjí klidně 4krát za den, tak byl teď na měření baterie a je prý OK.
  3. To je jasný, když pojedeš z vrcholků Alp dolů do údolí tak i 400 km přeci nemůžou do brožurky napsat : spotreba na 100 kilometrů je 1,02 baterie
  4. Jojo, plány se mění pořád... Ale s tím dojezdem bych moc optimistický nebyl - při posledním testování elektrických pohonů za polárním kruhem ujelo Citigo pouze 98km a Fabia na tom nebyla o moc lépe (115km) ale je pravda že v extrémních teplotních podmínkách... nicméně viděl bych to tak na max 150 kilometrů...
  5. Letos jich má sjet z linky jen patnáct set a za ty zbývající dva roky asi 45 000 kusů. Jo je to jen okrajová záležitost, ale na rovinu - kdo si to koupí za půl mega s reálným dojezdem 100 km
  6. Tuto informaci jsem vypustil Já a zakládala se na tom že kolega vyvíjí elektroinstalaci na MPI Evo a MPI Evo CNG , bohužel ve čtvrtek bylo potvrzeno že ani jeden motor se do Citiga nepodívá a budou nabízeny exkluzivně pro VW UP. Mám dokument (oficiální) s plánovaným počtem vyrobených kusů celé trojice Citigo, Up, Mii v každé motorizaci. Z něho vyplívá že Citigo a Mii v roce 2021 skončí a UP pojede minimálně do roku 2023. Truchlit ale netřeba, pokud někdo bude toužit pro CNG nebo třeba TSI , může sáhnout po VW UP který v lepší výbavě zase tak drahý oproti Škodě není a má své výhody (třeba couvací kameru, tažné zařízení atd..).
  7. Tak jako TSI Evo bude MPI Evo mít místo litinových vložek válců nikasil (keramický povrch) - Výhody - mnohem nižší tření uvnitř motoru a tím pádem nižší spotřeba a vyšší výkon, rychlejší ohřev a chladnutí motoru - Nevýhody - životnost a prakticky neopravitelnost vyběhaného motoru. A hlavně výhody fabriky - bude to levnější na výrobu a sníží to emise Dále tam budou i nějaké drobné změny v elektroinstalaci ( třeba přesun řídící jednotky motoru z motorového prostoru do podběhu) a vylepšení bezpečnostních systémů vozu (hlavové airbagy namísto panoramatické střechy,atd..) MPI Evo samozřejmě bude i benzíňák ale jen ve Fabii tak, aby mohla být základní cena Fabie nižší. V Citigu bude jen CNG verze tohoto motoru.
  8. Citigo bude po ukončení výroby v 32. týdnu pokračovat v elektrické verzi (60kW) a také v přepracované CNG verzi s motorem MPI EVO (59kW) . Do prodeje se dostanou snad na podzim...
  9. Já mám MR2019 44kw a spotřeba mezi tankováním plné nádrže sedí +- o desetinku litru ale jezdím kolem 5,5 - 5,8 litrů na 100 km (zajíždím) . Možná že čím je nižší spotřeba tak tím víc palubák lže..
  10. Chobotte však ty na to přijdeš jak na ten start&stop tak i na mlhovky při zpátečce... Jsem v klidu...
  11. Jsem pro . Jsem nadšený fanoušek Škodovky a také jsem jí věnoval už přes 20 let svého jinak krátkého života, jako zaměstnanec (né ve výrobě) vidím do blízké budoucnosti firmy a mám pár přátel (jako každý v Ml.Bol.) od kterých čerpám zákulisní informace. Mimo to mám k dispozici takřka neomezený strojní park k výrobě čehokoliv na naše čtyřkolové miláčky. Když můžu tak pomůžu.
  12. Po novém roce si jde kolega pro nové Citigo a bude mít i packet multimédia takže to přeměřím... Jak píše chobott - na 99 % bude otvor v palubovce stejný..
  13. Abych to osvětlil - každé Citigo před faceliftem má díru se starou paticí (nelze do ní uchytit držák mobilu) , kdežto Citigo po faceliftu buď má díru s novou paticí a nebo nemá žádnou díru ! Nám jde v tuto chvíli o to ověřit zda jsou díry předface a poface stejného rozměru a pokud ano, tak nic nebrání výměně na novější patici a tím posadit do palubky mobil.
  14. Díru v palubovce má ale starý typ jako ty chobotte, takže mu jde jen o to vyměnit patici za nový typ + USB kabel (?) a dokoupit držák na telefon
  15. HWspeedy - pokud jsou patice pro držák stejných rozměrů (brzo ověříme) tak by to šlo - znamenalo by to výměnu patice, možná kabelu mezi paticí a rádiem a zakoupení držáku telefonu. Otázka zní jestli to má smysl - přijdeš o možnost používat pěknou navigaci a pokud nevyměníš i rádio tak ti appka move&Fun bude v telefonu na nic, protože že starým rádiem nekomunikuje. Ale nic ti samozřejmě nebrání používat třeba Sygic v telefonu na navigování a data z auta můžeš spárovat pomocí bluetooth OBD krabičky.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.