Přejít na obsah

korabt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení korabt

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Určitě byly správně... jsem si stopro jistej, zkoušeli jsme je prohodita fakt tam ventily nešly nasadit. Ten tlak vyletěl při plnění se zaplou klimou, zkoušeli jsme jen jestli to tlak neuvolní. Kompresor je tam ten s proměnlivým plněním, dá se sehnat i za cca 6 tisíc ale nechtěl jsem do toho dávat tolik. Nakonec do toho ale asi stejně půjdu, chci mít jistotu.
  2. Ony jsou zapojemý obě ale ten stroj to podle mě plnil tim low portem protože tam byl obří tlak v porovnání s tou high větví. Zvolit kudy se to bude plnit se bojužel nedá... :/
  3. Máš pravdu, byla tam jehla s kuličkou na konci, s membránkou ovládající zdvih na straně druhé. Jehla se nechtěla vůbec hýbat. Bohužel mě čeká ještě jedna výměna kompresoru, dělá divné zvuky a moc mu nevěřím. Zkusím ještě sehnat foto.
  4. Tak vyřešeno, moje chyba za kterou se omlouvám, skutečně tam nebyl tlak 200 barů, špatně jsem se podíval na jednotky, bylo tam 20. Přičina problém - neprůchozí expanzní ventil :) Byl tak zatuhlý že se ani nehnul, po rozebrání jsem kuličku která pouští chladivo musel od hliníku odtrhnout šroubovákem. Projistotu jsem ventil vyměnil, samotné naplnění pak bylo otázkou asi 6ti vteřin. Co ale nechápu je fakt, že klima šla s původním kompresorem v pohodě naplnit takže se ventil musel "šprajcnout" někdy po výměně. Každopádně, problém je vyřešen a klima chladí o sto p**o a zatím musím říct obrovská spokojenost !
  5. Tak to že je něco ucpané je mi jasné, ale otázka je co :) dva neprůchozí kompresory mi přijdou až moc velká náhoda. Ještě mě napadá výparník, tušíte někdo kde se u Fabie nachází?
  6. Jsem tu zas. Dnes výměna kompresoru za jiný (opět jetý), tentokrát z jiné motorizace ale vše sedí. Po instalaci a vakuovém testu vše OK. Podtlak suprový, držel 5 minut. Říkal jsem si že už je vyhráno, ale ejhle... Klima opět nejde naplnit !!!! 110g chladiva a dál už ani ťuk. Tak co se mohlo pokazit. No, přístroj na plnění klimy to plní do nízkotlakého okruhu. Trubka nízkotlaku je poměrně krátká, a servisní ventil někde uprostřed. Na jedné straně končí v kompresoru odkud kompresor nasává a na straně druhé končí expanzním ventilem který je naštěstí ještě v motorovém prostoru. Takže zítra budu shánět expanzní ventil a budu se modlit aby to bylo tím. Pokud to nebude příčina, vezmu kompresor se stlačeným vzduchem a profouknu jednotlivé cesty okruhu protože už mi pomalu dochází nápady. Kdyby Vás někoho něco napadlo, dejte prosím vědět. Moc díky, Tomáš.
  7. Tak jsem se posunul zas o kousek dál. Jak jsem správně tušil, byl vadný klimakompresor.... řemenice vůbec nebyla spojená s tělem kompresoru, zřejmě se utrhla jistící guma které pojí hnací kolo kvůli zakousnutí kompresoru. Výměna za použitý "funkční" kus ale tak úplně nepomohla. Při vakuovém testu klima uchází (rozumějte nasává). nejspíš kolem hřídele kompresoru, ale to by se dalo ještě odpustit. Horší je to s plněním. Při plnění tam mašina natlačí sotva 150g chladiva z předepsaných 550g. Zkoušeli jsme s mechanikem v průběhu plnění klimu zapnout, klima chladila ale posléze skokově vzrostl tlak na nízkotlaké větvi na asi 200 barů. Klimu jsme okamžitě vypnuli... Do hlavy mi nejde v čem může být problém. Můj první odhad je klimakompresor samotný - před výměnou se klima naplnila bez problémů, ale může to být jen krátkozraký odhad. Možná totiž měla klima někde po cestě problém už před tím, po zapnutí se přetlakovala a kompresor to zastavilo, utrhla se pojistka a už se pak nerozjel. Dokážete někdo poradit? :)
  8. Nic slyšet není, ale tenhle kompresor spojku mít nemá pokud vím... Při zapnutí teče do konektoru kompresoru cca 11,6V.
  9. Ahoj, mám trabl s klimou ve Fábii I. Podle VAGu žádné chyby, při sepnutí AC se tlačítko rozsvítí, otáčky vzrostou, jen klima nechladí a nechladí. Test akčních členů bez chyb. Chladivo doplňováno (chybělo asi 20g), vakuum test taktéž Ok. VAG píše při sepnutí skupinu 001 - 13,3V / 4,1V (záleží na kolik jede vnitřní větrák) / vyp. / vyp. Skupina 002 - 86% / 7,2 bar / 0.0 / 32.0°C. Skupina 003 - 32°C / 31°C / 32°C / zapnuto. Od kompresoru jsou všechny trubky zdá se beze změny teploty... prostě ani horké ani studené. Dokážete někdo poradit prosím?
×
×
  • Vytvořit nový...