Přejít na obsah

maruten1707

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení maruten1707

  1. Ozivim túto temu,mam roomstra 1.4 bxw 11-2009 , kod prevodovky LVC ,aký olej tam patrí ak v príspevku vyššie je písané že olej tam patrí podla kodu.dakujem
  2. Už sa mi to podarilo, nahrať sice nie celú EU , (ani nepotrubujem) ale stredná EU se v pohode vojde aj na 16GB povodnú kartu.
  3. No...asi to bude nejaká blbá prelomová verzia...lebo na jednom zahraničnom fore som postrehol podobné problémy s nahravaním map na SD kartu a prave s veriou P0245 (takú istú mám aj ja).Asi treba aktualizovať na novšiu....Alebo neviem no
  4. No práve som zistil že mam verziu seat MST2_EU_SE_ZR_P0245T =škoda MIB2, ale mapy mi nechce prečítať z Karty nijaké...len pôvodné Zistil som to na: https://mib-helper.com/index.php?train=MST2_EU_SE_ZR_P0245T#details 1. Firmware details: Generation and tier: MIB2 Standard Region: Europe Brand: Seat Version: MQB platform, separated Main Unit Trade Name: Seat Navi 6P0 Firmware version: P0245T (MU: ????) Firmware type: Production Hardware vendor: Technisat/Preh
  5. ano zamok mam ale ako spominal Wojnar samozrejme som ju odomkol, ked vložím SD kartu do auta navigácia mi napíše hlášku: "Databáza s navigačnými údajmi nie je k dispozícii"
  6. Mám problém s nahraním nových máp na SD originál kartu 16GB ,postupujem podľa návodu v PC stiahnem mapy časť eruropy cca 7GB , cez 7zip ich rozpalím v PC, pôvodné mapy z originál SD karty vymažem ( skúšal som aj formátovať FAT32) nakopírujem rozbalený súbor máp a po vložení do auta sa mi navigácia nespustí , je to síce Seat Leon Mk3 , navigácia Aktuálna verzia: MST2-EU_SE-ZR-P0245T (0245) malo by to byť to isté čo Amundsen , čo robím špatne?
  7. Nikto nič , a pritom je zaujimavé lebo sa ti výmeny kvapalín musia robit relatívne často ked sú také problémy s tými vodnými pumpami ked čítam že niektoré nevydržia ani 50tis km....ved predsa pri každej takejto výmene pumpy musí byť doliatá kvapalina ......a ako to bežne robíte prípadne najjednoduchšie ,.To na tom videu hore vyzerá jednoducho len neviem či sa tým prečerpávaním systém nezavzdušní.....a či ho netreba ešte aj cez to všetko odvzušňovať cez VCDS......????dakujem pekne za každú radu😔
  8. Našiel som ešte možno jednoduchý postup na výmenu kvapaliny -dalo by sa to takto vymeniť ???Skúšali ste to už niekto?Dakujem pekne
  9. Alebo ako kvapalinu meníte ked dávate novú pumu a rozvody?Nemáte skúsenosti s prečerpaním cez spiatočku do expanznej nádobky?
  10. Tááák chcem napísať hodnotenie po vyše 5 rokov čo som prvý krát striekol 5ml motorového oleja (5w-40) na osku ventilátora. Za tú dobu som zistil že taký 5ml vstrek mi vydrží necelé 2 roky a celý ten čas ventilátor ide potichu žiadne hučanie ani iné pazvuky ,pripomínam že ventilátor mám stale zapnutý,nikdy ho ani nevypínam len regulujem od 1 po 4 podľa potreby. Za mňa OPLATILO SA (aspoň pre mňa) vôbec som nemusel podstúpiť demontáž ventilátora a ani palubnej dosky čo ja asi na tom najhoršia vec. Prikladám aj foto kde som to vrtal obal skrinky-prvá diera cca 20mm vrták(platkový na drevo) potom samotný obal stačí prevrtať už aj menším priemerom cca 8-10mm aby sa cez tú dierku dalo striekačkou strieknuť tých 5ml olejom a streikal som to pri zapnutom ventilátore aby sa olej otáčaním osky hned dostal čím dalej dovnútra a premazal púzdro....prikladám rozmery kde treba vrtat hore od svetla na stred diery treba cca 4cm a zboka asi 11,5cm.(Ja som vrtal 5 a 11,5cm ale som asi 1cm pod oskou a trocha blbo sa mi strieka tak preto treba 4cm od vrchu. Do diery som vložil platovú záslepku na rúry čo sa používajú aby to ako tak vyzaralo ale hlavne že mne to funguje a dufam že aj niekomu to poslúži
  11. Chcem sa pripojiť k téme : Mám motorizáciu 1.6TDI CR 81kw rok 2016 a chcel by som preventívne vymeniť chladiacu kvapalinu, čítal som dosť príspevkov o šlemoch z G13, zanesení radiátora kúrenia atď,tak chcel by som tomu ako tak predísť.....Kvapalinu mám na pohľad čistú ružovú v nádržke,nádržka čistá je tiež čistá,(je tam aj ten sáčok so silikátom) zatial žiaden problém motor kúri,neprehrieva sa drží 90C, Rozvody boli menené 1,5 roka do zadu a problém je v tom že neviem akú kvapalinu tam dali či G13 alebo už G12evo ,prípadne G12++ alebo ktovie či nie obyčajnú G12, A dalšia vec ktorú nie veľmi chápem: ked sa menia rozvody ide nová pumpa-tým pádom vytečie z bloka asi len niečo vyše 4 litrov nie???V okruhu je podľa DP 8,4l , a pochybujem že ju mechanik vypúšťal cez hadice z okruhov pri tej výmene čerpadla....Takže aj keď je menená aj tak len z polovice...., chcem sa spýtať ako sa dá v domácich podmienkach vymeniť ale celú bez demontáže rozvodov a vodnej pumpy.....chcem sa teda spýtať dá sa v domácich podmienkach vymeniť kvapalinu na tomoto motore?,musí byť menená zásadne len tým podtlakom-vákuovaním,nie všetky servisy to majú, Dakujem za usmernenie .
  12. Nemate nikto s tým podobné skúsenosti? 😔
  13. Taaaak sice neskor ale po odjazdení cca 2000km je všetko zatial OK , pedál ani raz nespadol , príčina po natlakovaní netesnil valec na pedály ale preventívne sa vymenil aj valček na prevodovke a je klud no....aspon zatial...
×
×
  • Vytvořit nový...