Mne (1.6, 75kW, 2002) zacala svietit kontrolka mesiac po kupe (kupoval som ojazdene 108tis). Technik v Porsche povedal, ze pri 100.000km zvykne odchadzat sonda pred aj za katalyzatorom a ze niektori jazdia aj so svietiacou kontrolkou trvale :-) Vymenili mi sondu a tlakovu trubku, cena 12tis. Teraz mam najazdene 147tis. je to tu opat.
Vcera som isiel dlhsiu cestu (100+100km), pri prudsom pridani plynu zacalo obcas trocha trhat motorom. Neskor sa rozsvietila kontrolka protipreklzu a ostala svietit. Zatial mam letne pneu a teploto bola okolo 8st C, tak som myslel ze ASR blbne. Po dalsom nastartovani OK. Ale cestou spat opat parkrat skublo motorom a zacala svietit elektronika a svietila aj dnes aj ked motor ide pruzne bez problemov, len obcas (na volnobeh) je torcha nepokojny. V poslednej dobe za mi tiez zvysila spotreba.
Pred pol rokom som mal nieco podobne a skoncil som jazdou na 3 valce.
Inak, niekde som cital, ze ked svieti elektronika, ide motor na nudzovy rezim a ze trpi katalyzator.
Po vcerajsom nastartovani kontrolka elektroniky motoru zhasla a vyzera ze je vsetko OK. Skontroloval som olej (mesiac po vymene) a pri studenom motore je uplne na hornej ryske.
Vela oleja? Vadne kruzky? Dostal sa olej az na sondu?