Zdravím všechny,
měl bych dotaz na čip mé RS, 4x4, 135kW, automat, trojková Octavia po faceliftu. Nikdy jsem nebyl zastáncem této řekněme ´praktiky´, ale něco jsem četl, plus se bavil se známým a že bych nemusel mít takový strach, hlavně s automatem. Co ostatní části motoru? Převodovka, vstřiky, dostává to o dost více zabrat? Díval jsem se na chiptuning.cz, zaujaly mě dvě ze tří možností čipování, vím ale, že rozhodující je poté skutečná realita na místě. Ale k věci, tento motor by měl mít rezervu a úprava o cca 20-25kW, respektive o 50-70Nm by měla dávat smysl, že? Jak to je se spotřebou? U nižší úpravy jsem kolikrát koukal, že se sníží, u vyšší, ale s možností zapsání do TP (což bych chtěl, raději ať to mám černé na bílém, tedy zeleném), maximálně tedy o 20% by měla zůstat stejná. Plus jsem zahlédl možnou výhodnější cenu i změny řazení u DSG. Mohu poprosit, zda toto vše má cenu či význam a zda byste doporučili či nikoli?
Děkuji předem, asi vím, že někdo bude zastánce této firmy či naopak, ale upřímně o této firmě z historického hlediska vím, cenu mají nyní též přívětivou a zápis do TP také není problém. Ale samozřejmě si nechám rád poradit.