Přejít na obsah

Kuchar7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    632
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kuchar7

  1. Upgrade jedině takto: prodat starý 80, koupit nový 85. Úspěch zaručen, finančně to bude spíše levnější.
  2. Bohužel, je to nepochopitelné, ale stává se to (mám osobní zkušenost, ale já auto otočil zpátky do salonu po přejetí prvního kanálu) 🤯 Podle popisu z prvního postu (extrémě tvrdý a nepohodlný - na výmolech odskakuje a hlavně na zadních sedadlech jsou to opravdu velmi nepříjemné rány) je tohle opravdu velmi pravděpodobná příčina. Níže foto zde z fóra, ty růžové podložky tam být nesmí!
  3. Nech si zkontrolovat (nebo se sám koukni), jestli tam nemáš zapomenuté přepravní podložky na tlumičích. S nimi auto nepropruží, ale na hrbolech cítíš a slyšíš tupé rány, jako by ti někdo mlátit kladivem do podvozku...
  4. Kuchar7

    Škoda Enyaq

    Oficiální nevím, ale podle dostupných informací: Pro verzi 60 se nic moc nemění. Pro verze 85 a 85x je vylepšený silnější motor, lepší management baterie, nový software pro infotainment. Ve verzi L&K odvětrávané sedačky.
  5. Vyzkoušel jsem, přesně po 2min to vyhodí chybu "Nelze aktualizovat aktuální nastavení nabíjení", ale kolečko u "Limit nabíjení" se točí dál a přestane až po 7min a nová hodnota % se uloží. (verze aplikace 6.3.1, auto má verzi 3.5.0) Nemyslím, že by to byla chyba tvého auta a muselo kvůli tomu stát v servisu. Samotná změna "Limit nabíjení" trvá necelé 2min. Takže ideálně obě možnosti provádět po sobě a ne najednou.
  6. (píšu o aplikaci MyŠkoda, která je aktuálně pouze pro Enyqa iV, ne o druhé aplikaci MyŠkoda Essentials pro ostatní škodovky) Zobrazení informací v aplikaci je někdy hodně zpomalené, přijde mi jako kdyby server na druhé straně byl přehlcený a zahazoval nebo nestíhal zpracovat všechny požadavky a aplikace nedostávala potřebná data. Pak to píše, že došlo k problému a je nutno akci opakovat nebo potáhnout dolů a zkusit nový refresh. Ten se ne vždy podaří a píše to dokola stejnou chybu. A jen občas to projde, ale ne všechny informace. A pak najednou jako kdyby někdo server restartoval a vše běží bezchybně zase několik dnů. Například nyní od pondělí funguje aplikace spolehlivě a rychle ukazuje všechny informace. Změna nějakého nastavení trvá běžně třeba 20sec, ale to mi přijde normální, musí se příkaz poslat do auta, to se musí probudit, zpracovat a poslat potvrzení zpátky, to trvá. Důležité je, že se na to dá spolehnout a funguje to. Do doby, než se to opět zaseká a je to nespolehlivé...
  7. Tak potvrzuji, při stavu nabití kolem 20%, po dlouhé jízdě, se nabíjecí výkon dostane přes 100kW. Takže asi takto v pořádku.
  8. Díky za nabíjecí křivky, těch mých 67kW při 40% není zas tak daleko od cca 75kW na nabíjecí křivce. Zkusím tedy dojet na IONITY až tam budu mít 10-20% a uvidím, jestli to vytáhne něco blížící se udávané rychlosti 120kW.
  9. Já mám verzi 3.5 (software 1701) už z výroby. Ale jen model iV 60, ten má méně článků a tedy rychlost by měla být až 120kW. Přikládám foto z dnešního pokusu, teplota 23°, jel jsem 5km, byl jsem tam sám, ČEZ o stojanu tvrdí 300kW. Takový stojan, má pouze dva stejné velmi tlusté kabely: Zkusím tedy vyjezdit na 20% a dojedu na IONITY. Uvidím.
  10. Jakých nabíjecích rychlostí dosahujete na DC nabíječkách? Moje iV 60 nabíjí i po 5min pouze 67kW (stav nabití na začátku 40%). Zkoušeno na CCS Combo 300 kW stojanu od ČEZu. Přijde mi to divné, auto by mělo zvládat 120kW...
  11. Nejlepší pro motor je, vůbec nikdy nestartovat. Takto přežije i 100let. Fakt! Myslím, že axiály v pohodě přežijou startování se spojkou.
  12. Ano, je to pouze na malý prostor, na místnost to není. Ale na auto to stačí. Dávám 45min a klimu nezapínám, i tak to tam asi vleze. Výsledek je k plné spokojenosti.
  13. Za ty cca 400Kč není moc co řešit. Dá se tím desinfikovat i pračka (vypnutá samozřejmě) a sušička (tu je možno i pustit pokud to umístíte na plato na sušení bot).
  14. Najděte si na Aliexpressu X1 Mini Ozone Air Purifier. Na malý prostor, jako je v autě, je to ideální. Malá krabička 10x10cm. Má to akumulátor, nabíjí se přes USB, vypne se po nastaveném čase. Doporučuju zkusit.
×
×
  • Vytvořit nový...