-
Enyaq iV80 rv 2023 predohrev batérie
Tady je návod na předehřev pro starší v3.x MEB auta. Není to moc praktické, ale může se to hodit. https://www.reddit.com/r/VWiD4Owners/comments/1bdls2i/battery_preconditioning_on_2123_cars_at_long_last/
-
Zmena hlavního profilu
Mělo by jít udělat tovární nastavení celého infotainmentu v Nastavení => Obnovení továrního nastavení.
-
Upgrade na 85?
Upgrade jedině takto: prodat starý 80, koupit nový 85. Úspěch zaručen, finančně to bude spíše levnější.
-
Tvrdost podvozku u Enyaq 80x
Bohužel, je to nepochopitelné, ale stává se to (mám osobní zkušenost, ale já auto otočil zpátky do salonu po přejetí prvního kanálu) 🤯 Podle popisu z prvního postu (extrémě tvrdý a nepohodlný - na výmolech odskakuje a hlavně na zadních sedadlech jsou to opravdu velmi nepříjemné rány) je tohle opravdu velmi pravděpodobná příčina. Níže foto zde z fóra, ty růžové podložky tam být nesmí!
-
Tvrdost podvozku u Enyaq 80x
Nech si zkontrolovat (nebo se sám koukni), jestli tam nemáš zapomenuté přepravní podložky na tlumičích. S nimi auto nepropruží, ale na hrbolech cítíš a slyšíš tupé rány, jako by ti někdo mlátit kladivem do podvozku...
-
Škoda Enyaq
Oficiální nevím, ale podle dostupných informací: Pro verzi 60 se nic moc nemění. Pro verze 85 a 85x je vylepšený silnější motor, lepší management baterie, nový software pro infotainment. Ve verzi L&K odvětrávané sedačky.
-
My Škoda app
Vyzkoušel jsem, přesně po 2min to vyhodí chybu "Nelze aktualizovat aktuální nastavení nabíjení", ale kolečko u "Limit nabíjení" se točí dál a přestane až po 7min a nová hodnota % se uloží. (verze aplikace 6.3.1, auto má verzi 3.5.0) Nemyslím, že by to byla chyba tvého auta a muselo kvůli tomu stát v servisu. Samotná změna "Limit nabíjení" trvá necelé 2min. Takže ideálně obě možnosti provádět po sobě a ne najednou.
-
My Škoda app
(píšu o aplikaci MyŠkoda, která je aktuálně pouze pro Enyqa iV, ne o druhé aplikaci MyŠkoda Essentials pro ostatní škodovky) Zobrazení informací v aplikaci je někdy hodně zpomalené, přijde mi jako kdyby server na druhé straně byl přehlcený a zahazoval nebo nestíhal zpracovat všechny požadavky a aplikace nedostávala potřebná data. Pak to píše, že došlo k problému a je nutno akci opakovat nebo potáhnout dolů a zkusit nový refresh. Ten se ne vždy podaří a píše to dokola stejnou chybu. A jen občas to projde, ale ne všechny informace. A pak najednou jako kdyby někdo server restartoval a vše běží bezchybně zase několik dnů. Například nyní od pondělí funguje aplikace spolehlivě a rychle ukazuje všechny informace. Změna nějakého nastavení trvá běžně třeba 20sec, ale to mi přijde normální, musí se příkaz poslat do auta, to se musí probudit, zpracovat a poslat potvrzení zpátky, to trvá. Důležité je, že se na to dá spolehnout a funguje to. Do doby, než se to opět zaseká a je to nespolehlivé...
-
Rychlost DC nabíjení
Tak potvrzuji, při stavu nabití kolem 20%, po dlouhé jízdě, se nabíjecí výkon dostane přes 100kW. Takže asi takto v pořádku.
-
Rychlost DC nabíjení
Díky za nabíjecí křivky, těch mých 67kW při 40% není zas tak daleko od cca 75kW na nabíjecí křivce. Zkusím tedy dojet na IONITY až tam budu mít 10-20% a uvidím, jestli to vytáhne něco blížící se udávané rychlosti 120kW.
-
Rychlost DC nabíjení
Já mám verzi 3.5 (software 1701) už z výroby. Ale jen model iV 60, ten má méně článků a tedy rychlost by měla být až 120kW. Přikládám foto z dnešního pokusu, teplota 23°, jel jsem 5km, byl jsem tam sám, ČEZ o stojanu tvrdí 300kW. Takový stojan, má pouze dva stejné velmi tlusté kabely: Zkusím tedy vyjezdit na 20% a dojedu na IONITY. Uvidím.
-
Rychlost DC nabíjení
Jakých nabíjecích rychlostí dosahujete na DC nabíječkách? Moje iV 60 nabíjí i po 5min pouze 67kW (stav nabití na začátku 40%). Zkoušeno na CCS Combo 300 kW stojanu od ČEZu. Přijde mi to divné, auto by mělo zvládat 120kW...
-
Deaktivace nutnosti vyslapavani spojky pri startu
Nejlepší pro motor je, vůbec nikdy nestartovat. Takto přežije i 100let. Fakt! Myslím, že axiály v pohodě přežijou startování se spojkou.
-
Mušky a pavouci v zadních světlech
Reklamace?
-
Ozonový generator / klimatizce
Ano, je to pouze na malý prostor, na místnost to není. Ale na auto to stačí. Dávám 45min a klimu nezapínám, i tak to tam asi vleze. Výsledek je k plné spokojenosti.