Jump to content

mareckus

Uživatel
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About mareckus

  • Rank
    Junior
  1. Konektor som nakoniec odpojil tak som zvedavý či to štartom pomôže. Minimálne to vyriešilo otravný štart-stop systém ktorý je deaktivovaný :) Prikladám aj foto ako to vypadá na maxidote pri zastavení a akú hlášku vyhadzuje v infotaimente ( pardon za kvalitu mám poškodenú optiku na fotoaparáte :) ).
  2. A ako si zistil, že máš inteligentné dobíjanie alebo ako to zistiť ? Lebo ja som to meral na základe napätia v 12V zásuvke. Včera som mal možnosť spraviť test. Auto stálo nejaké 3 dni išiel som štartovať vonku bolo 8 stupňov a chytilo na prvý brnk. Potom som mal zástavky po 13 km, 18 km, 40km(tu stálo auto hodinu) a 33km. Každý jeden štart bol bezproblémový dokonca som meral aj napätie a stále bolo 14,2 čo by vylučovalo aj teóriu že inteligentné dobíjanie funguje od 5 stupňov takže teraz opäť neviem kde začať :D Vďaka za odpoveď.
  3. Batériu mám vo vynikajúcom stave keďže som ju menil dátum 2.10.2018 pri 45683 kilometroch a teraz mám cca 65000. No a ak náhodou mám inteligentné dobíjanie čo pochybujem a nefunguje od 5 stupňov tak to dvojnásobne nemá dobíjanie nič s mojím štartom lebo som mal jazdu keď bolo -1 a bez problému som naštartoval a prešiel 50km. Po tej jazde auto stálo 8 hodín teplota bola stále -1 sadli sme do auta štartujem a točilo 5 sekúnd ale štartér točil ako besný čiže aj baterka a aj štartér sú 100% v poriadku dokonca ani napätie nesťahovalo v aute. Tak vôbec nechápem kde je problém už som skúšal všetky rady od prvej strany na tomto fóre a stále nič mám aj SW viac krát prehratý v originál servise, baterku vymenenú v originál servise, rozvody menené v originál servise, baterka aj štartér točia ako divý, variabilné časovanie ventilov nemám a tak som stále na mŕtvom bode.
  4. Čaute, reagujem na to inteligentné dobíjanie. Moja RS 135KW CUPA 2014 DSG KESSY rozhodne inteligentné dobíjanie nemá. Robil som jednoduchý test. Meral som napätie v 12V zásuvke niekoľko jázd (boli aj dlhé aj krátke) a vždy po naštartovaní až do zhasnutia motora udržiavalo 14,2V takže zlé štarty v mojom prípade dobíjanie nespôsobuje. Zlé štarty sa prejavujú hocikedy a za rôznych okolností a stále neviem prečo. Niekedy stojí auto dlho, inokedy behám po meste, inokedy robím veľké nájazdy km a zlé štarty sa nevyskytnú. Zatiaľ som za celú zimu zaznamenal 3 zlé štarty: 1. Po 50 km jazde, auto stálo 8h vonku bolo -1 a točilo cca 5 sekúnd ( štartér točil ako divý) 2. Auto stálo týždeň, teplota 3 stupne a točilo cca 3 sek (stálo aj týždeň a pol a naskočilo na brnk) 3. Auto stálo dva dni, teplota okolo 0 a točilo cca 3 sekundy
  5. Zdravím páni, má niekto niečo nového ? Keďže sa ochladilo a štartoval som v teplotách okolo 15° a menej tak ja som mal z 30 štartov 30 dobrých. Riešiť zlé štarty budem teda budúci rok keď sa budú vyskytovať a prvým začnem palivovým filtrom no ťažko povedať či to pomôže keďže teraz je všetko bez problému. marek16: ďakujem za vaše rady no prosím prečítajte si túto tému od začiatku kedy a ako sa to prejavuje pretože tvrdiť, že treba skontrolovať žhaviče, ktoré fungujú iba v nižších teplotách, kompresia na aute čo má reálnych 60 000km (servisované v autorizovanom servise), nemá stratu výkonu ani zlý chod a z toho obrázka príčina zdĺhavých štartov predtým uvarený motor tak to vaše tvrdenia nedávajú žiadny zmysel.
  6. Výmena rieši iba motory s variabilným časovaním ventilov. Motory ako môj 2.0 TDI 135kW CUPA časovanie nemá. Mal som problém s rozvodmi (divné zvuky motora so záťažou zmizli) a myslel som si, že sa potom problém odstráni. Výmena bola realizovaná v originál servise, zvuky zmizli no zlé štarty ostali. Aktuálne mám cca 60 000 km, vymenenú baterku, najnovší SW, a vymenené rozvody no problém pretrváva stále.
  7. Ja som tak skúšal štartovať pol roka a problém sa objavoval tak isto ako u okamžitého štartovania- Octavia III RS CUPA.
  8. No štartér som neskúšal pretože to robí len občas a vždy len ten prvý "studený" štart, všetky nasledujúce sú bezproblémové. Takže si myslím, že ak by to bol štartér malo by to robiť problém aj pri iných štartoch nie len pri tom prvom. No jeden krát sa mi stalo, že točil dve sekundy keď mal motor 60 stupňov a auto bolo zaparkované šikmo na kopci.
  9. Ahojte, je niečo nové ohľadne vyriešenia problému s dlhými štartami ? Mám ten istý problém, vlastním OIII RS 135kW CUPA KESSY cca 50 000km a štartovanie sa prejavuje raz za čas pri teplote od 15-25 stupňov. Problém som riešil už pred pol rokom nahratím najnovšej verzie do RJ motora v autorizovanom servise čo nepomohlo tak som dal v tom istom servise vymeniť aj batériu čo tiež problém nevyriešilo. Skúšal som cca mesiac štartovať tak že som najskôr zopol spínaciu skrinku vypol štart-stop a potom štartoval no ani to nepomohlo. Podarilo sa niekomu na niečo dojsť ? Tento problém má veľa ľudí a zatiaľ ho nikto jednoznačne nevyriešil, vďaka za odpoveď.
×
×
  • Create New...