Přejít na obsah

Slayer6

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1129 zobrazení profilu

Oznámení Slayer6

Učeň

Učeň (3/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Proč musíte neustále citovat předchozí příspěvek?? Stává se to tu pak velmi nepřehledné 😔
  2. Jo jo.... Sto lidi sto chutí. Mi osobně vyhovuje (odemknutá verze z temných zákoutí internetu 😁). Co jsem po ní kdy chtěl, vše šlapalo....
  3. Degeneraci nevím 😁😁 ale já mám Caristu 7.0 a regenerace filtru spustit jde
  4. Mi pomohlo nastavit obnovení na 1 vteřinu, pak vrátit zpět a vše opět funguje jak má
  5. Na první dobrou bych zkusil vrátit starou verzi Caristy a pokud pojede, tak za to může adaptér....
  6. Jak říkám, průběh byl stejný jako u standardu..... Spustil jsem ji kvůli tomu, že jsem věděl, že se blíží interval a byl na to prostor stylem jízdy.... S vypalováním jinak trable nemám, dost si to hlídám (úchylné, vím 😁) jediný rozdíl byla ikona na přístrojovce...
  7. Osobně nevidím důvod pro výměnu oleje po vypálení DPF.... Ale můžu se plést 🤔 sám jsem už několikrát spustil řízeně vypalování pomocí Caristy..... A průběh mi přišel stejný....
  8. U mě to jde ze dveří... Uchycení skla, nebo lanovody o něco drnčí. Jak se mechanizmus napne, je klid. Musím to rozebrat :/
  9. Ahoj. Já to mám stejně.... Jen na straně spolujezdce... A řeším to taky jako ty. Jak zadrnčí, lehce pootevřu a na chvíli je klid. Chystám se na rozborku tapecu, ale zatím není čas :(
  10. Za sebe musím říct, že po odpojení konektoru mám od dlouhých startů asi půl roku klid. Možná už je baterka úplně v pr... , že to nedává. Zkusil byl novou aku... Nebo určitě alespoň poměř...
×
×
  • Vytvořit nový...