Přejít na obsah

Mahlpo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Mahlpo

  • Narozeniny 25. Září

Návštěvy profilu

1263 zobrazení profilu

Oznámení Mahlpo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Nezlob se,ale kdyby jsi byl skutecne dobrej nepotrebujes hledat,ale naopak... O zaruku prijde kdokoliv necha upravit sw. Tak tu prosim nesir takove famy.......
  2. Mahlpo

    Autobaterie

    Ten clanek ze sveta motoru jsem videl. Takze je videt,ze baterku utyralo caste nabijeni a vybijeni. Je fakt, ze olovenym akumulatorum prospiva nabijeni, nikoliv vybijeni. Dnes rano i pres dobiti o vikendu jsem mel v siti napeti cca 14v zza jizdy. Autonabijeckou jsem dobil vcera do maxima 14,7v. Je pravda,ze pri brzdeni motorem jsem mel pri zapojenem konektoru a tedy pri rekuperaci stejne 14.7V. Horsi, ze pak system baterii zase vybije baterii na tech 70-80% kapacity...
  3. Mahlpo

    Autobaterie

    Je fakt, ze tu nekdo psal, ze konektor vypojuje na jare a zase zapoji na zimu,ze pri okolnich teplotach pod 5st auto dobiji vice, jak pises kvuli sedackam,zrcatkum atd. Ruku na srdce, teploty pres zimu nejsou co byvali, takze po zapojeni konektoru se baterie ihned vybije na 80 procent i kdyby pred tim byla na 100%. Zase si rikam, proc tam ma skodovka ten konektor, kdyz se hrozne brani tomu, aby se vypojoval .. dle me kvuli emisim to tak nechce. Jinak by tam prece byt nemusel a mohlo by to byt na trvalo,ne?
  4. Mahlpo

    Autobaterie

    Ahoj. Takze vcera jsem pote co jsem 3 mesice jezdil se zapojenym konektorem,brzdil motorem,vypinal start stop dal auto na svoji modelarskou nabijecku a sledoval kolik si veme. K memu udivu 13Ah a to jsem ji nechal pripojenou az do konce nejakych 24h. Takze schrnu to,ze se auto vybiji jak s rozpojenym,tak zapojenym konektorem viz muj prispevek vys. Akorat se zapojenym vice a pres leto je pro me trochu zklamanim. Konektor jsem odpojil a tentokrat se zamerim na tvrzeni skodovky s audiosystemem a esp atd. Toho se trochu bojim,ale dle me pokud je nabita baterie nemuze to na to mit vliv. Jenom,ze si vybavuji,ze kdyz jsem minule mel odpojeny konektor,tak cca 1 ci 2x do mesice se mi jakoby zrestartovalo autoradio-vyplo se a zaplo..
  5. Ja vzdycky kupuju 5l. Myslim,ze nekdo psal cca 4,5l. 0,5l ti zbude na doliti a u 0W20 jsem za pul roku uz dolejval prave 0,5l ale to co jsem cetl u Skod normalni. Kazdopadne doporucuji kontrolovat hladinu oleje a kdyztak dolit.
  6. Mahlpo

    Vzpěry kapoty

    Bude ovlivnovat a poskozovat pokud pouzijes delsi spiralu. V zime to fungovat bude hurekvuli teplote :-(
  7. Nechava zarazeno aby rekuperace pri brzdeni motorem dobijela baterku, pokud to nema od Ferdy upravene anebo neodpojil kablik.. jinak to faaakt nedobiji, jenom v zime dle pocasi anebo kdyz zapnes vyhrev sedacek.
  8. Mahlpo

    Autobaterie

    Do prace cca 22km tam a 22zpet. Obcas popojizdeni ve meste a tak. Coz se baterie nestaci dobit. Obcas treba 60km jednou za 14dni,ale to nebude moc stacit.
  9. Mahlpo

    Autobaterie

    Tak po pul roce s vytazenym konektorem jsem dal autobaterii na svou modelarskou nabijecku,ktera sleduje dodane amper hodiny do baterie-mame pred dovcou. K memu udivu, jsem zacal nabijet 3A v 10h rano a skoncil v 8h vecer s odberem 0,6A. Dle zkusenosti, by to jeste dalsich 6h nabijelo dokud by proud neklesl pod 0,1A Ale i tak si to vzalo 10Ah. Dalsich 3-5A do rana by to dalo. Coz jsem prekvapeny,ze s odpojenym konektorem baterka ztrati 15Ah! Myslim si,ze co ma nejvetsi vliv na baterii jsou proste kazdodenni vzdalenosti. Pred octavii jsem mel Fusiona a Corsu a pri mereni baterky,jsem je take musel obcas proste nabit. Ted zkusim naopak do konce leta jezdit se zapojenym konektorem a na podzim dobit abych porovnal rozdil. Je to fakt zajimave. Kdyz jsem auto koupil, mesic jsem jezdil se zapojenym konektorem, dobil a pak s rozepnutym a take dobil po mesici. Rozdil minimalni... Uvidime.
  10. Brzdeni motorem je dle me kvuli rekuperaci brzdne energie nechteny stav a proto v novych autech uz motorem brzdit moc nebudeme :-) ale jak pises,taky jsem na to byl u aut co jsem mel drive zvykly. Brzdeni motorem neumi ani moje 1.5 a co jsem koukal na jina fora je na tom spousta znacek stejne.
  11. Co myslis tim lepsi spodek? Lepsi pofvozek? To kazdopadne. Taky stoji o 200 litru vic.....
  12. Mam octavii vyrobenou posledni tyden v listopado 2019 1.5TSI ACT. Take jsem se bal klokana. Kdy jsem sledoval nejake zaskubnuti? Kdyz jsem nastartoval a hned se rozjel. Ted nastartuji,pockam 5 vterin, hlavne kdyz vim, ze z prace odjizdim do kopce a pred odjezdem mirne 2x proslapnu plyn, aby zacla mazat a ustalily se otacky a v pohode. Pred tim jsem mel fusiona a ten cukal i v teplem pocasi..... Tak dle me jsme rozmazleni, sednout a hned jet. To si pamatuji otcova favorita jak si nechal predelet automaticky sitic aby usetril. Proste sitic, nastartovat a hned nevypinat. Diky ekologii se musi vypnout i kdyz je auto studene. A proto klokan..?
  13. Mahlpo

    tajny vypinac

    Nechci te od toho napadu nejak zrazovat, ale jestli nevis, co se ma anebo nema odpojit,tak bych se do toho byt tebou nepoustel. Dle fotky mas octavii 1? Jestli benzin,muzes odpojit benzinove cerpadlo-u novych to zasadne nedoporucuji nebo se odpojovala zapalovaci civka. Nech to na nekom, kdo se v tom vyzna.
  14. Tady mu asi tlumice z forman pick up nepomohou :-) Kolega resil take pridanim pruzin,ale co si pamatuju,tak moc spokojeny nebyl. Ake uz je to dost davno,musel bych se zeptat na podrobnosti.
×
×
  • Vytvořit nový...