
-
2.0 TSI 195kW - chiptuning
Kdo to vyřešil? Prosím jméno nebo kontakt na firmu
-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
Moje zadní kotouče vypadaly podobně. Né tak hrozně ale byl tam taky jenom pruh. Cca po 50 tis km
-
Odhlučnění interiéru
Máš ještě superba? Koukal jsem že jsi dost experimentoval s těsněním. 2din mají speciální těsnící šnůru která se dává dovnitř originálního těsnění https://www.2din.cz/odhlucneni-auta-proti-aerodynamickemu-hluku/tlumici-snura-stp-sealing-cord-6-mm/
-
2.0 TSI 195kW - chiptuning
Musím tě zklamat. S4 má zamknutou jak motorovou tak DSG řídící jednotku. Čili chiptuning není možný. Aspoň do té doby než to někdo obejde....
-
Hluk od podvozku s DCC... bubnovani...
Takže po roce se rozhoupali jo? To je rychlost. Paráda
-
Tempomat a klakson nefungujú - po reštarte auta áno
U mě to též vyřešila výměna baterie (po 5ti letech), kroužek jsem měnit nemusel. R.V. 2020
-
Motor 2.0 TDI EVO2
Dají se TDI motory v této generaci čipovat?
-
Který nejsilnější motor 200 / 206 kW vybrat
Koukni na toto video ohledně DNFE https://www.youtube.com/watch?v=uBoIJUM4QIc Chceš ten motor ještě čipovat? Nikde se tady nepíše že někdy kolem 2021 jsou motorové jednotky zamčené. Pokud vím tak čip už nejde. Pokud to není pravda tak mě vyveďte z omylu.
-
Náhradní podložka od VW Arteon do kufru SUP 3...
Budeš to objednávat? Odkud?
-
Nefunkční KESSY
Ano, vybitá baterka. Dobij a zase to bude fungovat...
-
Koupě ojetého SIII
Máš i druhou stranu?
-
Sportline přední sedačky - dodělání výhřevu.
Pokud ti to elektrikář natáhne a připraví tak ohledně dokodovani kontaktuj autoprestavby.cz mám s ním kladnou zkušenost
-
Škoda Superb 4
Rozdíl je třeba ještě v tom že německý konfigurátor umí více příplatkové výbavy než český. Dále umí 1,5 TSI
-
Sahara a Eko mód
Nebo si můžeš pořídit chytrou krabičku která tě na probíhající regeneraci upozorní a oznámí ti i konec
-
Motor 2.0 TDI Evo
Ten druhý kod motoru neznám (DTS). Mám DSR a opravdu to je EVO. 360Nm má DSG a verze s manuálem má 340Nm tak jak jse psáno výše