Přejít na obsah

honza-marek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    303
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

2278 zobrazení profilu

Oznámení honza-marek

  1. Musím tě zklamat. S4 má zamknutou jak motorovou tak DSG řídící jednotku. Čili chiptuning není možný. Aspoň do té doby než to někdo obejde....
  2. Takže po roce se rozhoupali jo? To je rychlost. Paráda
  3. U mě to též vyřešila výměna baterie (po 5ti letech), kroužek jsem měnit nemusel. R.V. 2020
  4. Dají se TDI motory v této generaci čipovat?
  5. Koukni na toto video ohledně DNFE https://www.youtube.com/watch?v=uBoIJUM4QIc Chceš ten motor ještě čipovat? Nikde se tady nepíše že někdy kolem 2021 jsou motorové jednotky zamčené. Pokud vím tak čip už nejde. Pokud to není pravda tak mě vyveďte z omylu.
  6. Ano, vybitá baterka. Dobij a zase to bude fungovat...
  7. Pokud ti to elektrikář natáhne a připraví tak ohledně dokodovani kontaktuj autoprestavby.cz mám s ním kladnou zkušenost
  8. Rozdíl je třeba ještě v tom že německý konfigurátor umí více příplatkové výbavy než český. Dále umí 1,5 TSI
  9. Nebo si můžeš pořídit chytrou krabičku která tě na probíhající regeneraci upozorní a oznámí ti i konec
  10. Ten druhý kod motoru neznám (DTS). Mám DSR a opravdu to je EVO. 360Nm má DSG a verze s manuálem má 340Nm tak jak jse psáno výše
  11. Odkud jsi? Odrazku ti dám zdarma, dával jsem kouřové...
  12. Můžu doporučit tuto firmu, akorát cena je masakr https://auto-prestavby.cz/cenik/
  13. Mám podobný nájezd jako ty a mám TDI 110kw EVO. Neměnil bych. Krátké trasy po městě jezdím služebákem. A střední a delší trasy Superbem. V zimě se to zahřívá rychle. A co se týče karbonu nedokážu posoudit po 3 letech
×
×
  • Vytvořit nový...