Přejít na obsah

honza-marek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    298
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

2186 zobrazení profilu

Oznámení honza-marek

  1. Ano, vybitá baterka. Dobij a zase to bude fungovat...
  2. Pokud ti to elektrikář natáhne a připraví tak ohledně dokodovani kontaktuj autoprestavby.cz mám s ním kladnou zkušenost
  3. Rozdíl je třeba ještě v tom že německý konfigurátor umí více příplatkové výbavy než český. Dále umí 1,5 TSI
  4. Nebo si můžeš pořídit chytrou krabičku která tě na probíhající regeneraci upozorní a oznámí ti i konec
  5. Ten druhý kod motoru neznám (DTS). Mám DSR a opravdu to je EVO. 360Nm má DSG a verze s manuálem má 340Nm tak jak jse psáno výše
  6. Odkud jsi? Odrazku ti dám zdarma, dával jsem kouřové...
  7. Můžu doporučit tuto firmu, akorát cena je masakr https://auto-prestavby.cz/cenik/
  8. Mám podobný nájezd jako ty a mám TDI 110kw EVO. Neměnil bych. Krátké trasy po městě jezdím služebákem. A střední a delší trasy Superbem. V zimě se to zahřívá rychle. A co se týče karbonu nedokážu posoudit po 3 letech
  9. A verze 162kw tyto větší kotouče neměla? Vím že slabší motorizace určitě ne...
  10. Aliexpres vypadá dobře, ale myslím že to bude moc vysoko na té opěrce. Toto mám já a možná by to mohlo být ještě níž.... Je škoda že se nevyrábí nic origo
  11. Pokud se ptáš čistě na DSQ7 tak výhody oproti DSQ6: delší servisní interval (120 tis) lepší chlazení oleje neomezuje točivý moment - 6q nezvládala vyšší točivé momenty dieselů a musela být škrcena lepší spotřeba, nižší hluk Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám. Za 3 roky jsem dolíval jen jednou.
  12. Vypadá to že tyto dvě věci se vylučují, když začla 7q tak zároveň začla močovina. Být tebou tak radši vybírám "novější model". Čili se 7q a s močovinou
×
×
  • Vytvořit nový...