Přejít na obsah

PatrSaw

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli PatrSaw

  • Narozeniny 9. Leden

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení PatrSaw

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj všem, jistě jste se setkali s problémem typu EGR. Podělím se s Vámi o mou zkušenost. Čím dal častěji jsem měl na maxidotu nezvaneho hosta v podobě zhavicky... Zpravidla EGR.. Zhavici kontrolka se zobrazovala velmi nepravidelně, byl jsem ve 2 autorizovaných servisech, u několika mechaniku a elektrikaru. Všichni poukazovali na EGR, který byl dle jejich slov “zaseknuty”, měli pravdu, ze nefungoval při blikající zhavicce, ale nevěděli o jedné důležité věci a to je, jak se chová RJ, pokud nastane závada níže. O EGR jsem se začal zajímat, studoval jsem jeho přesné fungování a jeho vliv na chod motoru. Můj velmi dobrý známy je vývojář motoru, konkrétně CFFB (vyráběny primárně do Indie?) Jsou 2 typy závad proč EGR nefunguje A) chyba P0403 - zavada poukazuje na nefunkční systém zavírání klapky (pulmesicku), jelikož je zakarbonovana díky nízkým otáčkam, zaměřovani se na nízkou spotřebu ? a nekvalitní naftou (tankuji, kde je to levné??) - oprava? = vyčištění/výměna (doporučuje se spíše výměna, jelikož cena za vyčištění není úměrná pravděpodobnosti opětovné závady a lepší je spíše vyměnit.) B) chyba P0101, 0102, 0103, 0104 - zavada poukazuje na nesmyslný průtok vzduchu - diagnostika Vám sdělí, ze mate někde díru a standardní mechanik Vám řekne, egr nepracuje - vyměnit.... NESMYSL a proč? - EGR dostane, kdy je někde v sacim systemu díra/ netesnost, příkaz z RJ k jeho vypnutí a uzavření se do polohy 100% closed. Toto mi bylo řečeno prave od vývojáře, zkuste se zeptat jakéhokoli mechanika zda to ví.. Shrnutí - pokud se Vám zobrazí na diagnostice případ A musíte EGR vyměnit, ale pokud diagnostika přímo nepoukazuje na EGR a mechanik Vás ho nechá rovnou vyměnit, tak zajděte radsi k jinému, abyste si byli 100% jisti. Zavada mého vozidla typu B byla vyřešena výměnou regulace plniciho tlaku u turba, ventil n75. Prikladam schéma Doufám, ze Vám to pomůže a kdybyste měli jakýkoliv dotaz, pište sz.
  2. Sám tento motor mám a vím o něm více, než o sobě samém :D Na hlučnosti má vliv % zakarbonování, kvalita tankováné nafty a styl ježdění. Pokud motor pernamentně dusíte a honíte nad spotřebou, tak bohužel bude hlučnější a hlučnější až nebude znít nijak. Já sám tankuji pouze euroiol bez biosložky nebo Vervu a opravdu má motor jinej chod. Nevím v jakém stavu jste vozidlo dostali, každopádně doporučuji natankovat plnou vervy a pořádně projet, poté jezdit stylem do 90 stupňů teploty oleje max 2500-3000 otáček a pak mu dát pořádně napít. Na mém vozidle jsem si preventivně vyměnil egr ventil a po 160 tis km byl stále funkční.. ale jistota je jistota.
  3. 1500 Kč, jinak u me sw snížil výkon v malých otáčkách a zhoršil kapku dynamiku.. doporucuji určitě downgrade.
  4. Ahoj všem, je to klasický projev motorů CFFB, můj velmi dobrý známý je vývojář tohoto motoru. Tento motor je o něco hlučnější, jelikož je to CR, nicméně mnohonásobně spolehlivější než PD. U tohoto motoru můžete také zaznamenat cvakání ventilů regulace turba, egru a dalších .. Jsem stejný blázen do pazvuků kolem auta, ale pomalu si na ně začnete zvykat a už je neslyšíte : D PS tento motor byl vyráběn primárně do INDIE :D
×
×
  • Vytvořit nový...