Přejít na obsah

Lunatic George

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lunatic George

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Lunatic George

    Chiptuning

    S tím nejodzkoušenějším autem to bude u MOTORPOWERa asi pravda. Přes autobazar jsem si pořídil vůz YETI, facelift 2014, 4x4, 2.0 TDI 103 kW, šestistupňový automat DSG. Najeto 93000 km, téměř nejvyšší výbava. YETI proto, že jsem měl co do jízdních vlastností, velikosti, uspořádání atd. se svoji postavou a nenáročností na velikost zavazadlového prostoru, s tímto autem velmi dobré zkušenosti z pětiletého provozu (1,2 TSI). Ostatní parametry proto, že ke své práci potřebuji auto zvládající lehký terén - jízdu do lesa, k chatám ve zasněžené krajině atd. Uvedená konfigurace a výbava vozu mě nadchla, do svých téměř 62 let jsem měl jen běžné vozy, vrcholem byla honda CR-V první generace. Během najetí cca 10000 km a po postupném "sžívání" s automatem, mi přeci jen dost vadil nastavený způsob řezení v režimu D, kdy zejména zařazení pětky na rovině (třeba ve městě) při rychlosti např. 48 km/h nepovažuji za zdravé a přirozené. Celé měsíce jsem pročítel různá fóra, diskuse apod., - podobné zkušenosti zaznívaly často. Nakonec jesm se rozhodl, že poptám "jemný" tuning" spojený s vyladěním DSG právě u MOTORPOWER. Tuto volbu firmy jsem zvolil proto, že oproti druhému favoritovi (TDIfun) je pro mě blíž. Ostatní firmy neměly na diskusích tak příznivé reference. Takže jsem v domluveném termínu přijel, naznačil jsem své požadavky a začala první fáze - měření na válcové zátěžové zkušebně. A přišel šok - nefunkční pohon 4y4 - závada čerpadla spojky Haldex. Pan Petr mi doporučil kontaktovat autobazar s tím, že se závada projevila až po více než půlročním užívání auta, teprve v době, kdy se měl pohon 4x4 poprvé použít. Reaklamační oddělení v prvním kole závadu odmítlo uznat, ovšem po předání stížnosti mě mile překvapilo jednání právního oddělení, které rámci v tzv. proklientském programu firmy nabídlo kompenzaci ve výši ceny náhradního dílu. Abych je taky pochválil - šlo o Auto ESA. Po opravě jsem tedy u firmy MOTORPOVER absolvoval vlastní vyladění podle svých požadavků. Závěrečné měření ukázalo tyto hodnoty: 123 kW, 172 k, 360 Nm. Objektivní změny: DSG řadí tak, jak bych řadil já (hlavní účel tedy splněn), bezpečnější předjíždění při potřebě vyššího výkonu, snížení spotřeby cca o 0,5 litru (Praha-Žilina a zpět po dálnici ve 3 lidech - průměrná spotřeba 6 l/100 km). Subjektivní dojem: úprava se líbí i samotnému autu a na každou jízdu se vyloženě těším. Takže doufám, že to tak dlouho vydrží. Závěr: MOTORPOWER určitě ANO - i přes více než dvojnásobnou cenu oproti většině konkurence. Ale kvalita se platí všude....
×
×
  • Vytvořit nový...