-
Kontrolka elektroniky motora
Malta-ja kontrolku u své F1 mám,ať mi praskne žárovka vpředu nebo vzadu,vždy se kontrolka rozsvítí.Zřejmě záleží na výbavě.Jinak s ostatním souhlas.
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Matheo-mám fabii combi 1.9tdi kupovanou v roce 2009, měla najeto skutečných 114000km a rok výr. konec r.2004.V současné době mám najeto 203000km .Za celou dobu jsem neměl s motorem sebemenší problém a přitom je ježděna převážně krátké trasy.Do práce 11km a o víkendu cca140km a nějaké nákupy 3-10km.Takže motor se pořádně ohřeje jen o víkendu.O motor se snažím starat,výměny oleje 10-12000km,včasné výměny filtru a zbytečně nevytáčet za studena.V zimě samozřejmě počítám s tím,že než topit, jsem už v práci a proto topení ani nezapínám,ale vyjíždím z garáže.Pokud by jsi měl ještě nějaké dotazy,klidně napiš do sz.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Ještě k těm švihadlům v zadu,tady je má taky. http://www.annonce.cz/inzerat/skoda-fabia-rs-r-04-28915944-wzzeqs.html V serv. knížce je uvedeno RS
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
Taky dávám Valvoline 5W-40 normy 50501,osobně bych tam 10W bez normy nenechával.Jinak měním olej při 12-13000km,jezdím kratší cesty.
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
Kremil-který umělec ti tam nalil tenhle olej, ten tam absolutně nepatří.Olej pro PDmotory musí splňovat hlavně normu 50501,ten pokud vím se v 10W nevyrábí.
-
Rychlost na kvalt
Nevím sice kolik by jsi chtěl,aby ti to na 3ku jelo,ale mám to stejné.
-
Kde koupit zadní tlumiče Bilstein B4 na hatchback
Zkuz se poptat tady http://www.cc-autodily.cz/tlumic-zadni-plyn-trw-1_1?brand=SKODA&model=FABIA
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
Ten Shell nemá 50501,jinak je to asi jedno jakou značku tam naleješ,jen to chce splnit normu
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
taky jezdím kratší trasy,olej normy 50501pro PD motory,dávám Valvoline 5W-40,výměna 12000-13000km.Mám najeto 173000km s motorem žádný problém.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Speedere,na některé tady uváděné nesmysly nemá cenu vůbec reagovat.
-
Diesel TOP Q Verva od Benziny
Libor TDI- já jsem nereagoval na tvé příspěvky
-
Diesel TOP Q Verva od Benziny
už mě to nedá,PD je naprosto "idealním" motorem pro lití různých sraček do nádrže.Jak píše Diegolll ,motor by ti měl nafackovat pak si ztěžuješ na různých forech,jaký máš problémy se vstřikama atd.Ale spotřebu máš přitom unikátní, asi podle palubáku,který si většinou ukazuje co chce(já ho beru jen jako orientační).Tvé kupování náhradních dílů nemá cenu ani komentovat.
-
1.9TDI - problém s výkonem při sešlápnutí plynu
Já ty logy dělal jen pro zajímavost,protože auto jezdí až na problém z podvozkem bez problému.Jen jsem měl pocit, že by ten první zátah mohl být lepší.
-
1.9TDI - problém s výkonem při sešlápnutí plynu
Ahoj,nevím jestli ti pomůžu,ale taky se mi zdá,že by moje f1 combi ATD mohlo zatáhnout rychleji.Jinak auto jezdí motoricky naprosto bez problému.Mám tady dva logy jeden do kopce na 3,a druhý na 4 po rovině obsazenost 3osoby.Můžeš ty logy zkouknout a porovnat. Kdyby na ty logy kouknul někdo znalý,byl bych rád. http://leteckaposta.cz/246707897
-
1.9 TDI - zahřívání motoru
Používám v zimě tuhle clonu,ale s výsledkem na rychlejší ohřev motoru si nejsem jist.Alespoň nelítá tolik bordelu na chladič. Karton před chladičem má asi stejný ůčinek.
deco
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva