Přejít na obsah

DavesMan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    128
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3194 zobrazení profilu

Oznámení DavesMan

  1. Ahoj, vím, že tyhle nový jepky jsou problém, ale VCP VIM Manager tvrdí, že zvládne i MIB3. Bohužel včera neúspěch (verze MIBu jsem vyfotil). Pomohlo by vlézt do 5F, Security, SFD2 E2E, pak se vrátit do VIM Manager a zkusit? VIM aktuální hodnoty (3 km/h) vyčte. Ale nové už nedokáže zapsat...
  2. Přes VCDS to nejde. Flash firmware + dataset se musí udělat přes ODIS-E nebo VCP. Já jsem Praha Dubeč.
  3. @dsounds Né, nic. Je a zůstane to SWaP a dokud se neobjeví nějaký hack, jak tam ty FECs dostat, tak smolík. A jelikož se toto už dříve prolomilo hacknutým firmwarem (např. ACC z 160 na 210), tak si asi dají většího bacha. Při délce klíče je asi blbost, že by to někdo dokázal hrubou silou. Takže jedině, že by utekl nějaký testovací developer firmware kamery. A to už by se asi dávno stalo.
  4. @dfga Základní nastavení jsou skoro všude stejná, ať se jedná o ODIS, VCP, VCDS, atp. Je tam basic setting, adaptace spojek, adaptace po výměně mechatroniky, a další různé věci. I resety. Jen bacha, abys nesmáznul něco, co se pak zase "samo" nenaučí.
  5. TSR je v 2Q0 jako SWaP, to se nekóduje.
  6. @roubic Ten dataset je na Teramont a hlavně je prázdný - 0 bytes.
  7. Ten dataset na 10 minut je na netu k dispozici?
  8. Myslím, že o Wongově VCDS by se tu vůbec psát nemělo. Jednak je to ukradený SW, což je v ČR trestný čin, a hlavně v touhle pochybnou věcí bych do MQB platformy vůbec nic nenahrával...maximálně udělat scan.
  9. @skdh V první řadě je nutné zjistit, jakým způsobem to bylo aktivované. Svítí, kromě zadních, např. i osvětlení registrační značky? Jsou podsvícená tlačítka, budíky?
  10. Spíš ho asi zajímá, jak lze dovnitř obyčejných světel softwarově dokódovat ten modrý kus skla nebo z čeho to je, který prý údajně vypadá jako křišťál. ŠKODA Crystal Lighting je jen nápis a označení designu světlometů. Nemá to nic společného s jejich funkcemi. Ale chápu, že jako nováček nejspíš myslel, jestli lze z levných udělat drahá zadarmo kódováním.
  11. @Joco776 Vždyť to ve VCP je... a pro spoustu modelů... A jak koukám, pak to bude potřeba samozřejmě nakódovat + adaptace a taky zkalibrovat. Na to je třeba taková spešl tabulka, ale ta se dá i vytisknout. VAS_6350.pdf
  12. @Joco776 Co je to zač? Myslím ta kamera. Ve VCP parametry nejsou? Tedy pokud Ti stačí klasické tovární. Nevím, jestli tam budou nějaké vylepšené... @r_e_n_e Já tady mám dataset na 60 vteřin. On existuje nějaký i na 10 minut?
  13. A nejsou jen "odpárované"? Pokud jim došla šťáva... Zkusil bych znovu naučit dálku. Startování předpokládám funguje. Jinak trvat na originálním klíči je nesmyl. Pokud by to mělo být úplně 100% košér, tak pouze klíč od VW a programování u autorizáku. Jen tak vznikne klíč, jehož ID je na VAG serverech spárováno s VIN konkrétního vozu. Což pokud už tam byl nějak doděláván klíč je stejně jedno. V imobilizéru bude jeho ID, které ODIS nepozná a u dealera bude při online operacích tak jako tak problém. Pokud nezabere znovu-naučení, tak já osobně bych vzal Xhorse klíč, naprogramoval jej jako klíč pro Rapida 2016 (resp. 2017 také @Mirinko psal) a naučil ho do auta. Výhoda je, že Xhorse univerzál lze kdykoliv přeprogramovat, klidně na úplně jiné auto. Popř. i na stejné, pokud by se něco posr... Může být Kessy nebo nemusí... prostě co kdo chce...
  14. Jo a když jsme u klíčů, vyzkoušel jsem toto a pecka... hodinky máte na ruce vždy. Zdravotní / smart funkce nejsou žádný top, ale na základní monitoring to stačí. Kdo je supa-dupa sportovec má beztak Garminy. Ale to pohodlí nemuset myslet na klíče. A je to bezpečnější než standardní Kessy klíč a navíc je lze úkolovat hlasem (např. z dálky otevřít kufr, když máte v rukou nákup).
×
×
  • Vytvořit nový...