Přejít na obsah

Sharik4x4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Sharik4x4

  • Narozeniny 11/12/1971

Kontaktní metody

  • Web URL
    Www.vyvazovaky.cz

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sharik4x4

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

10

Popularita

Aktualizace jednoho stavu

Zobrazit všechny aktualizace uživatele Sharik4x4

  1. Ahoj, reaguju na dotaz "Je tu někdo kdo to má upravené a odpoví mi na dotazy." protože Pawouk už zřejmě offtopic příspěvky odstraňuje. Mám text pouze v emailu.

     

    Mám na SIII 140kW 4x4 7DSG, MR2019. Chip od xtuning cca na 165kW a 500Nm. Chip proveden cca c 10.000km a s chipem najeto zatímcca 20.000km. Hodnoty výsledek mám pouze z uživatelského hlediska. Teplota spalin: nemám jak změřit. Regenerace cca 800 až 1000km (denní dojíždění cca 20km z okraje Prahy). Teplota oleje: běžná jízda se zahřátým autem od 90C do 103C (dálnice i hory). Spotřeba: před chipem cca stejná jako po chipu okolo 8l/100km.

    U automatu nemělo zvýšení výkonu až takový efekt jako zvýšení maximálního kroutícího momentu na spojce. Spojka už tak nesmyslně moc neprokluzuje a je na rozjezdu rychlejší. Samozřejmě to v některých případech přineslo lehké cukání (asi na úrovni běžného řidiče s automatem). Problémů se zárukou se samozřejmě bojím. V případě problémů mám spřátelený autorizovaný servis, který mě nechá chip vrátit do původního stavu a nebude do něj pokud možno vrtat.


    Dále mám doma SII 103kW manuál, MR2013. Chip od Sportmotor, Praha Břevnov, cca na 125 kW. Chip proveden ve 150.000km. Zatím najeto cca 40.000. Regenerace: cca 2 až 3 nádrže, ale nejsem si tím jist, autem nyní jezdí žena. 1x jsem musel provést vynucenou regeneraci, ale to bylo způsobeno tím, že žena na mateřské jezdila dlouhodobě 1 až 2km do obchodu a zpět. Chip byl naprosto zásadní. Superb je se 103kW naprostý lenoch. Po chipu je z něj normální auto, které se pohne, když je potřeba. Navíc je chip založen na před dieselgate firmware. Firmware, který nahrávala Škoda do 103kW motorů podieselgate byl co se dynamiky týče naprostá trgédie. S autem jsem již byl na STK emisích a vše naprosto bez problémů

     

    Kdybych se měl u obou aut znovu rozhodnout zda chip ano čine. U SII 103kW je to naprosto jasné. Tam chip udělal z lenocha použitelné auto. U SIII to pomohlo, ale dokázal bych jezdit i bez něj.

     

    O chip jsem se teoreticky trochu zajímal, protože jsem ajťák, a auto je vlastně počítač. Chápu argumenty, které v diskusi píšeš proti chipu a souhlasím s nimi. Jen jako jiný pohled. Udělat dneska chip a zničit motor je hrozně jednoduché. Jsou programy, ve kterých taháš motorové křivky myší a může s nimi dělat každý nedouk. Xtuning mi tvrdil, že firmware, který mi do motoru nahrává je firmware pro tento motor přímo vyvinutý koncernem (neveřejný firmware). Nejsem si jist, jestli mu můžu věřit a kde k takovému FW přišel, ale možná je to pravda.

     

    Kolik jsi ale reálně viděl aut od úpravce který úpravy nějakou dobu dělá a které májí opravdu chipem zničený motor? Samozřejmě souhlasím, že riziko existuje a životnost komponent se snižuje. Můj pohled na věc je, že auto nemá takovou životnost, abych opotřeboval motor dříve než se zbytek rozpadne. Třeba se ale mýlím.

     

    Co se týče přesných hodnot z dagnostiky, tak nevím. Mám doma pouze starý VAG-COM, který s SIII MR2019 již hardwarově nespolupracuje. Pokud bys měl zájem a jsi v okolí Prahy, můžeme proměřit. Samotného by mě to zajímalo.

     

    Petr

    Říčany/Praha

     

     

     

    1. Sharik4x4

      Sharik4x4

      Děkuji za zprávu, vcelku s tebou ve všem souhlasím. Jen  nechápu proč si o tomhle nemůžeme psát veřejně bez jakýchkoliv výpadů či vulgarit. Prostě klasický pokec pro i proti o čipování. Takhle si připadám jak, když sem otevřel pondořinu skříňku. Na jiných fórech jsem tohle nezažil. Tak trochu mě to odradilo od jakýkoliv aktivit zde. 

×
×
  • Vytvořit nový...