Jump to content

Sharik4x4

Uživatel
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About Sharik4x4

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 11/12/1971

Contact Methods

  • Website URL
    Www.vyvazovaky.cz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozdíly jsou pouze u filtru,7q DSG má jinej než klasika u 6q. Olej je furt stejnej, viz. Foto
  2. Ahoj, reaguju na dotaz "Je tu někdo kdo to má upravené a odpoví mi na dotazy." protože Pawouk už zřejmě offtopic příspěvky odstraňuje. Mám text pouze v emailu.

     

    Mám na SIII 140kW 4x4 7DSG, MR2019. Chip od xtuning cca na 165kW a 500Nm. Chip proveden cca c 10.000km a s chipem najeto zatímcca 20.000km. Hodnoty výsledek mám pouze z uživatelského hlediska. Teplota spalin: nemám jak změřit. Regenerace cca 800 až 1000km (denní dojíždění cca 20km z okraje Prahy). Teplota oleje: běžná jízda se zahřátým autem od 90C do 103C (dálnice i hory). Spotřeba: před chipem cca stejná jako po chipu okolo 8l/100km.

    U automatu nemělo zvýšení výkonu až takový efekt jako zvýšení maximálního kroutícího momentu na spojce. Spojka už tak nesmyslně moc neprokluzuje a je na rozjezdu rychlejší. Samozřejmě to v některých případech přineslo lehké cukání (asi na úrovni běžného řidiče s automatem). Problémů se zárukou se samozřejmě bojím. V případě problémů mám spřátelený autorizovaný servis, který mě nechá chip vrátit do původního stavu a nebude do něj pokud možno vrtat.


    Dále mám doma SII 103kW manuál, MR2013. Chip od Sportmotor, Praha Břevnov, cca na 125 kW. Chip proveden ve 150.000km. Zatím najeto cca 40.000. Regenerace: cca 2 až 3 nádrže, ale nejsem si tím jist, autem nyní jezdí žena. 1x jsem musel provést vynucenou regeneraci, ale to bylo způsobeno tím, že žena na mateřské jezdila dlouhodobě 1 až 2km do obchodu a zpět. Chip byl naprosto zásadní. Superb je se 103kW naprostý lenoch. Po chipu je z něj normální auto, které se pohne, když je potřeba. Navíc je chip založen na před dieselgate firmware. Firmware, který nahrávala Škoda do 103kW motorů podieselgate byl co se dynamiky týče naprostá trgédie. S autem jsem již byl na STK emisích a vše naprosto bez problémů

     

    Kdybych se měl u obou aut znovu rozhodnout zda chip ano čine. U SII 103kW je to naprosto jasné. Tam chip udělal z lenocha použitelné auto. U SIII to pomohlo, ale dokázal bych jezdit i bez něj.

     

    O chip jsem se teoreticky trochu zajímal, protože jsem ajťák, a auto je vlastně počítač. Chápu argumenty, které v diskusi píšeš proti chipu a souhlasím s nimi. Jen jako jiný pohled. Udělat dneska chip a zničit motor je hrozně jednoduché. Jsou programy, ve kterých taháš motorové křivky myší a může s nimi dělat každý nedouk. Xtuning mi tvrdil, že firmware, který mi do motoru nahrává je firmware pro tento motor přímo vyvinutý koncernem (neveřejný firmware). Nejsem si jist, jestli mu můžu věřit a kde k takovému FW přišel, ale možná je to pravda.

     

    Kolik jsi ale reálně viděl aut od úpravce který úpravy nějakou dobu dělá a které májí opravdu chipem zničený motor? Samozřejmě souhlasím, že riziko existuje a životnost komponent se snižuje. Můj pohled na věc je, že auto nemá takovou životnost, abych opotřeboval motor dříve než se zbytek rozpadne. Třeba se ale mýlím.

     

    Co se týče přesných hodnot z dagnostiky, tak nevím. Mám doma pouze starý VAG-COM, který s SIII MR2019 již hardwarově nespolupracuje. Pokud bys měl zájem a jsi v okolí Prahy, můžeme proměřit. Samotného by mě to zajímalo.

     

    Petr

    Říčany/Praha

     

     

     

    1. Sharik4x4

      Sharik4x4

      Děkuji za zprávu, vcelku s tebou ve všem souhlasím. Jen  nechápu proč si o tomhle nemůžeme psát veřejně bez jakýchkoliv výpadů či vulgarit. Prostě klasický pokec pro i proti o čipování. Takhle si připadám jak, když sem otevřel pondořinu skříňku. Na jiných fórech jsem tohle nezažil. Tak trochu mě to odradilo od jakýkoliv aktivit zde. 

  3. Tady se taky nic zvláštního nedělo.Fakt si mě pobavil. Jen pro pobavení ostatních přikládám pár foteček, když se něco děje. Lambda nevím přesně kolik byla, ale Karma bylo hodně špatná.
  4. Ještě k těm zárukám, jelikož koncern šetří, kde může i kde nemůže každou korunu/euro, tak to znamená, že jakákoliv dražší záruční oprava se důkladně zkoumá a hledá se důvod, proč se tak stalo. A pokud to není nějaká výrobní vada, kerá se projevuje na výcero kusech=svolávačka , kontroluje se vše, takže i jednotky a jakmile bude zjištěn zásah mimo autorizák je po záruce. Takže je na zvážení, jestli to riziko a problémy stojí za to. Já říkám že”klid je k nezaplacení” .
  5. Tohle je právě problém čipování, všichni řeší navýšení výkonu a krouťáku a přiblblý grafy(brdy) a nikdo neřeší co se děje uvnitř motoru, to jest kam jde ta spálená či dokonce nespálena nafta, co se děje s klikou, písty, setrvákem, teplotou, olejem, spalinami, atd... Většina úpravců tam naleje nafty kýbl a potahaj hodnoty turba a hotovo. Málo kdo je schopný to odladit, aby motor fungoval jak má. Prostě myšlenka, že to někdo udělá lépe než ve fabrice, kde vývoj stojí miliony a trvá 2-3 roky +testování, je zcela zcestná. Nikdo to nemůže upravit za hodinku dobře, tak aby byli veškeré parametry nastaveny na 100%. To by musel být genius s nobelovkou a už dávno by dělal pro nějakou automobilku. Nejlepší čip= žádný čip!!!
  6. Jelikož opravuji mazání motorů a motory vůbec jasně vidím, jak motor vypadá uvnitř, když se olej dělá po 10-15t a když se mění po 30-35tkm. Režim prodloužených intervalů možná funguje u aut který mají roční nájezd 50-100tkm po dálnici a ne pro normální provoz 90% courání kolem komína. Je to jen snižování nákladů firemních aut, kde je kalkulován servis do cca 150-180t. Kolikrát servis je započítán do pronájmu či leasingu, operáku.. Takže čím méně se toho vymění tím lépe. Proto palivový filtr po 90tkm a podobné uchylárny. Já měním na všech autech olej max po 15tkm.
  7. Od roku 2015 je ve vaně miniaturní laboratoř, která před každým startem vyhodnotí kvalitu oleje. Tohle asi přednášej technikům na školení. Tohle snad nemůže sežrat ani pes natož rozumnej člověk. Je vidět že technik a mechanik se nikdy nepotkali. To jest že přijímací techniky, který komunikuje se zákazníky vživotě nerozebíral motor či cokoliv, jinak by takový ho.na nikdy nevypustil z pusy. Ve vaně je pouze hladinový snímač a to již zhruba asi od roku 2004 s příchodem OII. Nic víc nic míň. Přibylo tam snímání teploty asi v roce 2010.Kvalitu či ostatní parametry oleje jsou vypočítávány z četnosti startů, regenerací, provozem..... prostě čidlo kvality oleje neexistuje možná ve scifi.
  8. U aut do dvou let v záruce bych se bál cokoliv upravovat, protože pokud bude problém tak oni to lehce odhalí, že se tam něco upravovalo a bude pešek.
  9. Musím reagovat na toto téma, nedálno jsem řešil podtáčení převodovky DSG DQ500 7q a byl jsem zcela rozčarován jak je trh z upravcemi zaplevelen rádoby ladič, který nejsou absolutně schopni upravit parametry převodovky tak aby ředila dle mých představ. Většina ůprav je totální katastrofa, já tomu říkám “nalejvání”. Většina softů je od bůhví koho upravena a s idividuálním naladěním motoru či převodovky to je namíle vzdáleno. Chvílemi jsem chtěl zvracet z těch nesmyslů co jsou ůpravci schopni vypustit z pusy.Koho mohu doporučit je TDI fan z ostravskýho výběžku. Bohužel ten jediný mi raději řekl, že není schopen v současné době upravit převodovku 7q DQ500, než aby to zprasil jako ostatní. Takže jsem týden sháněl firmu , která opravdu umí upravit až jsem jí našel. Paradoxně si na nic nehraje jako ostatní a vše ladí dle přání zákazníka. Vše udělal přes diagnostickou zásuvku, všichni ostatní rozebíraj půlku auta!!! Vše proběhlo dle mých představ a převodovka řadila přesně tak, jak jsem chtěl. Takže ještě existují lidi který fakt “umí”. Pán je z Prahy a kontakt rád poskytnu po telefonu či meilu.
×
×
  • Create New...