Přejít na obsah

SadloMaslo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení SadloMaslo

Bažant

Bažant (2/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. O ničem takovém jsem neslyšel. Koukám že o tom píše Vaculík a prý není v silách STK to řešit. https://www.auto.cz/homologace-chiptuningu-je-uz-opravdu-legalni-a-pozor-hrozi-vysoke-pokuty-109419
  2. Nechal jsem čipnout ze 77 na 94 (powertec). Kromě převodovky to jsou stejné motory, takže proč nejít výš? Do techničáku jsem nic nedával. Průběh výkonu není úplně sametový jako origoš. Je tam kopanec na 2000 a pak už celkem lineárně táhne do 4500. Spotřeba oleje furt stejná (0,5l na 10 tis), převodovka (6q) drží, spojka v cajku, elektrika OK, mám to už přes 4 roky, 50tis km, a 2 technické prohlídky. Všechno v pohodě. Spotřebu neřeším, ekonomická jízda po okreskách za 5, plně naložený s rodinou po dálnici za 7,2 (včetně rakve a gum š.225). Subjektivně mi auto přijde divočejší, splašenější než výkonnější, ale pokud půjdeš z 63kw tak to už bude znát. Nevim teda jak 5q, ale 6q na druhý stupeň je bomba 😉 Ale 1.4 tsi z toho neuděláš.
  3. To je dost, vypadá to že se generálce motoru nevyhnete. Nešlo by v bazaru uplatnit záruku na skryté vady?
  4. Kolik oleje je hodně? Koukněte se pod auto, jestli není povolený filtr nebo to neteče jinudy. Mám stejný motor i ročník, spotřebo oleje cca 0,5L na 10 tisíc km. Spotřeba vody může být jiná závada nesouvisející s olejem. Koukněte na vodní pumpu, nejspíš to někde teče a čeká vás výměna. Dělal jsem před rokem, asi 120 tisíc nájezd. Není to za pár korun a v bazaru se závada neprojeví pokud jste neměl důkladného mechanika. V každém případě bych to odvez do servisu!
  5. Nedávno jsem měnil svíčky na motoru CJZA, po 65 tis. a 5 letech. Ještě teď mám podřené ruce od sundavání cívek. Zahřál jsem motor, vyházel sání a hurá na cívky. Tahal jsem to jak nudli z nosu, protáhly se na 2 násobek délky než se ozvalo "plop". Pozici starých svíček jsem označil fixem a svar elektrody vždy vycházel na cca +-20° k výfukovým ventilům. Následovalo vyfoukání otvoru, označení nových NGK a nastavení momenťáku na 22Nm. Pěkně nasucho za neustálého vrzání jsem našrouboval nové svíčky, poloha všech cca 30° od ideálního natočení mezi ventily. Zkusil jsem dotáhnout na 25Nm a to jsem se dostal na těch cca 20°. Přišlo mi, že víc by to už ani utáhnout nešlo. Od té doby cca 1000km. Staré svíčky všechny stejně opotřebované, Pár tisíc km by rozhodně ještě daly.
  6. Poslal jsem ti zprávu. Nevím jestli mohu dělat reklamu, ale je to servis v Praze na Chodově s nejlepším hodnocením dle google map ;-)
  7. Ahoj, oživuji téma. Mám stejné příznaky i stejné chybové kódy na diagnostice. Autorizak chce 4500 jen za motorek a k tomu ještě práce 1300/h., takže čekám pořádnou palbu. Nedá se to vyřešit jinak než sundáním palubky? Potkalo to ještě někoho? Troufnou si na to i jinde v servisu? Jsem z Prahy.
×
×
  • Vytvořit nový...