Přejít na obsah

Mapirro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mapirro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den, potřeboval bych poradit s autem od mého otce. Jak už z nadpisu jde vidět, auto má problém držet volnoběh při jízdě po vyřazení rychlosti. Při startování se musí pomáhat šlapáním na plyn, jinak auto nenastartuje. Jakmile už auto nastartuje, tak motor drží volnoběh, ale po krátké jízdě po vyřazení motor většinou zhasne. Zkoušela se vyměnit škrtící klapa s EGR ventilem - problém stejný. Jediné čeho jsem si všimnul - při jízdě jakmile se zapnula klimatizace, automaticky se zhoršili otáčky motoru. Když auto stálo a bylo na volnoběhu (za předpokladu, že motor hned nezhasl), jakmile se zapnula klimatizace, motor zhasl (ne vždycky, ale z většiny pokusů ano). Máte nějaké nápady, čím by to mohlo být ?
  2. Čaute, měl bych dotaz ohledně mého Superba, r.v. 2004, 1.9 TDi, 96 kW, najeto určitě přes 350 000 km. Můj problém je v tom, že při jízdě mi od 2000 otáček začne strašně vibrovat a drnčet řadicí páka. Se zvyšujícími se otáčkami je zvuk hlasitější a nesnesitelnější. Tento zvuk se projevuje i při volnoběhu se šlápnutou spojkou, nicméně zvuk se začne projevovat až při vysokých otáčkách. Díval jsem se zběžně na silentbloky ve středové a koncové části, ale neviděl jsem žádné poškození. Čím si myslíte, že to může být ? Silentbloky? Motor? Převodovka? Řadicí páka?
×
×
  • Vytvořit nový...