Přejít na obsah

Petr Smolík

Uživatel
  • Počet příspěvků

    62
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1129 zobrazení profilu

Oznámení Petr Smolík

  1. Ahoj, přišel si na přičinu pazvuku ? Děje se mi to stejné, ve větší rychlosti něco klepe z oblasti pod volantem/ od noh...
  2. Stou polohou N za jízdy opatrně. Než tam narveš zpátky "D" , tak počkej než ti spadnou otačky nebo nejlépe uplně zastav.
  3. Jestli myslíš vodu, tak s tou je to okay podle tvého tvrzení. Olej se rozhodne tak rychle neohreje. Spíš mi jde při ohřívání o to mírné zakolisani viz. v příspěvku výše.
  4. Ahoj, mě po 5 km vystoupa teplota vody na cca 55-60° pak spadne na 50° a dále už stoupá defenzivní jízdou cca do 12km na 90°. Po té se drží a nespadne. Podobně to je s teplotou oleje, u teploty 52° někdy spadne pod ukazovatel v maxidotu a následně se bez problému do 20km dostane k 90° po té už nepadá... Je to standardní průběh? Díky!
  5. Zdravím, nevíte někdo co tenhle pazvuk vydává? Spustí se až po překročení vyšší rychlosti cca od 90km/h. Jde od ridicovy strany, jakoby ze spodu palubní desky/ od noh... Přikládám zvukový záznam. 20201206_112816.m4a
  6. Tak výkon můžeš změřit na brzdě nebo se pletu? Jinak já regeneruji už po čtvrté za sebou po 350km. Dálnice/ okresky, město minimálně.
  7. Ahoj, nejsi sám. Dělá mi to, to stejné. Na druhou stranu to při klidné jízdě nevytaci a nedrží v nesmyslných otáčkách. Jak píšeš na plyn reaguje parádně, okamžité podrazeni. Když zrychluji na 3/4 plynu řadí pořád později než D. Za mě? Změna k lepšímu.
  8. Mám 12/2015 110kw 6dsg a žádnou extra defenzivní jízdu na spotřebu pod 5 předvádět teda nemusím. Okresky 90-120, dálnice 130-140se spotřebou 4.5-5/100- na letních r16. Na zimních stejného rozměru přesně o půl litru na 100km více.
  9. Tak potvrzuji, že po aktualizaci sw mám zatím pevný interval regenerace dpf po 350km. Jak jste na tom vy?
  10. A jaký máš r.v auta? Do cca půlky roku 2015 byly Octavie vyráběny s 320nm což znamelo u dsg vyšší spotřebu. Než u těch novějších kde už je těch nm 340. Edit Poznáš to i podle emisní normy. Euro 5 s 320nm, euro 6 s 340nm.
  11. Tak přidávám moji zkušenost po aktualizaci SW a to ohledně regenerace DPF-ujeto 350km a zatim bez regenerace. Pevný interval aktualizuji ale už tohle je určitě pozitivní zpráva, vzhledem k tomu, že dříve jsem regeneroval, resp. filtr co cca 180-200km.
  12. Ahoj, právě probíhá "svolávačka" na přehrátí SW něco ohledně emisí, takhle mi to dnes sdělil technik. Třeba to bude mít pozitivní dopad na tvůj problém.
  13. Ahoj, zítra vyzvedávám kolem 16 hodiny auto ze servisu, mimo jiné také včetně svolávačky. Stejná motorizace, stejný kod motoru. Tak dej případně také vědět :) Třeba to ovlivní časté regenerace DPF kterými jsou CRMB známi.
  14. Ahojte, jak jste teda pořešili žárovky do halogenů ? Kdo co má a jak je spokojen ?
×
×
  • Vytvořit nový...