Přejít na obsah

sosko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 811 zobrazení profilu

Oznámení sosko

  1. Tá posledná Carista skutočne nefunguje s čistou inštaláciou (možno aj predošlé). Ten istý telefón ako posledné roky s funkčnou Caristou, jediná zmena, že pri jeho čistení od zbytočných aplikácií aby ostali len obd appky, šiel preč aj luckypatcher, ktorého som sa dobrý rok/dva ani nechytil. Carista odrazu nefunguje, resp požaduje prihlasovacie údaje. Takže predsa patcher ešte treba a opatchovávať čisté inštalácie (nie len aktualizované predošlé verzie) ?
  2. Na O3 som toto nastavenie v Cariste nenasiel, pomohol az Carscanner.
  3. Mna prekvapuje oil ash 0.00 ? To vyzera na resetnuty udaj , akoby po vymene filtra za novy sa po spravnosti robi. Ocividne regeneracia nebezi, ziadne povstreky, teplota nizka, ved nakoniec samotny obrazok filtra nie je cerveny. Casovac ale bezi, takze jednotka sa asi snazi o nieco. Taka zakladna otazka, je natankovane dostatocne? Je kapota zavreta? :) napr Na rezerve sa regeneracia nespusti. Ale to uz sme mimo temy.
  4. @Jena12Jena12 takisto mi ta Pro verzia nechce bezat, aj ked doteraz vsetky verzie (resp vacsina) stacilo len aktualizovat na novsiu bez potreby patchovania. Odinstaloval som teda a posledna beta znova bezi v pohode, lucky patchera nemam.
  5. Mne presne také isté pocukávanie ako na mori začalo robiť práve po prehratí SW pri akcii 23AX, predtým nebol absolutne žiaden problém. Na nedávnej prehliadke som to spomenul, že s autom sa odvtedy nedá jazdiť a chcel by som to vrátiť spät, bolo mi povedané, že späť sa to vrátiť nedá a že nie som sám, čo sa na to u nich sťažuje. Problém pre nich vyriešený a auto do budúcna ťažšie predateľné.
  6. Teda to zíram na tie ceny v AS u vás. Aktuálne 148tis km, studené štarty už niečo popiskuje z okolia pumpy a počuť "šúchanie" aj po zahriatí. Na prehliadke pred 2 mesiacmi nič nepozorovali. Nacenenie rozvodovej sady + pumpy s kvapalinou + klinový remeň 600 eur, plus práca 176 eur (4Nh).
  7. Verzia 3.18.8 - stačilo preinštalovať cez v3.16.8 verziu zdieľanou od sk0d@ Zmeny od v3.16.8 : 3.18.8 - added DAVA engine to group 15 - added CKFC engine to group 0 - added CRCA engine to group 17 3.17.8 - support for Android 11 storage permissions https://uloz.to/tam/1959eef9-0226-4ed6-a601-dbe57b76a220
  8. Osobne nevidim dovod spustat vynutene regeneracie, a obzvlast pravidelne, pokial to nie je vyslovene nutne. Olej sa riedi naftou; pokial sa robi so stojacim vozidlom, tepelne sa namahaju komponenty; pali sa zbytocne nafta; cas atd. Zmysel to ma jedine, ak styl/povaha jazd nedovoluje pravidelne a uplne vypalovanie a hodnota sadzi prekracuje limit pre spustenie regeneracie, ktore nastava typicky pri cca 22-24g aktualneho/vypocitaneho zaplnenia. Pokial sadze su uz v urovniach 30-40g , pre pokoj na dusi by som uz pustal, je mozne so stojacim alebo iducim vozidlom. Preferoval by som za jazdy. Pokial stav bude medzi 40-45g, vynutena regeneracia je mozna len za jazdy z bezpecnostych dovodov. Hodnoty nad 45g je konecna a je nutne filter vymenit. Z toho diagnostickeho protokolu som nikde nevycital, preco by bola nutna nutena regenracia, ked zaplnenie je na cca 10g.
  9. V sobotu v rámci prehliadky, prehratý software RJ motora , servisná akcia 23AX. "Je nevyhnutné vykonať servisné opatrenie na vašom vozidle; 23AX - Riadiaca jednotka motora. Na všetkých dotknutých vozidlách TDI existuje možnosť, že so zvýšeným počtom najazdených kilometrov v dôsledku procesu tepelného starnutia katalyzátora na ukladanie NOx dôjde k zníženiu aktivity katalyzátora, a teda v ďalšom priebehu starnutia a zvýšeniu hodnôt výfukových plynov počas fáza zahrievania. U postihnutých vozidiel sa aktualizuje softvér ovládacieho zariadenia motora. Aktualizáciou softvéru sa znižujú emisie škodlivých látok." S dodatkom, že to nemá žiadny vplyv na výkon, spotrebu, CO2, životnosť, hluk. Na webe Skoda-auto v sekci pre zvolávacie a servisné akcie pre moje VIN nenašlo nič hm. 1.6 TDI CXXB 81KW RV2016
  10. sosko

    Vibrace volantu

    Taktiež nám to začal rodinno firemný SII robiť, od 140km/h vibrácie. Vibruje aj na starých zimných, na starých letných, na nových letných pneu, dve sady diskov samozrejme. Takže nevyváženie, príp. zlé gumy sa vylúčili, aj keď pravda, neviem či boli na Hunterovi. Po prečítaní celého vlákna možno dáme šancu tej nápravnici, alebo vnútorným kĺbom. Mám možnosť za štvrtinovú cenu z anglickeho SII rv 2009 kúpiť hliníkovú. Neviem ale, či to nieje benzín, je tam rozdiel ? Silentbloky, skrutky by šli nové, buď Škoda alebo Lemforder. Neradi by sme auto predali pod cenu kvôli vibráciám, ak riešenie je vzhľadom na cenu auta cenovo prijateľné . Ide o SII sedan 3/2015 2.0TDI 103kw DSG najazdených 100tis km . PS: Myslíte, že bude sa dať vôbec vymeniť to ,čo popise Xanticek4400 , predfacelift a "starší" typ nápravnice a dokonca z OII/Golf , na SII facelift ? Budú všetky tie diely pasovať podľa tých čísiel? Príp. ako to viem zistiť? @suri. by nevedel poradiť ? Ďakujem.
  11. Popis sa nachádza v Dielenskej príručke , konkrétne Údržba-přesné pokyny - Prohlídky OIII-Prohlídky.pdf
  12. Nam v praci jeden predajca ponuka 'discount' 7% na vozy po Scalu, od Octavie vis pak 8%. Firma nema ziadnu ramcovu zmluvu so Skodou. Myslim, ze taku zlavu by som dostal, aj keby sa neohlasim, ze pracujem tam kde pracujem. Neviem ci je to v dnesnej dobe vela alebo malo, ale vzhladom na dnesne ceny Skodoviek mi ta zlava pride malo :) (na Kia Ceed 13%, Opel GrandlandX 20%, ..)
  13. :) Ja som na veci veľký pedant, možno preto sa ma chcel len zbaviť. Nebudem to teda riešiť, až kým nedostanem do ruky ten papier s vykonanými úkonmi. Pretože PC im vyhodil aj výmenu peľového f., aj keď menený bol pred 11 mesiacmi/14tis km, čiže ešte by sa nemal. Potom si sním vykonzultujeme platbu, že ostrekovače boli plné po hrdlo a peľový nebolo treba meniť. :) Vďaka
  14. Tiež si myslím, vďaka za potvrdenie a teda učebná pomôcka "Údržba - přesné pokyny" z r. 2014 je asi stále aktuálna , kde je jasne uvedené , "Po 2 letech nebo 30 000 km a pak každý 1 rok/30 000 km" ( kontrola pneu, čelné sklo, brzdy, skúšobná jazda , atď a asi aj potvrdenie záruky mobility a ja teda pevne dúfam, že napojenie na PC a kontrola servisných akcií a pod. ) , ale to mi bolo zmietnuté zo stola. A ja keďže som požiadal AJ o výmenu oleja, aj keď palubný ešte výmenu nehlási, tak mi bolo povedané , že teda len vymenia olej. A tú brzdovú. Preto tie rozpaky. Pretože, keby nemením olej a brzdovku, čo by na aute robili, keď sa hlási do servisu , ale podľa servisu, netreba na ňom nič kontrolovať/robiť ? Len by resetli interval a skasírovali ma ? Ako mám teda postupovať, aby sa robili všetky úkony, ktoré sa aj majú ? To aby som nad nimi stál a odškrtával vykonané úkony.
  15. To ja samozrejme viem a precitane mam vsetky temy v OIII sekcii. Moj dotaz sa tykal toho, co sa teda robi/nerobi na prehliadke po roku, na ktoru ma auto posiela, ale servis ma odbil, ze taka prehliadka v podstate neexistuje. Ako keby existovala len zakladna prehliadka s vymenou oleja, rozsirena prehliadka s vymenou oleja. Ale samostatna prehliadka nie.
×
×
  • Vytvořit nový...