Přejít na obsah

Hans11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hans11

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ruplo mi zadní pero vlevo, přesněji poslední závit na něm. Chystám se pero vyměnit, mám stahovák na pera, ..... No nic no ono občas je leší nedívat se do dílenské příručky a použít hlavu, stahovak není potřeba stačí povolit tluimič a pustit napravu o trochu niž pero pak jde vyndat viz třeba zde
  2. Na 1,9SDI mam asi problém s podtlakovým čerpadlem, projevuje se to při brzdění první sešlápnutí OK pokud potřebuji hned sešlápnout znovu posilovač brzd už neposiluje a pedál je o poznání tvrdší. Pokud přídám otáčky tak brzdy zase brzdí OK a celé se to opakuje. Připisuji to tomu, že potlakové čerpadlo nevytváří dostatečný podtlak. První otázka je zda to vidíte stejně ? No a teď kde je problém a jak ho lokalizovat? Hadička od čerpadla se zda OK respektive na první pohled tak vypadá, trochu mě zarazilo, že koleno nasasené na vstup čerpadla se otáčí trochu volněji než bych čekal. Může být problém v tom? Co těsnění mezi blokem motoru a čerpadlem? Viděl jsem nějakou opravnou sadu na čerpadlo, jsou v něm dvě těsnění , může to výt to druhé, které je předpokládám vnitřní? https://www.autokelly.cz/Product/DP-ND-5951/12435595/39849642;39850140;7;4421;139590;34817265;34652804;32410230 Zkrátka poraďte na co mrknout?
  3. Budu také měnit silentbloky uložení zadní nápravy a i když jseme si pročetl dilenskou příručku a prohlédl si fotky z tohoto vlákna nedá mi to a zopakuji otáku, která tu byla položena v roce 2013. Musím shodit celou nápravu jak to popisují v dílenské příručce nebo mohu udělat každou stranu zvlášť? tj. uvolním brzdové trubky a bovden ruční brzdy, sundám tlumič, pero povolím roub a vylačím naprvu doku tak aby uložení šlo vylisovat ven? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...