Přejít na obsah

Osasco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Osasco

Učeň

Učeň (3/14)

  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Mně se tedy zdálo, když jsem couval ve vysoké trávě, že si to spojku samo rozpojilo. Pedál se se samozřejmě nehýbal. Zbývá to vyzkoušet s papírovými krabicemi a nohou mimo pedál spojky. Je také možné, že se to liší podle motorizace.
  2. Fleky by mi ani nevadily, 3 roky, 50 tis. km, brzdění, ručka a vypadá to takhle. Z vnitřní strany je to o chlup lepší. Nejezdím ale každý den...
  3. Proč vlastně nepoužíváte Android Auto bezdrátově? Nefunguje?
  4. Přesměruje se vám z www.skoda-connect.com při stisku tlačítka "Přihlásit" na https://identity.vwgroup.io/signin-service ? Mně to totiž celou dobu normálně funguje. Ale asi mají ve Wolfburgu porouchanou správu jen u některých uživatelů. Každopádně ostuda VW i Škodovky, že si nedokážou pohlídat kvalitu IT dodávek.
  5. Mně to funguje normálně. Zkuste v prohlížeči Ctrl+F5 a znovu se přihlásit.
  6. Ten SOS modul má samostatnou baterku, diskutovalo se tu o tom.
  7. Také nechápu, proč stále existuje tolik lidí, kteří odmítají používat ruční brzdu. Když např. za někoho řídím půjčené auto, dojedu do cíle, tak je často majitel auta překvapen, že zabrzdím ruční brzdou... Já ji používám ve Scale vždy. V moderním autě jsem nikdy neměl problém se zamrznutím ruční brzdy (proč by byla v lanovodu voda?), přmrznutí destiček také není problém, zato jsem se již setkal s tím, že byla zatuhnutá od nepoužívání. Scala 1,6 TDI nemá dvouhmotu, proto také tak duní v nízkých otáčkách, ale zkoušet rozjíždět auto ve svahu na 3. rychlostní stupeň fakt nebudu, navic se autorovi motor točí po zpátku, proto také bylo doporučováno řadit zpátečku, pokud by se auto rozjíždělo dozadu. Jinak návod pro Scalu to uvádí zcela jasně: Činnosti při parkování vozu provádějte v uvedeném pořadí. › Zastavte vůz a držte sešlápnutý brzdový pedál. › Zajistěte vůz parkovací brzdou. › U vozu s automatickou převodovkou nastavte voli- cí páku do polohy P. › Vypněte motor. › U vozu s manuální převodovkou zařaďte 1. rychlost- ní stupeň nebo zpětný chod. › Uvolněte brzdový pedál.
  8. Eviduji všechna tankování a spotřebu mám dlouhodobě 5 litrů (posledních 11 000 km 5,09 l/100 km). Převážně dálnice. Za mě je nafta mnohem příjemnější na řízení než 1,0 TSI nebo i dokonce 1,5 TSI. Najedu za rok zhruba tolik, že budou náklady tak na stejno s těmi benzíny, ale pocit mám lepší z té 1,6.
  9. Předpokládám, že ta LTE anténa a zesilovač signálu funguje i při neaktivovaném bezdrátovém nabíjení, nebo ne? Zajímavé je, že ačkoli nemám telefon s bezdrátovým nabíjením, občas se na displeji objeví symbol "P" signalizující bezdrátové nabíjení... Další nejasnost mám s tím vypnutím polohy pro Android Auto, které musíme mít, aby se telefon spolehlivě bezdrátově spojil s infotainmentem. Pokud by byla poloha pro AA povolena (tedy například propojím kabelem), může AA přijímat GPS signál z GPS modulu auta nebo alespoň využívat jeho anténu? Poloha by pak mohla být přesnější, než když je získkávána pouze z GPS modulu telefonu, který je uvnitř auta.
  10. Verva Diesel ani benál si nepamutuju. Chtěl jsem totem vyfotit, ale pak jsem na to zapomněl.
  11. V Polsku stála nafta o víkendu na Orlenu většinou 6,99 PLN. V Poznani.
  12. Regenerace je udělaná tak, aby si ji běžný běžný uživatel nemusel nijak všímat, pokud jezdí s autem normální trasy, kdy může regenerace doběhnout. Ten algoritmus na řízení regenerace, je podle toho, co mi bylo řečeno, poměrně komplikovaný. Detaily ale neznám. Rozsvícená kontrolka znamená, že stupeň zaplnění DPF je už tak velký, že již auto vyžaduje aktivní spolupráci a jízdní režim se zátěží po tak dlouhou dobu, aby regenerace (spálení sazí) proběhlo úspěšně. Regenerace (spálení) může proběhnout (doběhnout) i při zvýšených volnoběžných otáčkách, ale trvá to neúměrně dlouho, myslím, že těch 30 min. odpovídá. Lepší je si toho nevšímat a užívat si dálniční jízdu s nízkou spotřebou :-)
  13. Opravdu ten bug na straně Androidu 11 je tam stále, zase jsem vypnul právo polohy pro aplikaci Android auto a už se to připojuje bezdrátově spolehlivě. Zajímalo by mě, zda může Android auto využívat data z GPS modulu auta nebo je také odkázaný na GPS modul v telefonu. Jestli ne, tak je vlastně jedno, že má vypnutou polohu.
  14. Tak to možná opravený není, teď se to zase automaticky nespojilo... Budu to testovat.
  15. Po aktualizaci Androidu 11 opraven bug, kdy muselo být vypnuto u Android Auto oprávnění na polohu, aby se telefon spojil s autem bezdrátově (pouze Android Auto, navigace oprávnění na polohu měla). Nyní vše funguje i s povoleným oprávněním pro polohu.
×
×
  • Vytvořit nový...