Přejít na obsah

b.jozka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení b.jozka

  1. Děkuji, pánové. Nejsem zkušený řidič a scala je mé první moderní auto. Takže přiznávám na rovinu, že se některé věci učím za pochodu. I proto jsem vděčný za tohle fórum ;-) Z příspěvků výše jsem pochopil, že mám parkovat ve svahu (mám tam oficiální parkovací místo, s tím nic neudělám) s ruční brzdou a případně zařazenou zpátečkou. Zamrznutí ruční brzdy se bát nemusím. To, co jsem popisoval, není závada. Ještě jednou díky, pomohli jste mi.
  2. Ahoj, snad jsem příspěvek umístil správně... Mám nové parkovací místo, na kterém stojím čumákem směrem do kopce (odhaduju tak sklon cca 10°). Když zařadím rychlost (zkoušel jsem 1, 2, 3) a pustím ruční brzdu, auto se cukavě rozjede nazpátek směrem z kopce. To asi nebude v pořádku, že? Teď mi nevadí používat ruční brzdu, ale v zimě by mi mohla zamrznout a abych nemusel za zadní kolo dávat pokaždé cihlu, plánuju objednat se do servisu (scala je stále v záruce, najeto 30 tisíc km). Máte někdo podobnou zkušenost, prosím Vás?
  3. b.jozka

    AdBlue

    Já jsem dneska dolil 10 l, protože už mi to ukazovalo dojezd 100 km a chtělo to dolít max. 10,25 l. Teď to min. a max. dolití neukazuje, zato je tam krásný dojezd 13 500 km :)
  4. b.jozka

    AdBlue

    No já právě nechci zmást to čidlo. Četl jsem, že když tam naleju víc, než to ukazuje že to chce, tak si to čidlo s tím neporadí a bude ukazovat že tam není nic.
  5. b.jozka

    AdBlue

    Ahoj, jestli to chápu správně, tak nepůjde nastartovat až adblue dojde úplně. Já mám teď dojezd pod 1000 km, protože mám koupený 10 l kanystr a hlásí mi to max. hodnotu dolití 9,5 l, tak ještě čekám. Ale když mi prodejce předával klíče, říkal mi, že to čidlo v nádrži adblue není úplně přesné, ať nedolévám do max hodnoty ale řadši třeba o 2 l míň. Na základě toho, co jsem si načetl, jsem rozhodnutý dolít všech 10 l, pokud to bude chtít alespoň 10,5 l. Jinak dám radši míň.
  6. Ahoj, protože teď jezdím průměrně jednou týdně a auto nemám možnost garážovat, přemýšlím o krycí plachtě, abych trochu prodloužil životnost. Přemýšlím nad něčím takovým. Stručně shrnuto potřebuju nepromovakovost a snadné upevnění (guma vespodu). Někde jsem viděl i jemnější látku zespodu proti poškrábání. A jinde i ochranu proti kroupám (materiál EVA jako u karimatek, ale to bylo jen na část auta a navíc se tím sbalená plachta hodně zvětší), proti kroupám mám pojistku... Používáte ji někdo? Případně co byste (ne)doporučili? Díky.
  7. Uznávám, že jste mě trochu znejistili, ale přijde mi divné, že bych si toho za těch 10 tis. mých km nevšiml. Stěrače jsem měl puštěné vícekrát v dešti a skoro při každé jízdě použiju ostřikovače... Kolega má taky scalu, poslechnu si to i u něj...
  8. Ahoj, stěrače mi neskákají, ale dnes (najeto cca 21 tis. km) mi začalo něco v palubní desce cvakat vždy když se stěrače zapnou a vypnou (dělá to i v automatickém režimu). Na funkci stěračů to nemá vliv, spíš je to otravné. Až pojedu do servisu s dalšími maličkostmi, tak to tam řeknu, jen mě zajímá, jestli to někdo na Scale řešil taky...
  9. Ahoj, taky mám rámy u sebe i spolujezdce vyměněny a zatím (najeto cca 500 km) je to v pořádku.
  10. Díky, podotýkám že jsem fakt začátečník, takže abych si to shrnul: Nejprve bych to vyčistil a odmastil (hadřík a jar), opláchnul, osušil a pak tím mikrohrotem nanesu barvu. Nemusím tam dávat nějaký základ a pak to leštit? Na videích, co jsem sledoval, je to docela věda a hlavně nechci mít doma spoustu věcí co použiju jednou za čas...
  11. Ahoj, dneska jsem na kapotě objevil 2 škrábanečky (4 mm). Přikládám foto jednoho z nich. Nijak zvlášť mi to nevadí, počítal jsem s tím, že se něco takového časem objeví. Zatím si říkám, že bych to neřešil a až toho bude víc, nechám to přelakovat. Ale znepokojuje mě, že by to mohlo začít rezavět. Zdá se mi ale hloupé pokaždé když objevím něco takového jezdit si to nechat přelakovat. Můžete mi poradit, prosím? V tomto jsem nezkušený, tak bych nerad udělal nějakou hloupost.
  12. Ahoj, děkuji Vám, uživatelé fóra. Díky zdejším informacím jsem si ověřil, že mi sedačka padá opravdu a už jsem objednaný v servise. Tak snad to bude ok. Zatím se tvářili že je jim tento problém známý...
  13. Aktualizace po měsíci (najeto cca 2,5 tis. km): Dnes se mi stalo znovu, že mi vypadl signál GPS (kontrolka u SOS tlačítka přestala svítit). Mám mobil na stojanu vedle displeje, takže jsem byl připravený - vytáhl jsem kabel z mobilu a dojel jen podle navigace z mobilu. Je ale pravda, že pár dní zpátky jsem zkusil režim "soukromí" přepnout na jiný. Tak teď přepnu zpátky na soukromí a uvidím, jestli se chyba zopakuje. Aktualizace: Bohužel to zase vypadlo (kontrolka SOS zhadla) i při režimu soukromí. Pomohlo mi zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat. Pokud se mi to bude objevovat častěji, natočím to na video a hurá do servisu. Fakt nepotřebuju, aby mi blbnula navigace. Podobné záležitosti se řeší i v tématu SOS tlacitko Scala pokud by to někoho zajímalo...
  14. Ahoj, tak abych to (snad) uzavřel, vyměnili mi světlo v rámci záruky. Na protokolu mám uvedenu cenu 3 tis. Kč (neplatil jsem to), ale ať víte kolik to asi orientačně stojí v autorizovaném servisu.
  15. Ahoj, dneska jsem objevil v brzdovém světle kapky vody (viz foto). Za posledních pár dní tu nepršelo ani jsem nebyl v myčce. Trochu jsem si o mlžení světel početl, takže fyzikálně tuším, jak to vzniká. Prosím Vás o radu - mám to jít reklamovat? Může to autu ublížit? Záruku mám ještě 3 roky nebo 85 tis. km. Časově na tom nejsem nejlépe, na podzim by to mělo být lepší, tak si říkám, že bych to zatím zkoušel sledovat (za jak dlouho to zmizí, jestli se to neobjeví i na dalších světlech atd). Co myslíte?
×
×
  • Vytvořit nový...