Přejít na obsah

kpetr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kpetr

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pokud by Vás zajímala spotřeba při služebním využití auta .... s novým autem jsme vyrazili ve 4 lidech + plný kufr do Slovinska. Průměrná spotřeba nového auta 5,5 l/100 km. V únoru jsme byli na horách v Rakousku (3 lidé + rakev na střeše) s průměrnou spotřebou 5,8 l/100 km. Jinak běžná spotřeba dle aplikace CCS Carnet 5,2 - 5,5 l/100 km při "služebním" způsobu jízdy (většina jízd v jednom člověku + lehce nad rychlostními limity). Spotřeba je na turbo benzín celkem fajn, ale jen srovnání s mým předchozím RAPIDEM 1,4 TDI ... na dovolené jsem s ním neměl problém ujet 1.300 km na nádrž vrchovatě naplněnou přes ovzdušňovací pojistku (do nádrže se mi vešlo cca 60 litrů nafty, i když je oficiálně její objem 55 litrů). V případě 1,0 TSI ujedu 800 km a už abych hledal benzínku ...
  2. to Rafaka ... s jakým autem jsi jezdil před RAPIDem?
  3. kpetr

    Motor 1.0 TSI

    Myslím, že to je klasický příznak přechodu ze 4 válcového motoru na 3 válcový :-) Já už mám na 3 válcových RAPIDECH najeto cca 180 tis. km a teď mi přijde nějak divné a nepřirozené, když jedu 4 válcovým motorem :-)
  4. Pokud se bude kontrolovat pravidelně stav oleje, tak se snad proboha nemůže stát, že se rozsvítí kontrolka stavu oleje (s výjimkou proražení olejové vany). Já jsem ve 20 tis. km doléval 0,5 litru oleje ... musím dodržovat servisní intervaly, bo mám služební auto. Jinak bych olej měnil po 15.000 km.
  5. kpetr

    Závady

    Mám služebního RAPIDa 1,0 TSI 81 kW od 07/2019 a mám najeto 30.000 km. Trochu se bojím o výdrž spojky, která při rozjezdech do větších kopců při plně zatíženém autě dostává docela zabrat. Rozhodně doporučuji potencionálním zájemcům přikoupit Asistent pro rozjezdy do kopce. Tento režim malý tříválec principielně moc nedává. Jinak chlapi ... když už do přímovstřikového benzínu tankujete u low cost pump, tak se přimlouvám o aditivaci benzínu (VIF apod.). Pokud toho moc ročně nenajedete, tak kupujte alespoň benzín s oktanovým číslem min. 98 kvůli absenci biosložky. Zatím bez problémů a závad. Nicméně si troufnu tvrdit, že každé auto je spolehlivé, když se o něj staráte :-) Ještě mi trochu v žaludku leží Start Stop systém + inteligentní dobíjení ... které nemusí dělat úplně dobře akumulátoru.
  6. Tak to je možná jednodušší se podívat pod auto :-)
×
×
  • Vytvořit nový...