Přejít na obsah

kurvínek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

665 zobrazení profilu

Oznámení kurvínek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak nakonec to byl jen ulomenej kabel těsně za konektorem na cívce startéru. Jak je to pod krytem baterky, nebylo nic vidět. Takže jako správnej kutil, spravila to čokoláda:))
  2. Je to manuál. Takže teoreticky by to měl být ten červeno černý už od spínačky? To je ten spínací? Když to píchnu přímo na spínačce, budu vědět jestli je v háji. Teď je to prostě zrovna zase dobrý. Jinak díky:)
  3. A ještě teda, co případně nějaký relé...?:/
  4. Jj, ve většině případů je to ok, ale už mě to málem nechalo třicet kilaku od baráku... Tak by to asi teoreticky šlo. Startér jsem nikdy neřešil, dostanu se na něj z vrchu, nebo musím spodem? Případně repas nebo novej? Pokud spínačka, tak novej spodek (přepínač) ? Je tu nějaký vlákno jak na to?
  5. Chápu, princip startéru je jasnej, ale jak píšu, děje se to jen někdy...jako nárok by měl, je mu bezmála dvacet, i když se většinu života jen tak válí:))
  6. Jj, takže bych musel bejt připravenej na chvíli, kdy to v poloze start se startérem ani nehne a tak budu vědět, že je to spínačku (že šťáva jde, nebo naopak) Ale jak píšu, stane se, že třeba patnáct startů ok a pak to prostě nejde. VAG neřekne nic? Ty spínačky nějak běžně odcházej ? Elektrikář by startér po přeměření aniž by se musel sundat, nějak jednoduše poznal, přestože to v tu chvíli bude zrovna jako naschvál ok ?
  7. Jj, pokud dobře rozumím pokud by bylo cokoli s imobilizerem, startér by točil, chytlo by to a hned zhaslo...?
  8. Tou čtečkou to nebude, kontrolka imo nikdy nebliká. Klíče jsem zkoušel oba, chovají se stejně, když je to mrtvý, nejde ani jeden a naopak.
  9. Typoval jsem jednotku imo., protože to vyhodilo tu chybu. Nevím co je na tom pravdy, někde jsem našel, že jednotka imobilizéru je součástí budíků...? Myslel jsem třeba oxidace na pinech, kabel apod. Protože startér jindy točí normálně, typoval bych to na tu spínačku teda. Jak jednoduše vyloučit to nebo to? Díky moc!
  10. Radu zkušeného elektrikáře. Octavia I 1.9 TDI ASV. Pouze v některých případech nejde nastartovat. Po zapnutí klíče kontrolky jako obvykle, žhavení i imo zhasne, nebliká, poloha startování, startér ale netočí, následuje několik marných pokusů, opětovné zamykání, vytažení pojistek nad baterkou, pak jako zázrakem vše v pořádku, třeba patnáctkrát bez problémů a pak je to tu zase. Vyloučit mužů čip v klíči, vyzkoušené oba. Čtečku na spínačce zřejmě taky, kontrolka ima nikdy nebliká. Baterka v tu chvíli 12,3 V. Napíchnuto, chyba (jednotka imo) 01314 (komunikace řídící jednotka motoru) Kontrola pinů ECU, bez oxidace. Kouknul bych ještě na jednotku imo, ale nevím kde v palubce hledat. Věděl by někdo co s tím ?
×
×
  • Vytvořit nový...