Abych nebyl negativní, začnu pozitivy:
- lepší umístění displeje, sice není tam, kde by měl být a to aspoň o 10cm výš, ale je to lepší než v Octavia III
- lepší konektivita přes BT pro Apple Carplay, načte se automaticky samo, konečně :)
-
Negativa, věci které nechápu
- každý třetí start cca zahlásí nefunkčnost parkovacího asistenta, musím vypnout zapnout motor
- nemožnost vypnout asistenty řízení, hlídání čar napořád
- nemožnost nechat zapnutá světla, nutnost zmáčknout vždy po startu
- pouzdro na brýle nad zpětným zrcátkem - u předchozího modelu se dalo zmáčknout celé pouzdro a vyklopilo se. Teď je potřeba nahmatat část pro otevírání a naopak při zavírání se nesmí tato část zmáčknout, jinak se pouzdro zase otevře, zkoušel to vůbec u testování někdo?
- těch pár tlačítek pod displejem, které by měly být nejvíce používáné jsou prakticky nanic, proč tam je nastavení tlaku kol? To používá člověk 3x za rok? Proč tam není programovatelná možnost nebo něco, co se používá častěji, typu teplota mínus teplota plus.
- Než se načte displej, vychladí nebo vyhřeje se interirér tak jak nechci, funkce klimatizace vždy tak minutu nedostupná
- Škodovácká mapa je totálně mimo, často navede do protisměru nebo někam úplně mimo
- Písty u kufru, když ho nechám otevřený třeba 10 minut tak nejde skoro zavřít, je potřeba použít hrubší síly, nechápu
- Laura je prakticky úplně k ničemu, nerozumí nebo udělá přesný opak (Lauro, přitop a ona sníží teplotu.. )
- pro větší telefony je přihrádka k ničemu, když je v telefonu kabel na nabíjení, výdechy klimatizace neumožňují připevnit jakýkoliv stojan na telefon, takže se musí válet někde kolem řadící páky
Jinými slovy, vše co fungovalo u modelu III je teď nepoužitelné u modelu IV, pro mě velký krok zpět. Hlavně že svítí logo škoda pod dveřmi