Přejít na obsah

hudecl

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli hudecl

  • Narozeniny 9.10.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    277714592

Oznámení hudecl

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pokud bych směl tu maličko přidat nějký ten svůj rozum, potýkal jsem se s tou samou "závadou" neblikání směrovek při zamykání auta dálkovým ovládáním. Postupoval jsem stejným způsobem a to nejprve kontrola nakódování funkce potvrzení uzamčení vozu v ŔJ. Ale volba byla zapnutá. Čili jsem přistoupil k dalšímu zkoumání důvodu nefunkčnosti blikání. Nakonec jsem zajel za kamarádem, který má VAG a pomocí něho jsem to nakonec rozloupl. Po dlouhém hledání jsem v diagnostice zámků dveří našel, že zámek levých zadních dveří nepotvrzuje stav zamčeno. Po dlouhém hledání a rozebírání jsem nakonec našel vadný (uhnilý) konektor ve sloubku B, který vede do zadních levých dveří. Po jeho opravě auto každé zamknutí vesele potvrdí blikáním...
  2. Ohledně samovolného spouštění originálního alarmu v mé Fabii 1,4 55kW jsem v te době, kdy se s ochotou samovolně spouštěl alarm hlavně v časných nočních hodinách, dělal všechny možné i nemožné věci. Postupně jsem překontrolovával všechny snímače, které jsou za spuštění alarmu zodpovědné. První byl samozřejmě odpojen snímač pro hlídaní vnitřního prostoru. Ihned se zdálo, že bude problém odstraněn, ale to nesmělo být vlhko či déšť, v té chvíli jsem měl závadu zpět. Nakonec jsem rozebral snímač v zámku zadních dveří (ten mikrospínač je opravdu na první pohled zvláštně konstruovaný), nastavil mechaniku zámku, to samé jsem provedl se zámkem LZ dveří, které občas neohlásily potvrzení uzamčení dveří, vyměnil konektory na sloupku B pro svorkování vodičů do dveří. To samé jsem provedl na sloubku na druhé straně auta. A co se mi nakonec ukázalo jako největší problém, bylo místo pro svorkování na sloupku C. Pravděpodobně tam někudy zatékalo a veškerá vlhkost se srážela na konektoru, který byl uplně mokrý. Po očištění, zatmelení okna a malé úpravy spočívající v jakoby stříšce nad těmito konektory, je od samovolného spouštění alarmu klid. Ať je déšť jakýkoliv. Toto jsem provedl někdy v březnu a mám klid. A sousedi také.
  3. Dobrý den, já mám Fabii Combi 1,4 55kW a spotřeba se liší jak od ročního období, tak samozřejmě ujetých vzdálenostech. Na dlouhou trasu se mi podařilo stlačit průměrnou spotřebu na 4.9l, ale při městských pojíždkách je to zase tak nějak kolem 7,5. čili průměrně spotřeba vychází na 6,3 litru v létě, v zimě roste na 6,9. Jak podle počítače, tak podle kalkulace při tankování.
  4. Měl jsem úplně stejnou závadu, i když se maličko jinak a pro mě i zvláštně projevovala. Při zamykání auta dálkovým ovládáním se všechny dveře zamkly v pořádku, při tomtéž zamykání, ale zevnitř od řidiče se mi levý zadní zámek zamknul a ihned odemknul. V servisu mi odborníci pověděli, že je to vadný zámek levých zadních dveří. Ale má povaha mi nedala a dal jsem se do zkoumání. Po rozebrání onoho již zmiňovaného svorkového místa pr konektory na B sloupku, jsem našel nějakým způsobem "uhnilý" jeden z konektorů. Po překonektorování a opravě tohoto místa mi začalo vše fungovat tak, jak má. A navíc se zamknutí auta dálkovým ovladačem potvrdí bliknutím směrových světel a to opakovaně. Což bylo před tím pouze sporadicky, nicméně v servisu mi pověděli, že toto je bežbá věc u Fabii, tak nevím.
  5. hudecl

    ALARM

    Tak se samovolným spouštěním alarmu mám problémy úplně stejné, vždy se problém objeví, několik dní zlobí a pak dá zase na půl roku pokoj. Už se chystám na vyčtení důvodu vyvolání alarmu z jednotky. Tak doufám, že to pomůže.
×
×
  • Vytvořit nový...