Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gil

Uživatel
  • Připojeno

  1. Bohužel v interiéru i v RSu klasické žárovky
  2. Luxusní sleva pro fyzickou osobu, gratulace. Já objednával cca před 14dny něco podobného
  3. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    Můžeš nahlásit kolik chceš pojistných událostí, akorát u každé zaplatíš spoluúčast. Jakákoliv oprava v autorizovaném servisu nesnižuje cenu vozidla kterou by jsi musel doplácet - z toho opravdu mít strach nemusíš
  4. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    Tipl bych si,že u toho GTD bude nějaký finanční háček (akontace), já bral Golf variant
  5. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    Taky jsem tento týden vracel a vše proběhlo stejně jak píše NickRabit. Karosérii prošel opravdu poctivě, vše zapsáno i úplné maličkosti, ale vše ok a akceptovatelné. 25minut a hotovo.
  6. Gil odpověděl na Claw's téma v Ostatní
    Na infolince ti ani nic říct nemůžou, protože odprodej si vyřizuje každý dealer samostatně a záleží na něm kolik po tobě bude za dva roky chtít
  7. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    Objednat nové můžeš v budoucnu kdekoliv vrátit musíš tam kde jsi koupil
  8. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    No hlavně ve smlouvě je myslím 6 týdnů čekačka po termínu jinak platíš sankci
  9. Gil odpověděl na Buxisek's téma v Elektrika
    http://www.aliexpress.com/item/Pair-Car-Vehicle-Auto-Safety-Seat-Belt-Metal-leather-Buckle-for-Skoda-Skoda-Octavia-Rapid-superb/1658372326.html Taky řešení
  10. Gil odpověděl na jakub.jozif's téma v Ostatní
    Mám objednaný Yeti s dodáním do konce července. Jinak Yeti žádný skladem není a kdyby někdo chtěl v této akci vyu+-žít tak asi až po novém roce. Čekal jsem, že budou mít nějaké skladovky, ale už i Octávky jsou jen v dieselu což je ptákovina brát a jinak se musí počkat na výrobu 1-3 měsíce
  11. Zdravím pánové, dlouho jsem tady nebyl a jak tak pročítám fórum hle vidim Okay. Vzhledem k tomu, že Okay je můj zaměstnavatel tak jen pro upřesnění některých výroků zkusím napsat neco k tématu. 2viewer: Viděl bych dle tvého popisu, že problém nené na straně prodávajícího, ale na straně servisu. Servisy obecně mají zájem na tom aby závadu našli, protože za to dostanou honorář. V případě zaručních nic extra (platí výrobce-dovozce apod.) v případě pozáručních je většinou jejich zisk podstatně větší. Jinak jestli budu moct pomoci rád to udělám, písni na mail. 2houmík: Garantuji ti, že 2-3 jakost na prodejnách není, protože reklamace je to co obchodníka stojí peníze pověst apod. Nakupujeme pouze od výrobců co se týká značek (žádné velkoobchody) a když se podíváš na skladbu sortimentu, tak je tam od nejlacinějších sraček po nejvyšší řadu modelů renomovaných výrobců. 2-3 jakost nikoho neuživí dlouhodobě 2 Peterer: Co se týká jakosti - viz 2houmik Aktuálnost modelů je zcela standartní a když porovnáš s EW nebo Datartem tak jsou tam stejné modely. Končící modely kupuje každý včetně zmiňovaných, ale prostě se na nich ukazeje cena. Jinak nižší ceny se u nás dosahuje minimalizováním nákladů, které však trápí spíš nás zaměstnance a málo kdo zažil jak se opravdu šetří na každé prkotině. 2 murder: Věřím, že tvůj systém je mnohem úspěšnější, ale přál bych ti stát na druhé straně . A k tomuhle "Třeba nastavené podmínky LG ok my vám necháme ty televize za 50% je to stejně výběhový model, ale reklamace si řešte jak chcete. Přesně tohle je obchodní politika firem podobných Okey." můžu napsat jen, že absolutně nevíš o čem píšeš a bohapustě plácáš nesmysly. Konkrétně korejci jsou ti co nechtějí slevnit ani Kč a nikdo nepůjde do kšeftu bez záruky dodavatele, protože by na tom v konečném důsledku prodělal i gatě. Trochu jsem se rozepsal víc než jsem chtěl. Rozhodně nechci rozvinout flame, jen jsem napsal svoje poznatky od zdroje. Než chránit svého "chlebodárce" chtěl jsem případně pomoct viewerovi
  12. Gil odpověděl na příspěvek v tématu v Ostatní
    Tak proč zakládáš téma když jsi to už četl???
  13. Gil odpověděl na příspěvek v tématu v Ostatní
    Už se to tu řešilo, v zahraničí byly RS-a bez xenů
  14. Gil odpověděl na romanm's téma v Elektrika
    Nová sada v "bazaru" cca 1500,-

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.