-
Kodování Octavie IV
Volant jsem samozřejmě držel oběma rukama. Problém je, když jsem to trhnutí nečekal. Navíc se mi zdá, že lane assist je v nové oktávce o dost agresivnější a zasahuje i když není třeba. V současném autě (Passat) mám taky lane assist a taky s ním nemám problém, protože si ho aktivuju, jen když potřebuju a pamatuje si navíc poslední nastavení.
-
Kodování Octavie IV
Naprostý souhlas. Teď jsem měl na 2 dny O4 2.0TDI 85kW manual půjčenou. Vypnul jsem si lane assist. Potom jsem jel po úzké okresce lemované bílýma čárama, na které se tak tak vyhnou dvě auta. Při míjení protijedoucího auta jsem si samozřejmě musel najet na čáru. V tom okamžiku se mohl lane assist zbláznit a trhnul mi volantem směrem k protijedoucímu autu. Ty vole, prdel mi v tom okamžiku byla schopná přestříhnout stovku hřebík. Teprve pak jsem zjistil, že auto si samo assistenty zapíná. Nechápu. Tohle se hodí na dlouhou štreku na dálnici.
-
Krytka na plusovom a minusovom pole
Z logiky věci bych zakrytoval ten, který není připojen na kostru, to jest obvykle + pól.
-
Křižovatka, přednost v jízdě vs vodorovné dopravní značení
JJ, magorů za volantem a pitomých křižovatek je fakt hafo. Co se týká té čáry, tak já se řídim tímhle (+ občas se snažím zapojit rozum :-): Před příčnou čarou souvislou nemusíme bezpodmínečně zastavit vozidlo, pokud křižovatka není řízena světelnými signály ani policistou, a my reagujeme na značku „Dej přednost v jízdě!“ nebo „Stůj, dej přednost v jízdě!“. V reakci na tyto značky můžeme příčnou čáru přejet a opatrně a nízkou rychlostí popojedeme dál, až do místa, ze kterého máme rozhled na hlavní pozemní komunikaci. Reagujeme-li na značku „Dej přednost v jízdě!“, pak není bezpodmínečně nutné úplně zastavit vozidlo. Reagujeme-li na značku „Stůj, dej přednost v jízdě!“, pak jsme povinni zastavit vozidlo na takovém místě, odkud máme do křižovatky náležitý rozhled, přitom příčnou čáru souvislou smíme přejet. Zdroj třeba tu: http://www.schroter.cz/zn11vod/znvodor-v5.htm a http://www.schroter.cz/zn11vod/znvodor-v6a.htm
-
Křižovatka, přednost v jízdě vs vodorovné dopravní značení
Znám to tam a zastavuju tak, abych měl do křižovatky náležitý rozhled tj. u té přerušované čáry....
-
Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Nemám nic proti regloskopům. Chtěl jsem tím jenom říci, že stínítko je prťavé a každé světlo se nastavuje zvlášť. Takže mechanik, který není pečlivý, třeba nastaví jedno světlo o chlup pod čáru a druhé nad čáru. Když pak posvítím na zeď, je na první pohled vidět, že svítí každé jinak.
-
Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
Po té, co jsem reklamoval nastavení světel (levé svítilo na 20m asi 20cm níže), jsem byl přímo u seřizování na dílně. Na regloskopu bylo opravdu levé o pár mm níže. Technik mi pak řekl, že to až tak rozhozené nebylo. Tak mu povídám, že pár milimetrů na regloskopu, který je vzdálen dejme tomu půl metru od světlometu, dělá dost velký rozdíl v dosvitu.... Pokud tedy mechanik pořádně nenastaví pozici regloskopu a opravdu se pořádně nedíva na jeho stínítko, případně nemá nějaký regloskop, který mu přímo říká, kterým směrem nastavovat, nenastaví světla nikdy přesně. Btw. měli tam ten samý regloskop Hella SEG IV-DLLX, jako máš na fotkách.
-
Odstranění samolepek ze clony spolujezdce
Na flašce na fotkách vidím nápis 70% Isopropyl ...
-
Full LED s AFS - zkušenosti, problémy
S autorizákem a jejich "seřízením" světel mám opakované nedobré zkušenosti. Po seřízení jsem se divil, že světla nějak divně svítí a nic nevidím. Postavil jsem auto proti zdi a na necelých dvaceti metrech byl rozdíl mezi pravým a levým asi 30cm! Reklamoval jsem nastavení a nastavili to znovu. Přijímací technik se divil, jak jsem si takového drobného rozdílu vůbec mohl všimnout. Po opětovném seřízení svítiliy stejně ale moc nízko. Takže jsem vzal imbus a seřídil sám na předepsaný sklon. Opravdu jsem mohl docela dost přizdvihnout. To byla oktávka s AFS xenony. Teď mám Passata s full LED a tam mi sami od sebe bez vyžádání při 60k km "seřídili" světlomety. No vidím úplný kulový svítí to nízko a rodíl pravá-levá asi 20cm. Při tom předchozí nastavení dělali při 30k km (auto měl kolega) a svítilo úplně suprově. Takže opět reklamace. Pokud se jim to zas "povede" beru do ruky imbus....
-
Možnosti kódování u OIII
Ahojte, na VW fóru jsem nalezl toto: https://uloz.to/!5kOO6lcuew6z/mqb-codierungen-docx Mohlo by se hodit...
-
Vaše spotřeba
-
Drnčení plastů a pazvuky v interiéru
Zatím to vypadá, že pazvuky a vrzání palubky byly odstraněny její výměnou, poté co mi bouchly airbagy do xichtu.
-
Hluk při zatočení do leva
Na podzim u příležitosti opravy auta po nehodě, kdy mi ženská nedala přednost a trefila mě mj. na levé přední kolo, jsem nahlásil dlouhodobý problém při zatáčení doleva - zesilujících hluků od motoru a hučení motoru hlavně při akceleraci. Po opravě se už hluky neozývají. Od té doby mám najeto cca 12k km. Bohužel jsem se nedozvěděl, čím to vlastně bylo, automechanik "měl dovolenou a nenechal zprávu". Připadá mi to, že se tím ŠA nechce zabývat, když to musejí opravovat na jejich náklady.
-
Hluk při zatočení do leva
Nojo, ale já mám 2.0 TDI a půjčené taky obojí manuální převodova . Pak jsem měl půjčenou 1.6TDI DSG a ta byla potichu. Teď jsem jel do krpálu s naloženým přívěsem na dvojku a hučelo to jako kráva. Tak to zkusím nahrát a uvidíme.
-
Hluk při zatočení do leva
Měl jsem auto opět v servise s tím, že závada nezjištěna a že mám to hučení nahrát na mobil.... Náhradní auto mimochodem hučelo úplně stejně.