Přejít na obsah

attim

Uživatel
  • Počet příspěvků

    206
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení attim

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

36

Popularita

  1. Automatika ve smyslu např. pokud jsou zapnuté stěrače a začnu couvat tak ostrikni kameru. Prostě to lovení v menu mi vadí. Ale jasně, nic zásadního to není. Mimochodem ostřik světel jsem neobjednal právě proto, že to je k ničemu :)
  2. Ostřik kamery funguje, ale mám ho pokaždé manuálně spouštět? Nemám zadní stěrač a přitom by stačila nějaká jednoduchá automatika. Co se týká VC, teplotu oleje tam mám (MR2023), spíš mi to přijde jako nevyužitý potenciál.
  3. U mě O3 110kW TDI manuál Style > O4 110kW TDI DSG Style. Doba dodání 4 měsíce. Mám ji zatím krátce, obával jsem se hlavně jak to bude s infotainmentem, ale zatím bez jediného problému, vše je k dispizici hned po startu, žádné chyby, v pohodě. Ovládání je úplně jiné než u O3, ale zvykl jsem si rychle. Ano vadí mi absence tlačítka pro start-stop, vadí mi ovládání klimatizace, ale co už, tak to je. Určitě lepší světla (matrix), spotřeba zatím horší, ale to přikládám syrovému motoru. Aerodynamický hluk mi přijde podobný, jízdně +/- taky, ale nepoužívám to jako sportovní auto, to taky není. Pravdou ale je, že O3 už jsem znal a věděl jsem kdy přijde limit, tady mi to chvíli trvalo, nějak jsem tomu autu nevěřil. Možná to má co dělat s jiným posazem, je vyšší než v O3. Jo a sedačky, v O3 jsem měl ty sportovní - taky žádná sláva, ale tady mám jen základ a ty jsou fakt nic moc. Asi jsem si měl připlatit - ale 65tis za ergo seats mi přišlo fakt hodně. Jinak výdechy klimy mě taky vadí, stejně jako nespolehlivé Qi nabíjení. O to mi ani tak nejde, ale - když se telefon nabíjí Qi, ukáže se hláška a za chvíli zmizí. Když se ale z nějakého důvodu nenabíjí, tak tu hlášku musím potvrdit. Nechápu proč. Konečně má Kessy i na zadních dveřích. Zadní kamera je k ničemu když zaprší a rozlišení taky nic moc. Zklamání je z virtual cocpitu a jeho malých možností nastavení a zobrazení.
  4. Co se týká LED světel, máme doma VW Polo GTI s LED, jsou to klasické paraboly, do kterých do pálí LED diody, žádné dynamické moduly. Oddělené potkávací a dálkové. Pokud porovnám s xenonem OIII před FL, svítí to minimálně stejně, spíše o něco lépe. Pokud budou LED v OIII FL aspoň takové, za mě úplně dobrý
  5. Já jsem napsal, že motor byl v nouzáku - pro odborníka jako jsi ty je to jasná informace, nebo ne ? Ale hlavně jsem se ptal na tu kontrolku, o tom to celé bylo. Nechtěl jsem po nikom diagnostiku závady, to snad bylo jasné z prvního příspěvku. Pro mě ale přeci jen debata o něčem - asi to bude něco s tempomatem zdá se, což mě teda nenapadlo. A taky jsem se dozvěděl kdo je tu odb(p)orník, takže u mě dobrý !
  6. No a u mě to bylo oranžově - viz foto. Proto jsem se ptal tady, jestli už to někdo neviděl. No tak to jsem rád, žes tam byl se mnou a víš jak se to chovalo. Ty to možná nepoznáš a je mi jedno co si myslíš, ale mě jel motor v nouzovém režimu. To znamená, že auto jede, ale blbě, tzn. turbo bez tlaku, nejde to víc jak cca 80, děsný, chvilku jsem s tím jel než se dalo zastavit. Kromě toho blikající kontrolka žhavení znamená přesně toto - nouzový režim. Pokud by tam nešlo palivo, nejelo by to vůbec. Ty jeden odborníku :kol-31: Barbossa> nene, je to v sérii.
  7. Půjde to do servisu to je jasný, já jen že tu kontrolku jsem v manuálu nenašel. To co psal PyroSVK bude blízko, akorát mě to svítilo oranžově. A pro info, ve chvíli, kdy to začalo svítit, byl tempomat už vypnutý. A jak jsem poznal nouzový mód ? Ty woe to je otázka - jednoduše, úplně to přestalo jet, turbo bez tlaku. Zastavil jsem, po vzoru windows vypnul-zapnul motor a už je to OK
  8. Ahoj, dnes se mi najednou rozsvítila kontrolka chyby motoru (na obrázku zrovna není, protože bliká - je to kontrolka žhavení) + ještě jedna, o které jsem v manuálu nic nenašel. Motor jel v nouzovém režimu. Nevíce někdo co to je ? A ještě jedna fotka i s druhou kontrolkou
  9. attim

    Superb III

    S tím modrým podsvícením to bude tak, že v interiéru imho byly takové ty namodralé zářivky jako tomu bývá na autosalonech a díky tomu vše vypadá do modra. Foťák už s tím pak nic neudělá.
  10. Mám na Boleru následující problém: někdy častěji, jindy méně často, ale vždy ráno (auto stojí venku) se stane, že Bolero se začne chovat jako kdyby jsem se dotýkal displeje a dělal nějaké volby. Dělá to ale úplně samo - tedy samo mi např. přepne na jinou stanici, nebo uloží stanici, vleze to do menu apod. Sranda je, když mám zrovna přepnuto na menu telefon - to potom vesele telefonuje na všechny strany. Prostě si to dělá co chce - vždy to trvá jen chvíli, dejme tomu minutku a potom už to je OK. Jednou nebo 2x už jsem také viděl stav, že rádio vůbec nereagovalo na dotyk. Jednou stačilo vypnout-zapnout, podruhé se to spravilo až po vypnutí motoru. Další sranda je, že když s tím jedu do servisu, tak se to samozřejmě neprojeví. Neřešil jste to už někdo ?
  11. attim

    FIII vs konkurence

    Už existuje nějaká studie o 350tis km na 1.2TSI ? Kde ? Pokud ne, je to jen jedna paní povídala aneb diskuze snese cokoli V nové i20 jsem nejel, jel jsem v té staré s 1.4 motorem a ten motor byl jedním slovem hroznej. Línej dole, línej nahoře, jediné jeho pozitivum byla cena. Plasty teda taky žádná hitparáda - čímž neříkám, že se mi nová šetřící móda tvrdých plastů nějak líbí. Nelíbí a v O3 už mě sere ten tvrdý plast ve dveřích nahoře.
  12. Pořád bych raději čtyřválec 1.2 než menší objem, o válec míň a papírově vyšší hodnoty. Každopádně těch 200Nm bude ve velmi omezenemém rozsahu otáček a s tím, jak jde motor vytáčet to nemá co dělat. Bohužel doba a regulace si to žádají. Uvidiím, snad 1.2TSI přetrvá aspoň ten rok či dva, než budeme měnit auto ženě. Pokud bych měl na výběr pouze třívalec, byl by to diskvalifikační parametr a museli bychom se kouknout po jiném autě i za cenu, že to bude třeba vyšší třída a dažší...
  13. attim

    Fabia III

    Není, v tu dobu v CZE verzi ještě F3 nebyla. Objevila se tam cca po 12hod (vím to, koukal jsem různé jazykové verze) Ale ať to neplevelíme nesmyslama - hutně vybavené auto bude skoro za 400, ale s tím se dalo počítat. Když to tak vezmu, za 350 v listu se dá pěkně vybavená a vybarvená F3 s 81kW TSI. Za mě ceny celkem rozumný.
  14. attim

    Fabia III

    Ofiko CZE verze ? Kde ? Ale to je fuk, každopádně to tam je ... na prezentacích jsou různá pěkná kola, ale nabízená nejsou - kupříkladu s Color Concept pouze 16" v jednom designu
×
×
  • Vytvořit nový...