Přejít na obsah

rayx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1088
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Návštěvy profilu

5260 zobrazení profilu

Oznámení rayx

  1. Nevíte někdo, co blbli s posledním updatem ECE P195 pro colomba? Se jim na portáte na chvíli objevil update 202148, link je stále živý, je to o malinko menší než 202145, už ale není pro VINka nabízen ...
  2. rayx

    Chyba p0420

    @Petr.gr Něco cituješ, asi si to pořádně nepřečteš a hodnotíš to jako blud a pak tu píšeš nějaké obecné pravdy, který takto ale výrobce nepoužil na BZB a CDAA motory. Pokud tě to zajímá více, zkus si k přesně k těmto dvěma motorům něco přečíst, nastudovat ;-)
  3. To je mazec, tohle bylo kousek od blízkého setkání ... Ventilů s písty :-) Origo VAG díl má ty zuby na stromku "kalený", to cos tam měl je jasný bláto, podle loga Engineteam/KMS, kterým furt lidi baštěj, že maj něco společnýho s pravým KS KolbenSchmidt ...
  4. Tak to je double mazec, tos opravdu narazil 2x na specialisty ... V asi 6/2014 měnit rozvod v cca 165tkm, aby to po 75tkm zase strouhalo víko rozvodů, evidentně kvalitativně špatné díly kdoví odkud ... Tak, a když tedy měníš podruhé, tak někdo něco řádně podělal, když po 6tkm je tu opět problém a rozhozená synchro. Nevím jak nyní jdou ceny v Praze, ale někdo se Ti na tom učí, nevěřím, že by to byly autorizáky, ať už si o nich můžem myslet co chcem :-) Dals aspon požadavek, aby použili VAG díly a ne nějakou Ashiku či jiný bláto?
  5. Obávám se, že u Tebe je to skokan a brzy to může být potkan ... Zásadně tedy více nestartovat! Tohle nebude mít ani souvislost s časováním sací vačky, který by taky mohlo zlobit ale ne v tomto případě. Stromek/jeho šroub se sám od sebe nepovolí, pokud není šroub padělek nebo není dotaženo podle předpisu, záleží, co tam ten expert při výměně ve 160tkm dal za napínák ... Takže po cca 76tkm najetých od výměny rozvodu takový nadělení :-( https://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/page/113/?tab=comments#comment-2155802 tak ještě koriguji, napínák sis koupil sám, cos tedy vybral za díl a kde koupený? https://forum.skodahome.cz/topic/128490-rozvody-po-nastartování-zaklepe/page/2/?tab=comments#comment-2003626
  6. Zajímavé, chtěli sundat NOx, zřejmě hlavně v zahřívací (homologační ...) fázi, a to u těhle motorů bez AdBlue udělaj jen větším využitím EGR nebo přidáním nafty pro sundání teplot hoření, což by zákonitě mělo vézt k větší produkci PM. Ona platí pro tyhle dvě emisní položky nepřímá úměra, čím méně při spalování produkuji NOx, tím více se vytváří PM, a zase naopak ...
  7. 128 ve skupině 18 říká Keine Schließzeitidentifikation (BIP) möglich > Elektrischer Fehler Na tu podavačku v nádrži se šahalo, sundavaly hadice, nebo se to opravilo jen novou pojistkou? Jestli se neprohodily ... :-)
  8. Díky za odpověď i upřímnost. Myslím že bych neprohrál, oba dva předchozí majitelé se toho zbavili z jasného důvodu, který Ty sis vyžral jen po 1000km od koupě. Nevěř, že tohle někdo někam bude zapisovat, 0,5 litru na 1000 km je povoleno*, a další důvod jsi zmínil sám, blbě by se to prodávalo dál ... Gratuluj si, žes uhrál tu kulanci a našel servis co se nebál to řešit v Tvůj prospěch a nebylo to tak finančně bolestivé. Tak hodně km bez starostí ;-) *Jen se zapomíná na to co jsem napsal - pokud se ta spotřeba oleje nedělí na celý motor ale jen jeden či dva válce, jdou všechny počty norem šejdrem ...
  9. Dobře, a můžeš tedy písnout, kolik km jsi s tím najezdil sám? Jak už jsem postnul, pokud jsi sám nenajel alespoň posledních 5000km, nemůžeš ke spotřebě oleje říci skoro nic, pokud jsi za ty km nemrknul na měrku ani jednou, tak cca 1 litr oleje by to klidně mohlo pápnout a jen na dva válce by to stačilo ;-) Počítej s tím, že info od předchozího majitele nebude muset být úplné nebo dokonce pravdivé, ale to je věc jiná ... A jestli to dobře chápu, jsi vlastně už třetí majitel, protože ten před Tebou to nekupoval od škodovky jako nový, že? Každopádně 80% kulance je moc pěkných, poděkuj technikovi ze servisu, který toto s ŠA dohodnul, když to jak říkáš porovnáš s těmi předchozími servisy, co se s tím nechtěli zabývat a nebo už měli "limit" vybraný ... P.S. - Když tak koukám do téhle sekce, tohle už je třetí motor, kterej má vážnej problém s utaveným ventilem, někdo o spotřebě oleje ví, někdo ne ... :-) https://forum.skodahome.cz/topic/150990-20-tsi-140kw-při-88tkm-motor-ko/ https://forum.skodahome.cz/topic/152944-olej-ve-třetím-valci/
  10. Pěkné, ty dvě pravé z 1 a 2, to je stav jak by měl být. Ty dvě levé z 3 a 4 je podle mě následek pálení oleje, z nadbytku benzínu by to vypadalo jinak. Takže jde jen o to, kudy a jak moc se ho do těch dvou válců, 3 a 4, dostávalo. Moc oleje to podle fotek svíček nebylo, ale stačilo to v kombinaci s chudou benzínovou směsí na to co se stalo. Máš to autí dlouho, najels těch 65tkm sám, nebo jsi to pořídil nedávno a km moc nenajel? Poslední servis jak píšeš byl 49 238 km 28.6.2019, nyní je tam cca po roce o 15-16tkm víc, tak by bylo zajímavé vědět, co dělala hladina oleje v rámci toho pevného intervalu určeného poruchou ;-) Ona ta maximálně povolená spotřeba oleje 0,5 litru na 1000 km je brána pro celý motor, tedy každý válec cca 0,125 litru. Když se pak díky problémům jen na několika válcích spotřeba nedělí mezi všechny ale jen např. dva, tak měřitelná spotřeba oleje motoru může na oko pro uživatele vypadat v normě a malá, ale stačí na to, aby jen ty dva válce odpravila. Proto se vždy musí posuzovat všechny svíčky z daného motoru najednou.
  11. Obávám se, že tady sundat jen hlavu nebude stačit, ven bude muset i píst samotný a to se pak vyplatí vyndat všechny a ne jen ten třetí, což by taky mohlo někoho napadnout ... :-)
  12. To byl autorizák, co řekl že cca 1 litr oleje na 1000 km je normální? Se koukni do manuálu k autu, tohle má povoleno už jen maximálně 0,5 litru na 1000km, ten servis buď neví nic a nebo záměrně lže. No jednoznačně podle roku a najetých km jsou to ucpané stírací kroužky nebo dokonce problém s pístem samotným v místě drážek, bohužel stejný problém jako předchozí generace těhle motorů řady EA888, jen vrtané a malé drenáže ... Ty nalítané km to jen potvrzují, bohužel to tam v začátcích třetí generace cpali také ... Když už to hlásí výpadky a takto špiní svíce, je třeba to urychleně řešit, ať neřešiš utavený výfukový ventil jako v tom postovaném téma nebo ještě něco horšího, kdyby se to stalo při jízdě ... Nevěřím, že @tomprazak to měl bez spotřeby oleje z ničeho nic :-) a to má výrazně mladší motor z cca 9/2017 ...
  13. Píše, že svíce je černá už po 100km, po očištění prý dobrý, asi na dalších 100km ... Zkus je vyndat všechny, nepopleť mezi sebou pořadí a porovnej navzájem, případně vyfoť a postni sem. Nespálený olej v závitech svíce je taky dobý neignorovat, prostě je prohlídnout detailně :-)
  14. No a pokračování příběhu pak bude zde ... https://forum.skodahome.cz/topic/152385-v%C3%A1lec-bez-komprese-podp%C3%A1len%C3%BD-ventil/ Takhle na dálku to nikdo nezhodnotí, to chce zkušenýho mechanika, co ten motor zná a bude se do něj moci ponořit. Ale pokud je to skutečně olej, bralo to měřitelně nějaký, sledovals měrku po nějakým nájezdu km, musels dolívat? Jak je to staré, kolik nalítáno km? Pokud je to jedno z prvních, může tam být problém se stíracími kroužky, proto tedy komprese jsou OK, protože vrchní a střední kroužek zatím stále fungují jak maj, ale pokud je stírák už ucpán, tak to nechává moc oleje na stěnách válců. Ty gufera na ventilech a větší vůle ve vodítkách je taky možnost, ale myslím že méně pravděpodobná. To by ukázal stav sacích ventilů při kontrole endoskopem.
  15. Ukápnul kvůli nekontrolovanému hoření něčeho, co ve válci nemělo být ... Pokud to tedy nebralo žádný olej (tomu nevěřím podle stavu svíček), tak tedy selhaly vstřiky? Podle toho že se utavil výfukový ventil to jednoznačně ukazuje na spotřebu oleje ... Jo, EA888 se fakt povedly ... Každopádně jsi tedy asi uhrál kulantní řešení podle toho cos napsal, tak aspoň že se ledy hnuly ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...