Přejít na obsah

Radim955

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Radim955

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. V podstatě to cinká jako rolničky. Zvuk jako když naráží kov o kov. Mám pocit, že je to jedno cinknutí s každou otáčkou kola. Proto když zrychluji, cinknutí je tam více. Co jsou prosím Vás zadní "pakny"? Je to něco na co bych podle vás měl mít ze záruky nárok na opravu? Jinak mám kotoučové brzdy jak vpředu tak vzadu. Díky PS: přivedl jste mě na myšlenku zkusit kousek jet se zatáhlou ruční brzdou. Tak poznám jestli je problém v předním nebo zadním kole.
  2. Povedlo se mi infotainment vyreklamovat. Ukázal jsem jim spektrální analýzu zvuku, abych dokázal, že si zvuk nevymýšlím. Infotainment mi vyměnili, nicméně pískání pokračuje dál. Dál jsem se s reklamací již neobtěžoval. Technik mi řekl, že prý je to normální, že takový zvuk prostě elektronika běžně vydává Normální to nicméně není. Pískání značí, že se někde uvnitř nachází součástka, která rozvibrovává okolí (cívka, kondenzátor). Vibrace znamenají pohyb a je otázka co tento pohyb časem způsobí s ostatními součástkami. Vzhledem k tomu, že ovšem auto běžně "vibruje" za jízdy, doufám že se nic takového nestane. Rozdíl je nicméně v tom, že tato frekvence je konstantní. Spíše si říkám, zda zvuk neznačí nedostatečně vyhlazené napětí v napájecím subsystému a zda to časem nezpůsobí, že mi elektronika v autě začne odcházet. Vzhledem k tomu, že intenzita zvuku se mění spolu s intenzitou osvětlení displeje, tipl bych si, že zdrojem rušivého napětí je PWM, kterou se ovládá intenzita podsvícení displeje.
  3. Dobrý den, mám 3 roky starou Fabiu 3 combi, 70KW TSI. Již od nákupu (rok stará, ze škoda plus) jsem si všiml cinkání levého (nevím zda přední nebo zadní) kola při jízdě rovně. Počet cinknutí se zvyšuje úměrně se zvýšenou rychlostí. Při sešlápnutí brzdového pedálu zvuk přestane. Při první reklamaci mi řekli, že se jednalo o nečistoty v brzdách. Zvuk se však nevytratil. Po dnešní roční prohlídce mi řekli, že mám mírně vyosený brzdný kotouč a z toho důvodu do něj "naráží" brzdová destička, která se od něj odtlačuje. To pak vydává cinkavý zvuk. Podle technika se NEjedná o závadu a je to normální. U bubnových brzd je to běžná věc. Všechna auta to údajně takto dělají. Argumentoval jsem možnou zvýšenou spotřebou, avšak říkal že je to zanedbatelné a na jízdní vlastnosti to nemá vliv. Nevím zda si ze mě nedělali "dobrý den". Co si o tom myslíte? Díky za názory
  4. Zajímalo by mě kde jste se toto dočetl. Ocenil bych kdybych toto nastavení nemusel při každém startu znovu nastavovat - je to zajímavý způsob, jak zmírnit dopad pískání displeje. Muset to nastavovat znovu po zapnutí zapalování je hloupost - to je jako byste si musel po každém novém startu zapalování přenastavovat jazyk auta do Češtiny (přeháním samozřejmě). Z pohledu programátora mi to příjde jako udělání featury ("záměrné" vlastnosti) z bugu (chyby) aby se již nemusela opravovat :) Umím si představit, že vydání nové aktualizace je dost nákladné. Podařilo se pískání někomu úspěšně vyreklamovat?
  5. Zdarec, Podařilo se Vám závadu vyreklamovat a případně opravit nebo vyměnit za jiný kus? Zkoušel jsem problém minimalizovat nastavením "vypnout obrazovku displeje po 10 sekndách". Nicméně při další jízdě je nastavení zase v původní úrovni a vypínání musím nastavovat znovu. Jedná se pravděpodobně o chybu v SW, jelikož ostatní nastavení se úspěšně ukládá. Setkali jste se s tímto problémem? Radim
  6. Inu počítal jsem si jaký mají vliv pneumatiky. Pokud Škodovka dělala měření s těmi největšími, oproti těm které mají mnou měřené fabie (6cm profil, 15" disk), auto je o cca 1.3cm vyšší.
  7. Alma - jenomže jak toho docílit - Škoda Plus sice může říct, že kontroly dělali - ale reálná zjištění se stejně dozvědět nemusím. Leda že bych se s nimi domluvil, auto si vypůjčil a test udělal jinde. Ale zřejmě za to slušně zaplatím a něco mi říká že i když to auto tyto vady mít bude, Škoda Plus náhradu nezařídí a řekne ať si vyberu něco jiného. Ale alespoň budu vědět na čem jsem, to je pravda ...
  8. Pokud Škoda uvádí takovýto údaj ve specifikaci, mělo by být někde napsané při jakých podmínkách byl údaj naměřen a jak. A tuto odpověď jsem ani od Škoda podpory nedostal. 2-2.5cm rozdíl oproti specifikaci mi příjde jako poměrně velké číslo. Nerad bych podvozkem škrtnul o zem a musel řešit drahé opravy, které by nebyly vyřešeny zárukou. Pokud je nádrž umístěna v zadní části vozu, nejsem si jist zda může mít tak velký vliv na pokles přední nápravy (pokud má fabia ještě k tomu nádrž 45 litrů = cca max. 34 Kg). Co se týče pneumatik tam už nějaký vliv určitě je. Stejně tak unavenost pružin (1 rok, cca 20 000 km). Co se týče výbavy, jedná se o výbavu Style, obsahující automatickou klimatizaci a 70KW 1.0 TSI motor, 5ti stupňovou manuální převodovku. Klimatizaci má i základ, oproti automatické si nemyslím že je váhový rozdíl nějak závratný. Zbytek jsou senzory a drobnosti.
  9. Dobrý den, Kupuji si auto ze Škoda plus. Rád bych věděl jaká by měla být reálná světlá výška abych mohl zkontrolovat, zda je s podvozkem vše v pořádku. Řeším nekompatibilitu údajů v technické specifikaci a vlastních naměřených hodnot na dvou rok starých fabiích combi 3. generace. Světlá výška nezatíženého auta mnou naměřených hodnot se pohybuje okolo 11-11,5 cm. Jedná se o vzdálenost mezi nejnižším místem krytu motoru a země, kde auto stojí na rovině. V dokumentaci se ovšem uvádí 13.5cm. Nevíte kde by mohl být problém? Neměřili světlou výšku od nárazníku? Poté ovšem byla "Světlá výška" měřena špatně, neboť ze specifikace jasně vyplývá, že je světlá výška nejnižší místo vozidla. Není uvedená výška v dokumentaci výška vozu s paketem pro špatné cesty a se zvýšením vozu? Díky za názory a třeba i vlastní měření :)
×
×
  • Vytvořit nový...