Jura24
Uživatel-
Počet příspěvků
33 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Jura24
-
Už tomu fakt nerozumím. Už jsem chtěl AA pochválit. Mám nejnovější verzi 9.8.632424. Zapnul jsem povolení používat GPS pro AA. Bezdrátové připojení fungovalo úplně v pohodě. Vždy cestou do/z práce se to bezdrátově chytlo v pohodě, dokonce jsem mohl zadávat přes klávesnici nehledě jestli jsem měl zpojenou ručku nebo ne. Ale dnes ráno opět se to nechtělo připojit. Všlijaké restartování Infotainmentu nepomohlo - zase to smrdí tím, že mu vadí povolené GPS. Od včerejška jsem v mobilu ani v autě nic nedělal. Nechápu, proč to zase nešlo.... Už mě to fakt vytáčí. Docela rád bych se osobně sešel s vývojáři Škodovky - měl bych na ně spoustu otázek, např. nechápu proč AA přes bezdrátové připojení potřebuje BT i WiFi zárověň? Kdyby se někomu podařilo na něco přijít, budu moc rád za feedback :)
- 612 odpovědí
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
To jsem tak měl ale vždycky nastavené - tedy polohu zakázanou, aby bezdrátově se mi to připojilo. Nicméně v předchozích verzí AA mi psaní klávesnicí šlo když jsem stál nebo zastavil. Takže tím GPS oprávněním to asi nebude - spíš chybou v nejnovější verzi AA. Mám Samsung Galaxy S22 Btw, přišel už někdo na řešení? Připojování kabelem se mi fakt nechce, když bezdrátově mě to jinak funguje v pohodě.
- 612 odpovědí
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Tak já mám taky stejný problém. Po tom co AA naskočí (ať už mám zaplé zapalování nebo nastartovaný motor), tak mi to nedovolí psát - protože prej jedu. Děje se to tak ikdyž mám zataženou ruční brzdu. O tomto problému vím už ale dlouho - je to tak asi několik měsíců.
- 612 odpovědí
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
3,2 barů to je nějak přehnaně moc ne? :o
-
Ahoj, také mě se to už stalo dvakrát po posledním tankování. Stalo se mi tak, když přes víkend jsem nejezdil a v pondělí ráno, kdy bylo -7°C, motor chytnul asi tak po 5s a dalších cca 3-5s jakoby škytal - auto se při tom zatřepe. Nechám ho na volnoběh minutu až se to uklidní a vyrážím citlivou jízdou. Tankuji EuroOil Diesel Optimal (zimní nafta s filtrovatelností -24°C) + Zimní VIF.....který mi zbyl z minulého roku - to si myslím, že za to mohl, protože zelená barva staršího zimního VIF byla taková více dozelena. Nový VIF má takovou mentolově zelenou. Navíc plechovku jsem míval vždy v kufru auta, což taky není správně, jelikož se to má skladovat do +5°C. V práci jsem využil naše světelné mikroskopy a udělal jsem si analýzu nového vs starého VIF. Zjistil jsem, že ve starém VIFu (který jsem teda nechával v zimně v autě) se vytvořili takové nerozpuštěné cucky - takže si říkám, že ta poslední dávka, která těchto cucků měla nejvíc, způsobila ucpání palivového filtru Přikládám dvě fotky z mikroskopu: V novém VIFu jsem viděl pár mikroskopických krystalků, kdežto ve starém (vlivem nízkých teplot a delšímu skladování) pravděpodobně došlo ke shlukování těchto krystalků do větších chuchvalců, které jdou vidět i pouhým okem. Zkoušel jsem je zahřát, ale už se nerozpustili. Takže závěrem: neskladovat zimní VIF v negarážovém autě v zimě a nepoužívat víc jak rok staré :D Edit: dneska budu tankovat tentokrát již s novým VIFem, tak se to snad zlepší :)
-
Jo aha tak to jsem nevěděl :) Tak obecně benzíny mají menší emise než diesly (proto nepotřebují vstřikovat "chcanky" :D do výfuku), takže třeba po chipu jsi byl pořád v normě. Tak snad se sem někdo přidá do diskuze. Kdo má 1.6 TDI po chipu?
-
Ahojte :) chci se jen zeptat: Letos na začátku listopadu jsem byl v autorizovaném servisu, kde mi řekli, že je potřeba vyměnit brzdové kotouče a destičky. Prý je kontrolovali a byly zralé na výměnu. Prý po 60tis. se musí vyměnit - nevím jestli je to pravda, nebo jestli si chtěli chlapci nadělit na Ježíška. Servis mě stál celkově přes 26tis. Kč v autorizáku. Takže tohle mám všechno nové vyměněné. Brzdí to lépe - s tím nemám problém. Ale teď poslední dobou mi docela dost pískají - zvlášť při brždění z nižší rychlostí (30km/h) Je to normální? Zlepší se to? U starých brzd mi to nikdy nedělalo. Díky za odpověď :)
-
Právě si myslím, že to zvýší emise, když se zvýší množství nafty a vzduchu - zvýší se efektivita spalování - více energie = více zplodin. Myslím si, že kdyby to bylo tak jak píšeš, tak by výrobce prodával tuhle Scalu s tímto motorem ve dvou konfigurací: 85 kW a 110kW, ostatně takto to bylo i u jiných škodovek - rozdíl byl jen u programování řídící jednotky - a rozdíl v ceně daleko větší - prostě marketing. Důvod proč nemáme dieslovou Scalu s výkonem 110kW je prostý - prostě EU a splnění Euro6....proto by mě zajímalo, jestli na STK by na to chip přišly. Ale jak píšeš, že si s tím neměl problém na STK tak si myslím, že jsou dvě varianty: buď to špatně naměřily, nebo máš špatný ("falešný" - že tam vhání třeba jen více vzduchu) chip.... Chip jsem ještě nikdy nedělal, takže mě se to tu kecá viď :D Jen píšu co jsem se dozvěděl z netu, od známých nebo přímo od Škodovky :)
-
když bych měl chip, tak na STK asi neprojdu, že? :D ...takže si to nechat udělat nekde (třeba Cimbu), kde mi udělají kopii originálního SW, který bych si zpětně nahrál před STK a po kontrole zase to hodil zpět?
-
Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? Plánuji jet zase do autorizovaného servisu. Auto mám stále v záruce, takže na ně budu tlačit. Po minulém servisu mi řekli, že nic neslyšeli... Tak abych chlapce lépe navedl. Určitě bych upřednostnil výměnu z a nové.
-
Tak jsem si řekl, že zkusím taky jednou přesedlat z Waze do Mapy.cz, které mají nejkrásnější namalované mapy. Bohužel po nastartování (auto stojí) mi AA ji nedovolí spustit (viz foto) spusteni v mobilu sice funguje, ale nepromítne se na infotainmentu. Jediný správný postup je před nastartováním auta i infotainmentu si nejdřív otevřít Mapy v mobilu (nejlépe s už nastavenou trasou). ...to mám takhle jako dělat pořád? S Waze takové problémy fakt nemám. A už mě nějak nebaví, že AA rozhoduje o tom co je bezpečné a co není....dost to omezuje na svobodném rozhodování řidiče. Vše mám aktuální. Samsung Galaxy S22 -> bezdrátové připojení
- 612 odpovědí
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Tak mě včera na autorizovaném servisu řekli, že 5W-30 507.00 rozhodně nedoporučují - prý je to jen jako nouzovka na kratší dojezd. Takže mi doporučili 0W-30 507.00 - všiml jsem si, že ho taky mám napsaný na nálepce z boku při otevření dveří řidiče.
-
já na mé S22ce s GPS problém nemám. a ano při položení mobilu na tu desku by se měl zesílit GPS signál - nemohu posoudit, protože jsem to neporovnával. Ono když mi to funguje, tak se o to nestarám :D ....a také při položení mobilu (podporující bezdrátové nabíjení) se musí na displeji zobrazit nahoře u stahovací roletky vpravo takový symbol připomínající "P"
- 612 odpovědí
-
- 1
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Tak poslušně hlásím, že mi to opět vše funguje. Bezdrátově se připojí v pohodě 💪😁 Pomohlo vypnutí a zapnutí BT infotainmentu, takže jsem si to taky dal do roletky. Povolení polohy pro AA mám stále zakázané. Tak uvidím na jak dlouho budu mít klid :D Ještě přikládám fotky konfigurací AA a infotainmentu
- 612 odpovědí
-
- 1
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Kabelem připojení vždy selhalo, bezdrátově před systémovou aktualizací to fungovalo v pohodě. Android auto mám úplně původní konfiguraci jak na začátku. Jakou máš verzi Android Auto? Ale jelikož jak jsi psal, že nemáš Scalu, tak možná proto máš klid :D
- 612 odpovědí
-
- scala
- android auto
-
(a 2 více)
Označen s: